{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Suzuki
  • #1   31. jan 2013 Vil max gi 25.000 kr for den hvis jeg skulle købe den. Der er en del af dem til salg, så lidt at vælge imellem

  • #2   31. jan 2013 tror ikke motoren er noget større problem , tag ud og kig den , mål bremseskiver , tjek dæmpere osv.
    ofte er generel service det største problem , udskiftning af bremsevæske , gaffelolie osv.


  • #3   31. jan 2013 Jeg havde personligt ikke givet den pris for den når den har kørt så meget.
    Og slet ikke en R model der højst sandsynligt har fået nogle tæsk i ny og næ smiley men min mening. Men generelt tror jeg ikke man skal være så bange for en mc har gået så meget smiley


  • #4   31. jan 2013 tønker os lidt 25000,- jeg vil gi for den. Har så også fundet en til 34900,- som har kørt 34000km , Men det er bare noget af en køre tur.. Så det kan være jeg hopper på den istedet..

    Har hørt at de skal ha skiftet tandkæden på et tidspunkt , og hvis den har kørt 74000 så er det nok også på tide , bare for en sikkerheds skyld..


  • #6   31. jan 2013 Det er nok forgårskæden, eller knastkæden du mener. Normalt skifter man dem når skidet begynder at rasle, sammen med de tandhjul som den vender omkring. Ellers så tag ud og prøv den, og lyt til om den lyder fornuftigt...

  • #7   31. jan 2013 Kig den godt efter. Det er en cykeltype, der jævnligt får smæk!!!!

    KM i sig selv er ikke noget problem her.


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #8   31. jan 2013 1. Er 16 år gammel, 2 har kørt 74000km, var det mig ville jeg ikke give over 20.000kr for sådan en...faktisk ville jeg slet ikke købe den. Den har jo fået lidt tæsk i ny og næ...dette er bare min mening.

  • #9   31. jan 2013 Jeg kender en der har ejet den mc der før.. Tjek gearkassen for den var iike helt godvda han solgte den men ellers kørte den godt.. Og min far har handlet med den forhandler før og der var ihvertfald ikke nogen problemer

  • #11   31. jan 2013 Jeg ville være mere nervøs for at købe en hvor km-tællren stod på 20000. For så skulle der sikkert have stået et 1-tal foran.

  • #12   31. jan 2013 Dette citat er pissegiftigt, men det er bestemt værd at læse for trådstarter - GULD:

    "Jeg kender en der har ejet den mc der før.. Tjek gearkassen for den var iike helt godvda han solgte den men ellers kørte den godt.. Og min far har handlet med den forhandler før og der var ihvertfald ikke nogen problemer"


  • #13   31. jan 2013 Jeg siger tak til alle der har skrevet deres mening. Jeg vil tænke lidt over det , og måske finde en ny'er maskine..

    Jeg har dog også fundet en hyosung til 39000 fra 2008 kørt 11000km , Men sådan en mc er ikke lige nået man får solgt igen for 30 eller 35000,- Synes det er en pæn maskine og de køre også godt..

    Jeg må tænke lidt over det , da der ''masser'' af tid til sæsonen starter..

    vh Jesper.


  • #15   31. jan 2013 Jeg tror såmænd ikke der er noget ringere ved en nyere hyusong end noget som helst andet, men er den sat til slg til 38000 så kan du sikkert få den en del billigere.

    Mine herrer - hvis vi syness brugtmarkedet har været skidt hidtil, så skal I bare se, hvad der sker nu, hvor Japanerne devaluerer. I løbet af meget kort tid er de nye cykler billigere end de, der er i brugtmarkedet nu!


  • #16   31. jan 2013 Kender en mc mekaniker som ejer sådan en hyo. Og den har ikke fejlet noget som helst. den har vidst nok kørt omkring 35-40000km nu. Og jeg synes bestemt det en god MC til pengene. Men der er jo mange meninger omkring de koraner cykler.

  • #17   31. jan 2013 Jeg havede helt klart valgt en med mindre kilometer

Kommentér på:
Køb af Suzuki

Annonce