{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på komplet kåbesæt
  • #1   13. aug 2013 Uden tank 1000 kroner eller noget? Det er jo en gammel svend.

  • #2   13. aug 2013 Det var ikke meget jeg har set folk der har solgt løse kåbedele til 800-900 kr smiley

  • #3   13. aug 2013 Hvis det er en original kåbe der ikke har skader af nogen art kan du fint slippe 4.000-5.000kr. skal du have en spritny original kåbe kommer du mindst af med 15.000kr.

  • #4   13. aug 2013 5000 for et kåbesæt til en maskine der bliver solgt brugt for ca. 17000? Aaarrh..

    Hvis jeg var udsat så sådan noget krejleri, så havde jeg bare købt et helt kåbesæt med tank til 2100 ekskl. tol og moms, og lade Henrik brænde inde med sit gamle lort smiley
    http://www.dhgate.com/product/red-orange-fairing-kit-for-honda-cbr600-f2/140400896.html#s1-1-1|3613293779


  • #5   13. aug 2013 Korrekt det kan give god mening at spare penge og købe et kinesersæt, men vil man have originalt så må man betale.Sværere er det trods alt ikke

  • #6   13. aug 2013 Nu er jeg så ved at købe et sæt og ikke sælge et smiley jeg kender en der har købt sådan et kina sæt og det holdte da også et par måneder smiley

  • #7   13. aug 2013 Nu skriver Like a boss så også at der er tank med til de kina sæt men der fejler han sku igen smiley der er et plast cover med til tanken og IKKE en tank smiley

  • #8   13. aug 2013 Enig med Leo K . Der er stor forskel på et kinakåbesæt og et orig. sæt. Selv om det er forskelligt, hvordan folk vurderer de ting, så er den generelle markedpris på et orig. kåbesæt i fin/perfekt stand ca. det dobbelte af de bedste kinasæt, hvilket afspejler, at kinasæt kvalitetsmæssigt aldrig er på højde med de orig. Til en gammel F2 vil kåbesættet (hvis orig. og i god stand) udgøre en betydelig del af cyklens værdi ja, men også en betydelig del af vurderingen af standen på den som på mange/de fleste kåbecykler. Om man så vil punge ud med det et orig. kåbesæt koster på en gammel cykel eller købe discount er jo en personlig vurdering. Med i overvejelserne skal man dog helt generelt tage et evt. værditab (der vil ofte være et ved videresalg) ved at montere en kinakåbe, fremfor en god orig. kåbe.

    Hvis den kåbe du har kig på, ikke er i perfekt stand, men har lidt ridser, så går vurderingen typisk på, hvad det ca. vil koste at bringe den til perfekt stand, hvis muligt (hvor mange af kåbedelene har ridser, og hvor store er de). Uden at ha' set den, er det umuligt at være præcis, men ca. 2500-3.500, hvis det er inkl. en god tank.


  • #10   13. aug 2013 Nu har jeg set de kina kåber fra ebay og tro mig der er meget foreskæld de kommer sikkert fra samme fabrik men jeg er ret sikker på at når det er til Honda så er det nogle andre matrialer der kommer i formen smiley

  • #11   13. aug 2013 Bjarne P, du har tydeligvis ikke prøvet at stå med en kinakåbe og en originalkåbe til samme cykel i hånden!!! For hvis du havde det havde ikke du skrevet som du har.

  • #12   13. aug 2013 Jeg vil sige i underkanten af 3000 kr

  • #13   13. aug 2013 kineser sættene er betydeligt tyndere og ringere tilpasset end original , det afspejles vel ret tydeligt i prisforskellen


  • #14   13. aug 2013 Vil lige sige, at de komplette kina sæt man kan købe på kysten, under INGEN omstændighed må sammenlignes med den plast kvalitet de orig. anerkendte mærker bruger.... Der er en verden til forskel. Og det er egentligt slet ikke en mulighed for dem der har blot den mindste kvalitetssans smiley

    Når det er sagt, så er der en grund til at mange bygger street fighterer... Havde det været mig der sad på en komplet cbr f2 kåbesæt i flot stand, så ville jeg vente på at ham med 5000,- kom og hentede det, vel vidende at der meget vel kan gå nogle år. Men han kommer det er 100 !!

    Mvh Brian


  • #16   13. aug 2013 Behold det.. Du kommer selv ned at ligge en dag, - og så er du træt af livet når du, som en af de få, har haft et komplet originalt sæt på hånden, men har skudt det af.

    Behold det min ven, og sælg det seperat hvis du sælger cyklen.

    Prisen er 2500- 3000 nu og her, og 4000 til ham der lige har været i asfalten og er desperat.

    Og med hensyn til kinakåber, - jeg betaler hellere 4000 kr for et 20 år gammelt originalt sæt med få brugsskrammer, end 3000 kr for et nyt sæt kinafnat.


  • #17   13. aug 2013 Bjarne P, du er simpelthen genial, det må være alle vi andre der er tåber

  • #18   13. aug 2013 @bjarne.

    Har rodet med lortet... Brokket mig offentligt.hvilket førte til kontakt med andre i samme situation...hvilket betød at vi mødtes og sparkede plast ( ikke helt korrekt, da selv lette spark vil smadre det billige lort;-)) det ER meget ringe,
    Du kan enten selv bestille et sæt, eller tá en tur på Kalø på tirsdag, og snak med en af dem der kommer med et "lucky strike" lign look på biken ( eller lad være at snakke, og kig blot på deres plast. Du skal ikke engang tæt på ;-))

    Mvh Brian


  • #20   14. aug 2013 Bjarne P, jeg takker for min nye titel som Batman, og nej betaler ikke for meget, når det er originalt jeg vil have så betaler jeg prisen og får et meget bedre produkt, og ja, så er Batmand sku glad

Kommentér på:
Pris på komplet kåbesæt

Annonce