{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AGV hjelme ..hjælp
  • Patrick F
    Patrick F Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 2
    #2   22. aug 2014 Jeg har købt min AGV Skyline hos Aagesen i Rødovre. Super dygtige og absolut et besøg værd! smiley

  • #3   22. aug 2014 Ring og spørg importøren - Duells

  • #4   22. aug 2014 Ledte selv agv. Og ingen har dem næsten. Selvom de står som forhandler af. Men fik en i italian bike store. Som de tilfældigvis havde pga en kunde godt ville se den i Real.

  • #5   23. aug 2014 Fisker mc mener jeg har nogen stående .

  • #6   23. aug 2014 Jeg har siden februar i år, forsøgt at skaffe et visir til min Horizon - Det er ikke lykkedes endnu. 3 Forhandlere har forsøgt at få dem hjem fra Duells!

    Det lader til at Duells er en skod-distributør, og derfor gider ingen at handle med dem?


  • #7   24. aug 2014 jeg bestilte visir i udlandet, italianbikestore skulle skaffe indmad til hjelmen, men har intet hørt endnu og er i maj jeg bestilte det. kan ikke svare på om duells er skod eller ej. men de er 2 sælgere som kører rundt, har ikke noget lager, selvom de står at de ligger i roskilde, så ligger der flere firmaer på samme adresse, så det er bare en postkasse.

    men som de andre skriver ring rundt og hør først. så du ikke kører forgæves. yamaha bike store ringsted, jens winther roskilde, ringsted motor, ibs vanløse, fi motorcykler sorø, har intet ved jeg. har været alle de steder selvom de står som forhandler.


  • #8   24. aug 2014 Ok ellers må jeg jo bare bestille på nettet, tak for svar til alle smiley

Kommentér på:
AGV hjelme ..hjælp

Annonce