{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løst eller insert-rygskjold?
  • #1   9. jun 2013 Altså med et påklikket skjold er du sikker på at det sidder hvor det skal hvis du falder. Det rutscher ikke rundt.

    Hvis det sidder i en jakke.
    Læder:
    Læder skal sidde Helt helt tæt, så her burde det heller ikke kunne rutsche rundt.
    Tekstil:
    Tekstil sidder lidt mere løst, men den sidde jo stadig almindeligt til som en jakke der passer lige i skabet. Altså det er ikke meget den kan rutsche rundt her, og rygskjoldet er rimelig stort, så at det skulle rykke et centimeter eller to til siden gør ingen stor forskel, den dækker stadig din rygsøjle.en hvis det var ved knæene i kevlar jeans ville 1-2 cm tilgengæld have stor betydning.

    Jeg ville i være bange for at have et rygskjold siddende i jakken overhovedet - og så er det også meget nemmere nåran skal have tøjet af og på smiley


  • #2   9. jun 2013 Jeg ville vælge et løst, det er ikke det store problem, og hvad jeg syntes at kan hører rundt omkring er de bedre til deres funktion end dem i jakken, specielt fordi et løst rygskjold er meget større og dækker gerne helt ned over halebenet, det gør sådan en "sæt-i-jakken" fætter ikke smiley

  • #3   9. jun 2013 Men hvis du hører til dem der ikke altid gider tage det "hele" på, så er det bedre med et der sidder fast i jakken da du så altid har det på... Altså så længe du har jakken på.

  • #4   9. jun 2013 Det kan godt være det er bedre, men er man af den type, så er man også selv ude om det, hvis det går galt..

  • #5   10. jun 2013 Formoder også alle vælger og kører med knæbeskytter øh cykelhjelm hvergang de skal ud og cykle.

  • #6   10. jun 2013 Man kan jo godt sige at 15-30 km/t på en cykel, på en CYKELSTI, er det samme som 50-150 km/t på vejen, på en motorcykel smiley
    Der kører jo heldigvis ikke så mange andre trafikanter på cykelstien.


Kommentér på:
Løst eller insert-rygskjold?

Annonce