{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

Forslag til ny MC {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er ejer af en gammel YAMAHA RD350 som har fået lidt cafe racer look over tid. Cyklen er dog efterhånden 40 år gammel og jeg vi gerne have en ny primær model jeg kan bruge til arbejde på daglig basis. Er der nogen der har nogle gode forslag til nogle modeller som har lidt cafe racer look og som jeg kan stole på driften af = nyere modeller? Tænker f.eks. noget lign en YAMAHA SRX600.
Prisen skal maks ligge på 25-30.000

På forhånd tusind tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til ny MC
  • #1   17. jun 2013 yamaha szr 660
    honda ntv 650
    Suzuki VX 800


  • #2   17. jun 2013 Hej Dennis.

    Jeg har sjovt nok en SRX600 som jeg er rigtig glad for men jeg tror nu også jeg vil forslå noget i stil med den Martin beskriver når du nævner daglig basis = pendler cykel.
    SRX'eren er ganske vist sjov og har været helt driftstabil i mit ejerskab men det er nok lidt mere en for sjov cykel end et dagligt transportmiddel. Den er trods alt +25 år gammel så at kalde den ny er måske lidt overdrevet smiley

    5. gear skulle være lidt skrøbeligt på modellen og så han den kun kickstart.

    Du må ud og prøve nogle stykker og se hvad der lokker dig mest. Held og lykke.


  • #3   17. jun 2013 En CB 600 Hornet, ved ikke hvor meget Café der er over den, men det er et sjovt stykke stabilt legetøj, der kan bruges til pendling.. De tidligere kan godt fås til 30

Kommentér på:
Forslag til ny MC

Annonce