{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

MC-kort i Aalborg? (A1). {{forumTopicSubject}}

Jeg søger lige nu så billigt et kørekort som muligt i Aalborg egnen. :).
Har allerede et CBT-license fra England, svarende til et 'lille' kørekort fra de gamle regler. Men eftersom der er kommet nye regler, vil politiet ikke indgå en aftale vedrørende evt ombytningen til dansk kørekort.
Nogle forslag til et billigt kørekort? Har allerede et års erfaring på egen 125cc motorcykel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC-kort i Aalborg? (A1).
  • #1   1. maj 2013 Hvorfor ikke tage A2 hvis du er 20? (48 hk)

  • #2   1. maj 2013 Har lige ringet til en kørelærer, og han foreslår også A2, så det et hvad det bliver. :).
    Det er mere, om nogen kender et godt og billigt sted? Jeg tog kørekort til bil hos Heinrich Nielsen, men de er dælme dyre..


  • #3   1. maj 2013 Ved godt du skriver de er dyre, men kan kun anbefale Heinrich Nielsen. Der er sgu styr på tingene og man lærer rigtig meget også selvom man har kørt MC før

  • #4   1. maj 2013 Har allerede kørt på egen motorcykel i England, så det er udelukkende for at få kortet hurtigt og billigt, for jeg ved allerede hvordan man kører:).

  • #5   1. maj 2013 Tag nu ud til asger ved Heinrich Nielsen og betal det en ordentlig undervisning koster, jeg havde også kørt en del mc inden jeg tog kortet, og da det kom til stykket, kunne jeg faktisk lære en masse endnu, Asger går meget op i at lære folk at reagere korrekt, og derved redde dit eget liv, dygtig kørelærer som rent faktisk ved hvad han snakker om, og ikke bare følger et pensum udstukket af staten... er dit liv ikke mere værd??

  • #6   1. maj 2013 Vi bor i EU, så du burde køre med dit kørekort i DK. Jeg har heller ikke taget kørekort i DK og kører med mit heroppe og indtil videre er der ingen der har sagt noget.

  • #7   2. maj 2013 Jeg har kun et CBT, hvilket er et 'learner' kort, og er derfor ugyldigt uden for England.

Kommentér på:
MC-kort i Aalborg? (A1).

Annonce