{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsxr 750
  • #1   9. aug 2013 det er ikke sikkert det er lovligt da der kan være et fæstningspunkt i undersiden af toppladen som ikke kan bruges fra oversiden
    men kan kabler osv nå havde jeg da prøvet


  • #3   13. aug 2013 Havde også tænkt på at lave så man kan sætte den fast i toppladen ovenpå men takker for svar

  • #5   14. aug 2013 Ja og har sænket bagdæmperen og håndtagene rammer der hvor gaflen bliver konisk ku man måske prøve at åbne håndtaget lidt med en skruetrækker og prøve at få den lidt længere? ville godt lige ha den lidt længere ned det er en gsxr fra 91 den er rimelig tung

  • #7   14. aug 2013 Hvis du ødelægger køre egenskaberne. Så bliver den ikke lettere at tumle smiley


  • #8   14. aug 2013 er man lidt kortbenet kan den være lidt af en håndfuld at tumle ved stilstand men så snart den ruller er der ikke de store problemer , det er bare tilvænning , hvor høj/ kortbenet er du ??

  • #9   14. aug 2013 Lige knap 1,70 har også købt kåbesæt til den fra en 2004-05 model det er lidt smallere så kan være jeg får det sidste når jeg skifter havde bare regnet med at vente til den koldere periode med at gå i gang med det

  • #10   14. aug 2013 er selv 172cm og har haft en 90er gsxr , det var kun svært i starten , min var dog kun sænket lidt foran (15-20mm)

  • #11   14. aug 2013 Takker jer alle for svar

Kommentér på:
gsxr 750

Annonce