{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.581 visninger | Oprettet:

Blom
Blom
Tilmeldt:
7. dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18

ATV Køb ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og overvejer og købe mig en Atv på plader her til det gode vejr. Jeg er ny indefor området men roder med biler til dagligt som mekaniker.

Jeg har kigget på 3 forskellige modeller.

1. SMC RAM SPORT 303 fra 2014 kørt 1500
2. Hyosung TE 450 S Fra 2008 kørt 8800
3. Dinli 450 ccm fra 07.kørt 7000

Alle 3 er brugte

Ville høre hva for en af dem man helt skal gå efter og hvad man skal lytte til på de forskellige mærker osv... De ligger i et pris leje på 40-45.000kr

Håber nogen kan hjælpe mig

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ATV Køb ?
  • #1   9. jun 2014 har ikke så meget forstand på disse modeller. bare sørg for at købe en du kan få dele til, dinli er vist rimlig kendt inde for atv på plader

  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #2   9. jun 2014 Tror de alle er sådan remlig til og få dele til hvad jeg sådan lige har hørt omkring smiley

    Smc sku være på 2 cylindere hvor imod Hyosung har 1 ved ik hvad dinli har smiley


  • #3   9. jun 2014 dInli er 1 cyl.
    Det er ok legetøj, har haft en Dinli 450ccm på plader.
    men det er langt fra en mc, hvis du har muligheden så snup en på to hjul istedet


  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #4   9. jun 2014 Har desværre ikke korte til det så det må vente til jeg 24år mangler noget legetøj da jeg skal bruge en diesel bil i hverdagen og dette ikke lige frem er noget legetøj så en ATV er vejen til sjov hos mig smiley

  • #5   9. jun 2014 jeg kan nu godt forstå du vil have en atv på plader. det ville jeg også gerne have smiley

    jeg kender ikke de tre modeller så kan ikke råde om den,

    men hvad med en yamaha raptor 700 på plader? den er altså fed at køre på når der lavet lidt ved den..


  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #6   9. jun 2014 Ja kunne jeg godt forstille mig men pris klassen skal helst blive på 40-45.000kr max så den går nok desværre ikke smiley

    Tror kunne være fedt med sådan en skal ik kører alt for langt jo bare til sjov og ballede istedet for og have en Diesel bil kun smiley


  • #7   9. jun 2014 jeg ved slet ikke hvad sådan nogle koster... men tror mig man gider ikke køre langt eller hurtig på dem.

    men nu skal jeg ikke kunne sige det med dem du nævner men på de atver jeg har haft skulle man ops på at serviesne var overholdt, altså olie blev skiftet osv.


  • #8   9. jun 2014 En ATV med plader er kun sjov hvis den er ulovlig smiley Og er man lige glad med loven, så valgte jeg også MEGET hellere en mc der er større end man har kort til..........

  • #9   9. jun 2014 lige på det punkt og næsten kun på det punkt (:D) ville jeg være ligeglad om jeg brød den med at have flere end 37 heste (er det 35?).
    men efter min mening kan man ikke sammenligne en atv med en mc det er jo to forkellige måder at køre på og to helt forskellige måder at have det sjovt på. og nu har TS jo ikke mc kort så det er jo ikke en mulighed.


  • #10   9. jun 2014 22........

  • #11   9. jun 2014 er det virkelig kun 22 heste? ja det var jo ikke meget men hvor om alting kan jeg nu godt forstå man vil have en atv på plader. især om vinteren smiley

  • #12   9. jun 2014 jeg har en atv på plader den holder stille lidt endnu får ny motor i morgen ... smiley

    men du må ikke gå under de 450cc i hvert fald.. det ville du fortryde hurtigt... men det er hylemorsomt


  • #13   9. jun 2014 Det kan jeg ikke smiley om vinteren er en atv alt for farlig på offentlig vej, og om sommeren er den alt for langsom og alt for ustabil og alt for hård at køre på... den er beregnet til skov,strand,bakker,bane og alt andet bare ikke asfalt smiley



  • #14   9. jun 2014 altså hvis man lære at køre dem rigtige vil jeg ikke mene de er farlige.
    men vi kan godt blive enig om at motorvej er det ikke nemme at køre på men farlige ligefrem....


  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #15   9. jun 2014 Bor ude på landet tæt på standen så skal være til sjov og ballede her ude har ik mc korte så det bliver hurtigt dyrt og lang trukkene hvis først skal have korte og så en mc bagefter + så skal jeg have en der forstor til hvad jeg endelig må havde smiley


  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #16   9. jun 2014 De 2 af dem er på 450ccm og den ene er på 270ccm

  • #17   9. jun 2014 Mc kort kan tages på 14 dage smiley

  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #18   9. jun 2014 Viste jeg ikke smiley

    Skal dog stadig være 24 for og få en af de store og er kun 20 så lidt vej inu smiley Og vil gerne prøve sådan en ATV tror kunne være meget sjovt og hvis ik så må jeg sælge den så det prøvet jo smiley


  • #19   9. jun 2014 Som 20 årig må du køre A2 dvs 48hk. Men hvorfor er det så vigtig at køre lovligt på mc når du er ligeglad med at køre ulovligt på atv ??

