{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TÜV og syn
  • #2   1. mar 2014 Crazy hvad så hvis man har dele der ikke er en TUV på da det er fra usa ?

  • #3   1. mar 2014 #1 Ok, det var også sådan at jeg mente at det var.


    #2
    Hvis der ikke er TÜV eller tilsvarende accepteret godkendelse, så man man ikke sætte det på sin cykel. Gælder naturligvis kun konstruktive ændringer. Der er ingen der klager over at du sætter fx et andet styr, som ikke er TÜV godkendt, på, sålænge det overholder de generelle regler om styr.


  • #5   1. mar 2014 Ok så man kan ikke bruge dele fra usa ?

  • #6   1. mar 2014 Det kommer an på hvilke dele det er smiley

  • #7   1. mar 2014 #4 Det var bare et eksempel. Men de regler jeg kender til er at styret ikke må være breddere end 2,55 meter(fordi motorcyklen ikke må være bredere end 2,55m) og så skal styret monteres på samme måde som det originale styr.

  • #10   2. mar 2014 Well med hensyn til styr, så må man vel ultimativt ikke sætte et styr på der er bredere og højere end hva køretøjet må være? Inde på skads side kan man også læse at et uoriginalt styr skal være fastnoteret på samme måde som det originale. Clip-on må således ikke være lovligt.

    I mit tilfælde drejer det sig dog om et fremflyttersæt som jeg har TÜV godkendelse på.


  • Christian T
    Christian T Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   5. apr 2014 hej er der en af jer der ved hvor man kan købe tuv godkendte stivstel til en gammel triumph

Kommentér på:
TÜV og syn

Annonce