{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Pruns
Pruns
Tilmeldt:
16. jan 2014
MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 6

Naked bike hjelm ?! {{forumTopicSubject}}

Har set på ny hjelm til frisk kørsel på min GSR600? Har idag en Airoh Miro klaphjelm, men den er ikke ideel - fartvinden ved 120+ truer nærmest med at rykke hovedet af ;( Et emne er Arai Rebel idet denne hjelm, iflg Arai er den designet med henblik på netop streetfighters / naked bikes , med speciel spoiler ved hagen osv. Har I gjort nogen sublime erfaringer med gode hjelme til netop den type MC - uden kåbe ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naked bike hjelm ?!
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #1   20. apr 2014 Scorpion EXO 1000 bruger jeg nu, men jeg har også haft en EXO750 og en Schuberth S1 - de virker fint allesammen.

    Den spoiler på billedet er kun til at tage lidt af støjen, som der desuden er rigeligt af i sådan en Arai - den ændrer ikke så meget på vindmodstanden.

    Min erfaring siger mig at bryst- og halsmuskler udvikler sig i takt med at man får kørt flere kilometer, og at det stort set er ligegyldigt hvilken hjelm man bruger.


  • #2   20. apr 2014 Kig på Sharks.. Kan ikke anbefale de hjelme højt nok.. Mange forskellige og til et hvert behov.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #4   20. apr 2014 Helt sikkert - de ER en vanesag...

  • #5   20. apr 2014 Bandit hjelm det dur!

  • #6   20. apr 2014 Skal også selv ud og have en naked bike og synes ikke fartvinden var det store problem selv ved motorvejshastighed. Men vil nu gerne have sådan en "dobbelt" flipup hjelm magen til dem politiet bruger. Men dog ikke nødvendigvis samme mærke

  • #7   20. apr 2014 scorpion exo 1000 er en glimrende hjelm - og efter min mening bedre end shark s900. Jeg havde kun haft min shark en halv sæson da jeg prøvede scorpion, og den var solgt med det samme (selvom det ikke engang var mig vi var på indkøb til).

Kommentér på:
Naked bike hjelm ?!

Annonce