  • #20   9. jun 2014 Det kommer jo an på hvad man er til.. jeg syntes personligt at ATV'en er sjovere en mc'en.. og hvis man køber en der er bygget til asfalt kørsel er det heller ikke et problem... skide stabil maskine og ikke noget daller med 140 på motorvej..

  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #21   9. jun 2014 Brian S:
    Vil ik kører ulovligt på nogen af delene magter ik for mange bøder har for mange i forvejen smiley + Så vil jeg prøve det Atv nu så kan det altid blive Mc på et senere tidspunkt.

    Mikkel S

    Har hørt mange sige det skulle være pisse sjovt på Atv og kunne sku godt tænke mig og prøve det heller ik så mange på vejene og tror sku bliver sjovt. De jeg har funde er lavet til gadebro sænke og lavet brede med gadedæk smiley


  • #22   10. jun 2014 Hvis du ikke vil køre ulovligt, så er det lige meget hvor mange ccm de har for lovligt må de ikke have mere end 22 hk !

  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #23   10. jun 2014 Viste jeg ik den ene jeg har kigget på har 20 og de andre er 40+ så vil jeg åbenbart kører ulovligt smiley

    Den ene jeg har kigget på med 20
    http://www.dba.dk/smc-ram-sport-303-april-2014/id-1008289697/

    De 2 andre med lidt mere
    (link fjernet)
    (link fjernet)


  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #24   10. jun 2014 Skal de så have begrænser på hvis helt lovligt bliver de ik solgt med mere eller hvordan siden de 2 der er på mere er synet og det hele ?

  • #26   10. jun 2014 det er intet problem.. du kan sagtens få den synet med over 22hk, det lægger synsmanden overhovedet ikke mærke til.. men den smc du linker til det eneste den har som de andre ikke har er en rigtig sprød lyd... men den har ikke køre komfort, ta det fra en som har prøvet den også deres 500cc model...

    en et benet 450cc eller over... så er du godt kørende... og det er skide sjovt at køre på atv...

    man kommer ikke så let til at køre for hurtigt som på motorcykel og man får mere opmærksomhed af den positive slags på en atv


  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #28   10. jun 2014 Har os beslutte mig for den smc er for lille i ccm der må kunne være en forskel fra en 270ccm med 20Hk og en 450ccm med 50hk ca og til samme pris så bliver en af dem med 450ccm smiley

    Har set nogen kører på ATV med plader og ser for fedt ud og kan bruges til nogen forskellige ting ville gerne gave en mc men har ik korte for det første og dem til 20-30kr er sku ik så fede syns jeg så det bliver en ATV i denne omgang der skal købes smiley

    Og har fået læst mig lidt frem til at når de til gade skal de helst have lavet anden undervogn samt lavet bredere ved ik om aksel afstanden er blevet bredrer eller bare dækkene kan jeg ik rigtig finde Info omkring smiley


  • #29   10. jun 2014 de har højest sandsynligt monteret spacere både for og bag så det er super... smiley held og lykke med den så

  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #30   10. jun 2014 Jo tak satser på jeg skal en tur til Jylland enden længe og hente en smiley

  • #31   10. jun 2014 oki... da jeg købte min var der flest på Sjælland... smiley

  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #32   10. jun 2014 Desværre flest i Jylland nu smiley

  • #33   10. jun 2014 jah det er jo typisk

  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #34   10. jun 2014 Sådan er det næste os hente alle mine biler på den anden side af broen smiley

  • #35   11. jun 2014 oki... vildt nok.... smiley det gad jeg satme ikke... men kan se den sung 450cc du har kig på, den bød jeg på, inden jeg købte min.. den syntes jeg så heller ikke var pengene værd. Men billederne er heller ikke super gode. men den har gået 8800km så er 45000 faktisk en relativ høj pris. Men på den anden side gad jeg ikke eje den Dinli.... smiley

  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #36   11. jun 2014 Regner os med en af dem skal ned i pris ihverfald smiley hvorfor gad du ik en Dinli Funde en anden til 44 mener jeg fra 12 og kørt 4000 en Dinli smiley

  • Blom
    Blom Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #37   11. jun 2014 Der os en Yamaha 350ccm til salg dog koster den 55.000kr men ser sku os lækker ud smiley

    Hva har du for en da


  • #38   11. jun 2014 jeg ville gerne eje en Dinli.. men ikke den du har fundet i første omgang... den er ikke lækker nok... smiley Jeg har en access 450sp supermoto..

    Yamaha er en fin maskine men den er for lille i motoren som jeg før har nævnt så ikke komme under de 450cc.... så går det sjove lidt af det


Kommentér på:
ATV Køb ?

Annonce