Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der nogen som kender noget til linnets mc ?
  • Freddy P
    Freddy P Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 9
    #1   31. mar 2014 Det er en "lille" forhandler i Toftlund, jeg har købt tøj og hjelm hos ham førhen. jeg tror roligt at du kan se på maskinen, hvis du ikke har tillid til ham når du har snakket med ham kan du jo bare lade være med at handle.

• Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 46
    #2   31. mar 2014 Tak for det

• #3   1. apr 2014 Kun Positive erfaringer - meget hjælpsom og ingen slinger i valsen.......

Priser kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke kender andre's....... men synes ikke at de er "urimeligt høje".......

• #4   20. jun 2014 Et lidt sent svar.
    Det er en lille forhandler, men han har så meget, at det næsten ikke er til, at komme rundt i butikken. Han har også mange dele, nye og brugte på lager.
    Jeg fik min Burgman 400 gennem ham, det var godt nok Toftlund MC der solgte den til mig, men den kom fra ham.
    Mangler du en halv gammel ny GSXR750 så har han en, eller mangler du en anden gammel ny, så har han også det, ja skulle du mangle en knallert, så klare han også det.
    Skulle han virke lidt gnaven en dag, så er det bare fordi, han har max ondt i knæ, eller også var det ryggen der driller.
    Jeg har ikke hørt noget dårlig, i de 21 år jeg har køt mc, og jeg bor selv i området.

Kommentér på:
Er der nogen som kender noget til linnets mc ?

Annonce