{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Fotofælder :( {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet taget i en fotofælde.

Jeg har så læst flere steder her på siden at hvis man ikke oplyser hvem der har kørt løretøjet får ejeren en bøde på 500 kr (det er ikke mit eget køretøj) har snakket med ejeren og han vil gerne gå med til ikke at sige hvme der har ført køretøjet hvis hans kørekort ikke kommer i fare og jeg betaler bøden. vil dog være helt sikker på at det forholder sig sådan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotofælder :(
  • #1   30. jun 2006 Er det på mc?

    /Jan


  • #2   30. jun 2006 Den er lidt risikabel i bil.. har en kammerart der kørte i en fælde.. Bilen var i hans fars papirer, så politiet stod self. hjemme hos hans far og spurgte hvem føreren var.. Han sagde at det vidste han ikke.. OK så fik han en bøde, og de ville ikk gøre mere ved det..
    Indtil 14 dage efter da min kammerart fik besøg af politiet, som stod med billedet i hånden, og sagde.. Det ligner dig.. synes du ikk... Busted...
    Så de undersøgte altså sagen videre, selvom de sagde at der ikk var noget at gøre. De tjekkede jo straks at manden havde en søn.


  • #3   30. jun 2006 Din ven kommer i retten hvis han ikke vil oplyse hvem der er føreren af hans køretøj..

  • #4   30. jun 2006 ham du lånte cyklen af kan jo have haft gæster - og en af gæsterna kan jo have taget nøglen, uden hans samtykke - og uden han ved hvem det er!!! han får kun en bøde for uforsvarlig omgang med sine nøgler!!

  • #5   30. jun 2006 Der ligger det i det at det er en kammerats forældres bil. vi bor ikke i samme bil og de har sagt (familien) at hvis de ikke sætter deres kørekort i fare vil de gå med til det. jeg skal self betale bøden.

  • #6   30. jun 2006 hehe vi bor ikke i samme BY* hehe smiley

  • #7   30. jun 2006 HOVSA!
    Skal jeg virkelig være den første? Skal vi til det? Skal vi have balladen med det?
    "Hvorfor ikke bare tage sin straf som en mand"?

    Jeg ville nu også selv prøve at slippe hvis jeg ku. Men jeg har nu en t-shirt hvor der står at jeg har taget min straf og et hak i kørekortet på str med Falster...

    god weekend.


  • #8   30. jun 2006 Ganske rigtigt skal det for en dommer, personlig vil jeg aldrig "risikere" så meget selv for den bedste kammerat. Det er ikke så nemt at man bare hakker et kryds af, det kan køre længe sådan en sag, og gæt hvem der kommer til at betale for det. Havde kun gjort det hvis det kunne rede mit skind, og mit alene...

  • #9   30. jun 2006 Jeg synes man er en dårlig kammerat når man udsætter kameraten for en bøde fordi han var så venlig, at låne dig cyklen.

    Totalt mangel på respekt overfor din kammerat. Se at få betalt bøden så din kami slipper for mere bøvl fra politiet!!

    Alex.



  • #10   30. jun 2006 Alex D... så er det der jeg synes du sku læse hvad det drejer sig om før du udtaler dig!

  • #12   1. jul 2006 Det er ikke fordi han skal betale bøden det skal jeg nok selv det er fordi så mister jeg ikke mit kort! (både bil og mc)... det er det i har misforstået jeg betaler alle bøder de får i den her sag. vil bar ikke miste mckortet...

  • #13   1. jul 2006 Lasse.
    Du mister jo ikke bare lige dit kørekort. Med mindre du har en betinget frakendelse i forvejen. Hvis du mister det betinget må du jo tage det med og gøre som vi andre. Ny teori og køreprøve og køre som en morfar de næste år.
    Det andet er sgu måske lige risky business nok.

    Forresten så lærer man at køre pænt og pludselig mærker man også de risici man førhen har udsat sig for.


  • #14   2. jul 2006 Ja hvis det drejer sig om at miste kortet UBETINGET, så er det da værd at prøve, men du skal regne med at i retten vil de prøve at knække ham og ganske rigtigt er det at begå mened

Kommentér på:
Fotofælder :(

Annonce