{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.468 visninger | Oprettet:

Billig MC {{forumTopicSubject}}

Jeg går lidt og leger med tanken om at købe mig en billig MC til foråret.
Det vil være min første MC, så jeg ved derfor ikke så meget om dem.
Er der nogle der har et forslag til en god og sjov MC, der samtidig er billig?

Da jeg "kun" er 22 og først skal erhverve mig kørekortet, må den maks have 48hk eller evt kunne drosles. (Efter de nye latterlige regler)

Havde selv tænkt på en motard el. lign. Er det ikke det sjoveste man kan få med de HK?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig MC
  • #1   24. dec 2012 de nye regler er nu altså ikke så tosset som så mange UNGE mennesker syntes

  • #2   24. dec 2012 jo en motard er helt sikkert super sjov at køre på.. (skal selv ha en), dog skal du være opmærksom på at det ikke er en maskine du køre længere ture på (over 50 km)

    det egner den sig ikke rigtig til


  • #3   24. dec 2012 hvad er billit sådan ca

  • #4   24. dec 2012 Jeg havde regnet med at holde mig omkring de 20.000 men billigere gør nu heller ikke noget smiley
    Er reglen bare maks 48HK? der ikke noget med vægt/effekt forhold og NM?


  • #5   24. dec 2012 Kig din indbakke smiley lagt en besked til dig.

  • #6   24. dec 2012 Jeg ville kikke efter en xj 600 - de er rimelig stabile, og kan fåes til rimelige penge, men skal nok drosles...
    Syntes det er noget fis at de høje herre mener ar danske unge har hjerner der er 2 år bag ud i forhold til resten af europa!!
    Bedre at lære folk at tænke selv.
    Bare fordi der er nogle idioter der bliver snuppet af Darwin skal squ være vores problem!
    Jeg er selv 22 men undgår heldigvis de der åndssvage regler da jeg har haft kortet længe nok...


  • #7   24. dec 2012 gå efter noget med max HK og min kg, så kan du stadig have det sjovt

  • #8   24. dec 2012 Xj 600 kunne være et udemærket bud. Dog er den ikke lige min smag og ser heller ikke umiddelbart specielt sjov/kvik ud. Findes der ingen cb600 hornet til under 40.000? Det er umiddelbart en maskine efter mit hoved, der dog skal drosles.

    Hva er konsekvensen egentlig for at køre udroslet?


  • #9   24. dec 2012 Thomas R : Det var også min umiddelbare tanke, men så er det jo kun motarder(hvilken egentlig også er det jeg helst vil have, tror jeg) og de er svære at finde til 20-25.000 synes jeg smiley


  • #10   24. dec 2012 Man skal da bare have en smule fornuft for at kunne se de nye regler er noget bras, som ikke er gennemtænkt jimmy men går ud fra du laver sjov eller "dont give a fuck" da man selv er over alderen den rammer. smiley

    XT660 koster omkring 35000 men vil sige det er den ultimative gade-motard cykel til mellem kortet...

    Ellers kan du jo prøve ældre yamaha så som dt 250 osv. Men IMO er vægten nu vigtigere end hk på motard. Hvert fald hvis du har tænkt dig at kører offroad også.

    Kle 500 eller XL600 er også fine gamle tourere som man næsten kan kalde semi-motard smiley


  • #11   24. dec 2012 køb en motard !!! smiley det er alt for morsomt og trille rundt på. og det folk siger med de ikk er til længere ture, det forstår jeg altså ikk jeg har flere gange taget en tur på over 150 km uden problemer. man får lidt ondt i bagen men så rejser man sig bare lidt op under kørsel og så det fint smiley

  • #12   24. dec 2012 En XT 660 er et rigtig godt bud! Men så skal det vidst være ved forhandler så de sidste kroner kan financieres..
    Er sådan én ikke forholdsvis stor og tung? Eller ser den bare sådan ud?

    Drømmecyklen er en Aprilia SXV550, men den må vidst vente nogle år smiley


  • #13   24. dec 2012 kig min. fin maskine 22000 kr

  • #14   24. dec 2012 Har en kawa GPX600R fra 1995 til salg, meget flot.

  • #15   25. dec 2012 Ja ,de "kloge " hoveder på Borgen ved sgu nok hvordan man kan pisse MCìster af.
    Kan godt se logikken med HK begrænsninger for nye MC kørere.............men lille Ole på 18 år må stadig køre BMW med 350 HK......? Sgu lidt svært at se logikken der....? Eller er det bare mig ?.


  • #16   25. dec 2012 har da en honda 450'er. du kan se den på min profil, til billige penge.


  • kasper s
    kasper s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #17   25. dec 2012 Hej , jeg har en suzuki gsx 600 f til salg. kig evt i min profil.

  • #18   25. dec 2012 Har da både en Suzuki DR 500S Offroader, Cagiva Elefant350 Enduro, Kawasaki 550GT(kardan) og en Suzuki GS650 Katana, kan alle erhverves for under 20K

  • #19   25. dec 2012 Der er masser af Hornets til under 40.000,- !
    Ren anbefaling herfra, 22km/l hvis du kører pænt, 220 på toppen, 0-100 i 1.gear, nem at smide på baghjul og er rigtig god til sving. Den er også ligeglad om det er langtur eller en kort svip tur.. Feeeed kværn, er herre glad for min..


Kommentér på:
Billig MC

Annonce