{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

Michael S
Michael S
Tilmeldt:
1. apr 2011
Emner: 50 Svar: 237

Stjålne offroader/motard i tilst {{forumTopicSubject}}

Der kører et par kulturberigere rundt på viborgvej i tilst lige nu på et par offroadere uden plader, den ene er rød og hvid, den anden orange, begge 4 taktere med en rimelig højlydt udstødning. Jeg har desværre ikke kasko på min bil ellers havde jeg sat den på tværs da de kørte forbi, men hvis du har fået stjålet en offroader eller motard der passer på beskrivelsen så ring til politiet og hør hvordan det går med jagten, de var vist på vej da jeg kørte derfra.
Held og lykke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålne offroader/motard i tilst
  • #1   3. maj 2013 Er politiet blandet ind i sagen på nuværende tidspunkt? Jeg mangler min orange ktm.

  • #2   3. maj 2013 Uanset hvad, så har jeg lige haft ringet til dem. Det var på ingen måde information de kunne være behjælpelige med. Hurra for policen.

  • #3   4. maj 2013 Fuck politiet,,,,De dovne hængerøve!

  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 50 Svar: 237
    #4   5. maj 2013 Jeg havde desværre ikke min tlf med da jeg så dem, men der kom en politibil med udrykning på da jeg kørte derfra så jeg går ud fra nogen har ringet. De kørte på baghjul i det store kryds foran bilka uden hjelm eller nummerplader så der er nok nogen der har tænkt på at ringe går jeg ud fra..

    Men den orange lignede en ktm motard med en lille lygtekåbe foran, jeg så den kun hurtigt og på afstand så kan desværre beskive den nærmere.


  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 50 Svar: 237
    #5   5. maj 2013 Iøvrigt rimeligt retarderet at komme med udrykning på hvis man vil fange et par offroadere i et område med så mange smutveje, så er man da sikker på at de er langt væk når man når frem.

Kommentér på:
Stjålne offroader/motard i tilst

Annonce