{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.396 visninger | Oprettet:

spray folie tips og tricks modtages. {{forumTopicSubject}}

Hej Mcg.
Jeg vil ha givet min mc en omgang med spray folie. Så hvis i har erfaringer med det må i gerne lige dele jeres viden. Har lige et par spørgsmål omkring det.
1. Hvor mange lag skal fælgene have.
2. Skal den havde klar lak oven på?
3. Hvis der skal klistermærker på skal de så på inden en evt klarlak påføres?
Hilsen Maptis.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spray folie tips og tricks modtages.
  • #1   26. jun 2014 Et godt råd så lad vær!! jeg kom det på min fælge til min bil og det blev grimt og ku ikk vaskes så de fælge er smidt ud for det er satme belastne "BARE LIGE" at pille af smiley hehe

  • #2   26. jun 2014 kim j kan bare ikke finde ud af det og er en elendig gør det selv'er så lyt ikke til ham smiley . jeg har rigtig god erfaring med det på fælgene. har malet dem på min bil, (hvide). Giv dem en omgang nano forsegler så renses de helt vildt lidt. jeg gav 7-8 lag på mine fælge. 14" og 4 spray cans var lige nok.
    Klar lak bestemmer du selv, meningen er jo man bare kan have det på og hive det af som man vil, den funktion mister du med klar lak.

    At kim j har smidt sine fælge ud fordi han ikke kunne finde ud af at hive det nemme spray dip af bekræfter igen hans dårlige evner. smiley Det ryger af hvis man gør det rigtigt, og har givet nok lag.

    Jeg brugte noget der hedder cardipuk det er det samme bar lige billigere.


  • #3   26. jun 2014 Okay mange tak jeg vil prøve:-)
    Hvor har du købt det henne elias? Og kan det også bruges til kåberne..?


  • #4   26. jun 2014 Spraywrap er til at lukke op og skide i..

    Ser meget godt ud når det lige er lavet, men det holder ikke længe, uanset hvad. Det samme gælder plasti dip..desuden tiltrækker det skidt.

    Og ja, jeg har helt styr på hvordan man laver det, da jeg selv har lavet det i mit firma, siden det kom frem. Men det lort er jeg stoppet med igen og ville aldrig tilbyde en kunde det igen.


  • #5   26. jun 2014 Bdog hvor lang tid er kort holdbarhed? mine fælge er 1 år og ser ud som nye

  • #6   26. jun 2014 Jeg har brugt noget andet som er en folie fra carfolie.
    http://www.carfolie.dk/din-folie-ekspert.php?page_id=1
    Lidt mere besværligt at bruge måske men resultatet er da ok efter min egen mening. Se i min profil mht hvordan det ser ud.
    Tror det er lige så godt eller bedre måske.

    Dog er det IKKE lige til at få af igen smiley


  • #7   26. jun 2014 Problemet med at bruge det på fælge er, at det er ret blødt, så bremsestøv sidder fast i det.
    Renser man ofte sine fælge er det dog ikke noget problem smiley


Kommentér på:
spray folie tips og tricks modtages.

Annonce