{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.170 visninger | Oprettet:

MC beklædning ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,


Så skal der købes MC tøj/beskyttelse - men hvor finder jeg det billigt og i top kvalitet, og hvilke mærker skal jeg gå efter? Jeg skal til Århus i weekenden og regner med vi lige smutter en tur til Tyskland, er der nogle steder tæt på grænsen hvor man kan shoppe?, eller er der butikker her på Sj eller nær Århus som er gode, og har kvalitet til rimelige priser?



Jeg skal have en hjelm, rygbeskytter bukser/jakke, og handsker..evt støvler.

Til de nysgærige så blev kværnen en helt sort Yamaha R6 sprit ny, så PT står hos Fisker MC i KBH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC beklædning ?
  • #1   18. jul 2006 Der er Hein Gericke ved Scandinavia Park lige ved grænsen næsten.

    http://www.heingericke-flensburg.de/index.html

    Rigtig god service, og et rimeligt stort udvalg. Men af tøj fører de kun deres eget mærke. Hvilket nu også er fin kvalitet.


  • #2   18. jul 2006 Hej Morten.
    Jeg var i sidste weekend, for første men ikke sidste gang, ude og besøge LeoMortensen og han havde godt nok meget udstyr og til nogen fornuftige priser. Ved ikke om det kan måle sig med Tyskland, men måske du skulle undersøge det først! (link fjernet)

    Go´ fornøjelse!


  • #3   19. jul 2006 syntes ikke her er et stort udvalg af mc-tøj i århus området og de tager ved med ders priser. i flensborg findes der hein gericke og mot-shop inde ved havnen i centrum af flensborg og ca 12 km syd for flensborg ligger wilhelmsen som også har en del udstyr

  • #4   19. jul 2006 Billigt og i topkvalitet..

    Kvalitet koster, jeg vil ikke køre i "billigt" udstyr. Selv kører jeg Spyke, Arai, Sidi. Har lige fået en Spyke rygbeskytter.

    Det koster, men det er lidt dumt at have sparet hvis uheldet skulle være ude.

    Jeg ved ikke hvor mange der har prøvet at lave seriøse styrt i billigt udstyr, men min gamle Spyke har flere bag sig. Den er stadig fuldt ud brugbar, hvis det ikke er for en slidt lynlås. Den skal bare skiftes, så den kan lynes sammen igen.

    Er styrtet med over 100, har brækket et skulderblad i den, hvor den reddede skulder leddet.. Tgaet imod flere mindre styrt.

    Kender en der er styrtet i en billigere dregt, han rev siden op og beskyttelsen forskubbede sig. Han køber Spyke næste gang...

    Jeg kan undre mig lidt over prioritering, nye, dyre racere må der til, men der spares tit på udstyret. Jeg har så fået min Spyke Golem dragt til halv pris på Ebay, den var kun brugt et par gange. Det kan lade sig gøre at få nogle ting til en god pris.

    Pris og kvalitet hænger ofte sammen, jeg vil ikke gamble med mit helbred.


  • #5   19. jul 2006 Franz Kroon ligger så på Nørrebrogade, men du har ret i at de har go' service smiley

  • #6   19. jul 2006 vil også anbebefale Leo Mortensen Flink mand og altid billig (også de gode mærker)

  • #7   19. jul 2006 hvis manår hen og køber et helt sæt vod kroon i århus, så er de også til at handle med! jeg har kun fået helt kanon service ved kroon!!!!!!!


  • #8   19. jul 2006 www.motorradtechnik.de butikken ligger 10 km syd for grænsen. billige dele og tøj (dæk) og masser af fede cykler

  • #9   19. jul 2006 Tusind tak for alle svarene!! smiley

    Jeg tror altså nogen af jeg har misforstået mig - for jeg vil IKKE have billigt udstyr - kun de gode mærker, men var der nu en forretning som i kendte til hvor man kunne spare Feks, en 2000.- på en Arai hjelm ville det jo absolut ikke gøre noget! - så bare rolig, jeg køber kvalitet..dumt sted at spare smiley

    Jeg købte iøvrigt cyklen hertil morgen inde hos Fisker MC -

    http://peecee.dk/?id=48044

    Har bestilt en anden nummerplade holder, og hvide bline hele vejen rundt!

    /Vh Morten


  • #10   19. jul 2006 mot-shop i flensborg er dainese-forhandler

  • #11   19. jul 2006 Super cool bike, tillykke med den!
    Jeg tror at det er smart at tage en tur til Tyskland, hvis du skal have det fulde udstyr.. Du kan jo altid fylde lidt op med pils ;o)


  • #12   19. jul 2006 Tror desværre ikke at du kan finde en forretning hvor du kan spare 2000 kr. på en arai hjelm. Men som de andre siger, gå ikke på kompromis med kvaliteten. Man kan meget nemt ofre 10k på udstyr, men hellere det end at blive slået til lire kasse mand hvis man styrter. Jeg kan rigtig varmt anbefale Dainese rygskjold, bukser og jakke, Alpinestar støvler og, som du selv er inde på, Arai hjelm.

  • #13   28. jul 2006 Jeg købte en ny RX7RR4 Corsair Haga replica for cirka 3600 i Japan.

    http://stores.ebay.co.uk/JAPAN-HELMET-STORE

    Han er fremragende at handle med, den bedste jeg har oplevet på ebay! Uden tvivl!

    Du skal bare kende størrelsen, men det var jo nemt for mig, jeg har kun kørt Arai.. Har 2 RX7'ere.


  • #14   28. jul 2006 Burde måske lige tilføje at det tog en uge at få hjelmen fra jeg bestilte, til den landede i Danmark, til tolden havde sendt papirer jeg skulle udfylde og til jeg havde returneret papirerne og til jeg stod med min nye hat. 1 sølle uge, det er pænt hurtigt!!

Kommentér på:
MC beklædning ?

Annonce