{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

køb og salg af 250cc {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley
jeg står og skal til og købe min første motercykel (indset meget glad smiley)
og har derfor kigget en hel del på hyosung's gt250r som jeg efter en prøvetur ved forhandler er faldet pladask for.
Jeg har så fundet en brugt 2009 model med ikke alt for mange kilometer på klokken, som bliver solgt rigtigt billigt, til så god en pris faktisk at jeg allerede har hævet pengene og er klar til at hente den men så kom jeg til at tænke på det fremtidige markedet for motercykler i 250cc klassen, og om i mener at der stadig vil være liv i det, eller om den sådan en fætter vil være fuldstændig umulig at sælge om et års tid når der ikke mere er nogle der har 37/hk kort mere? smiley
MVH.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb og salg af 250cc
  • #1   3. apr 2013 køb med hjertet og slå hjernen på standby - vil du helst køre 125cc. ?

  • #2   3. apr 2013 der er også en kawa 250R

  • #4   3. apr 2013 hvad lyder prisen på? du kan sagtens presse hyo et godt stykke ned.

    den er godt nok en 10.000 kr dyrer men vil nu stadig tilhver en tid vælge en kvali ninja 250... dem er der fint salg i, folk på 30-40 år kører dem også (kender 2 selv), da de er lette og sjove maskiner perfekt til danske veje, og så holder de godt. Jeg bryder mig ikke om hyo'en, syntes den er ALT for tung og slås med i forhold til 28 hk.. lortet vejer jo 190kg+ smiley og så har der bare været problemer gang på gang. spedometer gik ud... sikring sprang... bag bremse cyllender gik i stykker..kobling... blah blah blah.


  • #6   3. apr 2013 det er en 2009 jeg har fundet mig, og jeg kan snuppe den for 14 tusind smiley

  • #7   3. apr 2013 Oki, det lyder som en god pris, hvis standen er fin.
    Vi fik lige solgt min kærestes i forgårs til 16.000 det var en 2010'er... Det fede ved den var at jeg har lært en helt masse om mc mekanik. smiley

    Men har også hørt mange som skulle være glade for deres... er det det , hjertet siger så gør det... bkymre dig ikke om salg inden du har købt den, den skal nok kunne sælges, og til den pris vil jeg gætte tabet ikke vil være større end 5-7 tusinde efter et par år hvilket er ret så standard..


  • #8   3. apr 2013 Hvis du har de ekstra penge, er en kawa langt at foretrække... Hyo er slet ikke på japanernes kvalitets niveau smiley

  • #9   3. apr 2013 jeg har ikke de ekstre 10 tusind at smide i sådan en maskine smiley
    så enten bliver det en hyosung eller noget andet i sammen prisklasse som frk.s en ældre suziki gn 250 som også er at finde omkring de 10 kilo


  • #10   14. okt 2014 Har du købt noget? smiley

    -Lone Star.


  • #11   14. okt 2014 Ja, og har siden hyo'en haft 3 andre mc'er både en Honda cb500 Kawasaki z750 og nu Ducati monster smiley

  • #12   14. okt 2014 Wow Nice! Du får prøvet lidt af hvert! Super valg! smiley

Kommentér på:
køb og salg af 250cc

Annonce