{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.955 visninger | Oprettet:

Kawasaki zxr 750 {{forumTopicSubject}}

Hej der ude

er der en venlig sjæl som kunne hjælpe mig med nogle spørgsmål omkring en kawasaki zxr 750? prøver at finde ud af hvilke slanger der mangler her. på de ene billede er det under luftilteret ligner noget vakumpumpe :S og det andet er det den ene af de 2 udgange på benzin hanen smiley


kan kun uploade et smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki zxr 750
  • #1   19. sep 2012 Vakum pumpe dimsen er bare en vakum ventil som åbner for ekstra frisk luft der bliver blandet i udstødningsgassen så den kunne overholde emmisionskrav... så den skal bare pilles helt af og hullerne som går ned i ventil dækslet skal blændes af.. på den måde får du også bedre mulighed for at kunne måle en reel udstødningsgas hvis den skal dyses ind...



  • #2   19. sep 2012 Hey Esben skal finde ud af hvad der er for en slange som mangler på den på billedet og hvor den skal gå hen og hvilken slange der mangler på benzin hanen på dette billede

    profilbillede
  • #3   19. sep 2012 Går der ikke to slanger fra din tank? De to studser til benzinhanen er til reservetank og almindelig. Står din benzinhane på reserve altid?

  • #5   20. sep 2012 så vidt jeg husker går der fra benzin hanen: en til karburator, og 2 til tanken.. den ene reserve og den anden alm.

  • #6   21. sep 2012 det er en motorcykel som en ven har fået delvist adskilt.. super tak for svarende smiley det var en til reserve og en til alm. men på det andet billed sidder der 2 studser som jeg ikke kan finde ud af hvor skal gå hen smiley den til til motoren sidder direkte fra luft filteret og ned.. men de 2 på billedet kan jeg ikke finde steder til. den lille til venstre og den storer til højre

  • #7   21. sep 2012 Det med "vacuum pumpen" - er ikke selv sikker på dens funktion, men det er nok som Esben B skriver. Anyways, min har heller ikke nogle slanger på de samme studser som din vens "mangler" og det har den ikke haft mens jeg har haft den. Såååå det betyder nok ikke det store smiley

  • #8   22. sep 2012 Super tak Mads smiley

Kommentér på:
Kawasaki zxr 750

Annonce