{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Honda ch 125 opdate aka øv hvor jeg hader mig selv {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg godt øm i benet af at sparke mig selv, hvor tåbeligt af mig.
Grunden.:
Jo, havde købt en fed 80'er scooter ( den fra terminator 1 ) den ku starte, men gik hurtigt ud igen. Og sådan blev den ved....
1) tjekkede alt igennem med benzin tilførelse, og rensede kaburator.
2) målte alt elektrisk igennem( og med alt mener jeg fuldstændigt alt). Syntes først cdi'en ikke målte det den sku efter hva der stod i bogen, så efter en større Tlf ringen rundt tur til bla Frankrig, Holland, schweitz, og til sidst USA, så fandt jeg en brugt cdi med det rigtige nummer.. Skal siges den er møg speciel den scooter, så kan intet få herhjemme. Nåååå ventede ca 14 dage, så kom den hjem, fik den monteret, og resultat= nøjagtig samme opførelse dom før.. Hmmm...
3) målte igennem igen og igen og igen og faldt over noget der hedder en bystarter som sidder på kaburatoren ( fik hjælp herinde fra) målte den og igen fik jeg ikke det resultat som stod i bogen, ergo, på eBay , fin stumpen ( igen USA ) vente vente vente, fik den igår. Skildre lortet ad, satte dimsen i, startede og........ Fucking stadig samme resultat. Starter men går relativt hurtig ud....
Nu er jeg så ved at være lettere gal i skralden, faktisk så gal, at jeg beslutter mig for for sjov at køre i t Hansen efter et nyt tænderør og hætte..
Kommer så ud til dyret nu her, skifter hætten og tænderør, og..... Ja nu køre den. What the...... Så nu har jeg lullet lidt rundt på de små veje, og den køre som en drøm, er glad, men for fanden da, hade jeg skiftet tænderør osv først så havde jeg sluppet med alt i alt 99 kr.. Hmm... Og så må man godt gå til bekendelse og syntes man selv har været liiiige lovlig dygtig, og kalde sig selv en tumpe.. Havde så en drøm om at få den synet og få plader i morgen, men øv, min synshal er lukket, og åbner først på fredag " piv" smiley så nu må jeg vente yderligere på at komme ud og få lidt street credit på møgdyret..
Hva er moralen i den her historie??? Aner det ikke, men den var lang, og ser faktisk ud til at ende lykkeligt..
Tusind tak for hjælpen til alle jer der er kommet med input. Det har været en rejse, men for pokker, det ente jo med at komme i havn.. Go aften alle sammen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda ch 125 opdate aka øv hvor jeg hader mig selv
Kommentér på:
Honda ch 125 opdate aka øv hvor jeg hader mig selv

Annonce