{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  transport til england
  • #2   16. jul 2012 MEN det er den typiske måde at franarre folk deres motorcykel. og i nogen tilfælde også penge, så med mindre du er HELT OG ALDELES FULDSTÆNDIG SIKKER på at køberen er reel, så lad være at overhovedet undersøge det.
    det er utrolig sjældent det kan svare sig at sælge/købe motorcykler i Danmark for udlændinge. så det er faktisk sjældent der er reelle købere fra udlandet.


  • #5   16. jul 2012 tror sku heller ikke rigtig på det

  • #6   16. jul 2012 Har du haft den til salg på DBA eller Gul og Gratis, er der store chancer for scam derinde.

    Hvilken mail er det sendt fra?


  • #7   16. jul 2012 det er en mail der hedder james.earl109@hotmail.com vedkommende sender fra

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #8   16. jul 2012 Esben!

    Det lugter lidt af snyd... men du kan jo oplyse gutten om dit kontonr. ift. overførsel fra hans bank til din - brug IBAN, så er du 100% sikker på at pengene flytter ind og bliver på din konto. Efterfølgende kan du tilse afsendelse af MC til UK - men men... mon det reelt bliver til noget? smiley


  • #9   16. jul 2012 nej det tror jeg heller ikke men jeg siger jer det ser prof. ud det hele men kan heller ikke lige se logikken i at han skulle købe i dk...


  • #10   16. jul 2012 Er det noget ala det her, han har skrevet til dig?

    I'm satisfied with the price and condition and I am buying this internationally to England and i would arrange for the Transportation to my home in London but i would be paying through PayPal as it is the fastest & easiest way to pay... and do not worry about paypal charges, i will take care of that directly from my account Okay? . So if you accept the proposal, you should send me your info requested below if you have an account already:-

    Name :
    PayPal Email :
    Mobile Number:
    Total amount :

    or you can send me a PayPal money request, so that i can proceed with the transfer and then we can arrange for my transport agent to come for the pick up after you received your money. I will need your home address too for the pick up to be arranged. Thanks alot.


  • #11   16. jul 2012 Det ikke bare lugter af snyd - det stinker !!!
    Som regel er det noget a la det Palle skriver, eller de er
    på arbejde på havet og kan ikke selv hente, og det er en gave
    til deres barn og bla bla bla.
    Skriv han kan betale via Western Union, så hører man som regel
    ikke mere fra ham.


  • #12   16. jul 2012 Før en englænder vil købe en cykel fra DK er der nogle ting man kan spørge sig selv om.
    1: Vil han vitterligt betale 3 gange normalpris hvis der er afgift på.
    2: Er min cykel så speciel at der er nogen der vil have den fragtet til et land, der vitterligt bugner af motorcykler.
    3: Har han ville se den inden han køber den?

    Og med speciel, skal man tænke limited edition cykler der er nummererede, sjældne klassikere osv.


  • #13   16. jul 2012 det er præcis det han har skrevet palle... har du også haft gang i ham?

  • #14   16. jul 2012 Hehe nej, har jeg ikke. Søgte bare lidt på den mail og det strømmede frem med dårlige erfaringer.



  • #15   16. jul 2012 Man kan også bruge denne side til at søge bedragere ala den kære James:

    http://www.betrugsemail.de/mail_suchen.php

    Det er gratis og der er mange tusinde mails i databasen med svindlere.

    Prøv selv at indsætte den mailadresse han bruger. Så vil der komme frem, at den mail er kendt for at ville svindle gennem paypal


  • #16   16. jul 2012 lige en opdatering:
    jeg sendte igår en money request over paypal på det beløb vi aftalte og det hele var ok nu. kom der så en mail fra paypal (eller det ligner det ihvertfald meget) hvor der står at shipping firmaet der skal stå for transporten skal have 15000 kr. som jeg skal overfører til dem og i den forbindelse har ham svindleren så sat ekstra 15000 kr. ind på min paypal money request der skal dække for shipping. i en ny mail fra paypal (svindleren) siger de nu at jeg først skal overfører de 15000 før transaktionen kan gennemføres. så ja det er helt klart en fusker.
    Men det er sku godt lavet. for de mails der kommer fra "det forkerte paypal" ligner til forvæksling dem fra det rigtige paypal.

    Esben


  • #17   16. jul 2012 Hehe ja, det er fidusen i det. Din mc er han ligeglad med, det er transaktionen til transporten han får stiv pik af :).

    Der må være noget i den www-adresse til hans "paypal" der er omskrevet.

    Ku' også læse mig til, at han flere gange har brugt et "firma", hvor navnet "Kristen Brenda" indgår.

    15000 for transport til UK, er jo i forvejen hul i hovedet, medmindre den skal med fly smiley

    Nå, men så er den handel jo afsluttet :).


  • #18   16. jul 2012 Hej. Samme mailadr har også udtrykt ønske om at køb en mc hos mig den 14/7, jeg tror vi skal passe på. Hvis jeg handler på nettet sender jeg mine personoplysninger, bo adresse, telefonnr. mv jobsted og adresse. Det samme beder jeg købe oplys, og de oplysninger tjekker jeg så på nettet. Og de gange jeg har solgt noget over nettet, vil jeg have det fulde beløb overført inkl. transport (eller hvad i nu har aftalt). Hvis det ser okay ud, så kan der handles. Kun banktransaktion, IKKE paypal. Og få banken til at undersøge havd de kan, så du også har deres syn på sagen. Vh Flemming

  • #19   16. jul 2012 jeg har heller aldrig nogensinde ville sende nogle penge til noget som helst. har afsluttet det hele men nu har klovnen skrevet igen alt mulig med at jeg må forstå at shipping firmaet skal have penge inden og bla bla bla... men ja der er jo desværre nok nogle der ryger i fælden

  • #20   16. jul 2012 Skriv han kan overføre beløbet via Western Union. Det er hverken ulovligt eller svært, men der kan han ikke trække noget tilbage, så derfor hører du ikke mere til ham.

  • #21   17. jul 2012 nu ved jeg ikke om de her vil bide på, men man kan lave tons af sjov med dem.
    de tror at bare du svarer så har de en potentiel idiot.
    få evt. inspiration her:
    (link fjernet)


  • #22   17. jul 2012 Ja, det kan være lidt sjov at tage lidt gas på dem, men jeg har lidt på fornemmelsen, at de ikke helt læser hvad man skriver, men bare sender et standard svar afsted. Har prøvet et par gange, og 2. gang de skrev var det det samme svar og når man så skrev med dialekt og fuld at stavefejl, så kom der bare noget helt tredie. Men når jeg trak Western Union ind som betalingsmulighed, så hørte jeg sjovt ikke fra dem igen.

  • #23   17. jul 2012 Ja, de skriver som vinden blæser.

    Havde engang en mc til salg. Fik en mail, hvor vedkommende ville købe, men ville gerne se flere billeder. Der var 5-6 billeder på ann, men sendte alligevel flere billeder på mailen.

    Svaret kom et par dage efter, der stod bl.a.:

    Very nice car you have and th price is good........................................................
    Please send your info for transaction.
    ..........................................................................
    Bad ham fucke af


Kommentér på:
transport til england

Annonce