{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kædeværktøj
  • #2   7. feb 2014 Jeg ved ikke lige hvor 6000-området er, men jeg har i hvert fald en DID-kædenitter i 4000-området (Roskilde), som du er velkommen til at låne, hvis det er.

  • #4   7. feb 2014 Bjarne P. det er lidt nemmer med et stykke værktøj..
    Dan J. det er Kolding området det er måske lidt langt at køre for et stykke værktøj..
    Hans Henrik. ja jeg skal sælge min mc. Det er da lidt nemmer at have et samme arbejde med folk der har værktøj man kan låne og man kan låne ud man bliver da nød til at hjælpe hinanden..


  • #6   7. feb 2014 Jeg har værktøj, men gider da ikke låne det ud til en, der åbenbart synes, jeg er godt dum, fordi jeg har gidet bruge penge på det, så nej, jeg gider ikke låne det ud til dig.

  • #7   7. feb 2014 Gufaerbevars, Hans Henrik og Finn S.

    Man må da håbe, at I aldrig får brug for en hjælpende hånd med den indstilling. I skulle prøve at være gavmilde en dag. Det er fedt, og man bliver faktisk i godt humør af det smiley

    Be a lover, not a hater, som man siger.

    God weekend.


  • #9   7. feb 2014 Er det sådan een her du skal bruge?

    http://www.louis.de/_300e73fed30c8133e96810d3d6819efd5f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003901

    Den er til at samle nitten i en åben kæde med, ikke sandt?


  • #10   7. feb 2014 Husk at smide en hundredemand til ham som godt GAD at købe dimsen smiley

    Sgu egentligt sørgeligt når nogen kun mener de vil køre mc så kort tid som en kæde holder...

    @Thomas.
    Den du linker til er kun til at adskille med...


  • #11   7. feb 2014 Den billige kan vist kun skille kæden.

    Denne er til at nitte kæden sammen. Kan selvfølgelig også skille kæden ad. <<<<se evt den lille instruktionsvideo.

    http://www.louis.de/_30150e0cd1d4a9ba671648c71ff52a4b37/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002878


  • #12   7. feb 2014 vinkelsliber til at skære kæden over med. to hamre til at banke nitten sammen med...

  • #13   7. feb 2014 Den dyre skal kun bruges hvis det er en endeløs kæde der skal åbnes og nittes endeløs igen, ikke?
    Den billige åbner kan bruges til at tage nitteled med kliklås af ? Og de der nitteled med kliklås kan samles med fingrene og en tang, ikke?

    Jeg har nemlig også brug for af vide om jeg skal købe den dyre model. Jeg bruger åbne kæder.


  • #14   7. feb 2014 Man kan også bruge en nedstryer hvis du ikke har en vinkelsliber... seriøst det er ret enkelt. og det med hammeren virker mindst lige så godt hvis ikke bedre da den levere et ordentligt slag tryk. men det er op til dig. Jeg har ikke gidet og bruge 600kr på noget der kan gøres med to hamre til 20,- fra harald nyborg. smiley

    Skal du ha den gjort kortere, tager du en vinkelsliber og sliber nitten af, derefter en dorn og en møtrik under nitten på den anden side, slår den ud, og wolla den bliver X antal link kortere.


  • #15   7. feb 2014 Nogen bruger heller ikke momentnøgler, de spænder det de synes er passende. andre har ikke manometer når de fylder luft i hjulene, der findes også nogle som kun efterfylder olie, og som tror at bremsevæske ikke bliver for gammelt. og dæk skifter man først når der ikke er mere mønster, uanset om de er 2 eller 20 år gamle....

    Et kædeled skal have nøjagtig lige så hårdt og præcist et tryk som producenter foreskriver, et nitteværktøj klare denne opgave 100%.....

    At en opgave "kan" løses på ørken maner, betyder ikke nødvendigvis at det er den rigtige måde... Sjovt nok så vil folk på mcg kun bruge gøglermetoderne fordi de er for nærige til at ofre de utrolige små penge ordentlig værktøj koster... Hvis en forhandler pludselig forærede nitteværktøjer væk gratis en lørdag formiddag. så ville i valfarte derhen. og kun nitte med ordentlig værktøj der efter smiley


  • #17   7. feb 2014 ^Så kender vi ham igen smiley og jo alt er blevet en succes! -ALT!
    Din troll smiley

    Brian: Det er nok nærmer et spørgsmål om prioritering af værktøjsudgifter. Vi har jo ikke alle vores uddannelse endnu, nogen af os lever på SU og et sølle lørdagsjob, og så strammer man sq ballerne de steder man kan. smiley


  • #20   7. feb 2014 Der er da ikke noget sjov i at have motorcykel hvis man ikke spørger/hjælper hinanden, er der? -Har desværre ikke værktøjet, men jeg vil gerne bakke op omkring låne-forespørgsler! Så kan de ensomme nøjeregnende nisser køre alene til sommer ; )

Kommentér på:
Kædeværktøj

Annonce