{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

ER-6N stjålet fra Frederiksberg {{forumTopicSubject}}

Deler for en kammerat:

Min Kawasaki ER6n sølv/rød er blevet stjålet på FRB/Vodroffsvej 12 i nat mellem 00.30-08.30. Den var låst med startspærre/ratlås og skivelås. Med andre ord...den er blevet løftet væk!! Hvis nogen ser eller hører noget må I meget gerne kontakte mig. Det er meldt til politi og forsikring!

Specielt kendetegn: den har små runde spejle på styrenderne (ikke som på billedet)

Han kan kontaktes på: 27 28 36 00


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ER-6N stjålet fra Frederiksberg
  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #2   18. jul 2014 Hjælp din kammi med at køre rundt i nær-området (incl. baggårde). Der er en chance for at de ikke har fået den til at køre og derfor har dumpet den der hvor de har kunnet stå i fred og prøvet at få den til at starte.

  • #3   21. jul 2014 Fra min kammerat:

    "Min motorcykel er fundet havareret på Blåmunkevej 39 kl 1.30 i nat. Vidner har set teenage drenge køre rundt i området vildt og til fare for alle. Politiet vil trods signalement og mange vidner, IKKE efterforske sagen."

    Den er vist ret medtaget, uden nummerplader osv. Tak for hjælpen til dem som har kigget efter den.


  • #4   21. jul 2014 Tak for hjælpen Jens!

    Desværre står det rimelig skidt til med standen + der er stjålet plade og spejle. Forhåbentlig dækker forsikringen, men det er stadig 10.000kr i selvrisiko...verdammt...hvis bare nogen havde skudt et billede af idioterne.

    De er blevet set køre på frederikssundsvej, frederiksborgvej og nørrebrogade!!

    De har været op til 2 på cyklen. Føreren med kort hår, mørke bukser og mørk adidas trøje.

    Politiet ville ikke efterforske sagen på trods af, at de har være til fare for andres liv og med garanti er ude igen i aften og gøre det samme.


  • #5   22. jul 2014 hvad er der sket med cyklen ?

Kommentér på:
ER-6N stjålet fra Frederiksberg

Annonce