{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Touringshop.dk
  • #2   29. aug 2014 Okay - så har jeg måske været uheldig.

    Jeg bestilte for 14 dage siden og har siden da intet hørt. Nu svarer de ikke hverken mails eller SMS. De får ikke SÅ meget snor mere.


  • Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

    MC-er: 1 Svar: 78
    #3   29. aug 2014 Hvorfor ikke ringe og tage en snak med dem?

  • #5   29. aug 2014 #3> Det kunne jeg godt (og det gør jeg selvfølgelig også) - men når nu han (Lars?) sender mig en SMS 10 minutter efter jeg har afgivet ordren og skal have bekæftet hvilken MC det er til, så formoder jeg, at SMS er et medie, som er til at komme i kontakt med ham via.

  • Simon
    Simon Tilmeldt:
    apr 2014

    Emner: 5 Svar: 103
    #6   29. aug 2014 Touringshop har nogle gange ekstrem lange svartider, har prøvet hvor jeg ikke kan komme igennem på tlf og mail i over en uge af gangen.

  • #8   29. aug 2014 Når man ringer til ham, så får man fat i telefonsvareren, der oplyser, at man med fordel kan sende en SMS med spørgsmålet - det gjorde jeg så for to dage siden og den har jeg HELLER ikke fået svar på. Mails får man heller ikke svar på.

    Det er sgu ikke seriøst. Nu bliver ordren annulleret og bestilt et andet sted. Fandens osse, at det igen skal ende på den måde, når man naivt vælger at støtte en dansk butik.


  • #9   29. aug 2014 Jeg har handlet med ham (lars) nogle gange nu, og der har aldrig været problemer... Hurtig levering og hurtigt svar. Måske er han syg eller har travlt. Det er jo en lille biks.

  • #10   29. aug 2014 Jeg ved jo ikke, om han er syg, har tralvt, ikke har varene hjemme, holder ferie, er gået konkurs eller noget helt ottende, når jeg ikke hører noget. Bare en eller anden status i stedet for ingenting. Det KAN da ikke være så svært, at besvare de henvendelser, der kommer. Pudsigt nok kunne han godt besvare en SMS, da jeg skrev, at jeg ønskede ordren annulleret - det kan man jo så tænke lidt over.

    Jeg er da glad ved at høre, at I andre har gode erfaringer med butikken. Jeg kommer bare ikke til at handle der igen.


  • #11   29. aug 2014 Fair nok Søren. Jeg ville da også have en besked hvis jeg havde bestilt noget.

  • #12   29. aug 2014 Helt sikkert i orden.. Drop ham. Så må HAN vise, at han driver en seriøs biks. Du har sgu givet ham lang nok snor allerede, synes jeg..

  • Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

    Følgere: 3 Svar: 313
    #13   29. aug 2014 Jeg har desværre nøjagtig samme oplevelse som Søren. Jeg måtte selv rykke for svar på en bestilling flere uger efter at han havde lovet svar.

    Der er ingen skade sket, og han har ikke snydt mig for noget, men det er altså en doven måde at drive forretning på, at man ikke følger op på sine aftaler.

    Når jeg laver en aftale med en voksen mand, så forventer jeg enten at han overholder den, eller i hvert fald som det aller aller mindste skriver, at han ikke kunne finde ud af at løse opgaven.

    Men nogen lever åbenbart så fedt af det, de laver, at de kan være ligeglade med at brænde nogle kunder undervejs. Det er bare ikke lige det indtryk jeg ellers har af branchen.


  • #14   29. aug 2014 Jeg har altid fået god service hos Lars,købte nogle Risers og 3 uger efter byttet han dem uden problemer.. jeg har købt mange ting derude !!!Har styrer Butikken selv og de gange jeg har været derude ringer hans telefon konstant, så han har sikkert meget travlt !!! han skal nok vende tilbage er jeg sikker på !!! GOD SERVICE

  • #15   29. aug 2014 Kun gode oplevelser hos ham!

  • #16   29. aug 2014 Har lige modtaget et sæde der fra, modtog en sms at der vil gå mellem 2 og 3 uger.
    der gik 2.5 uge.

    Så jeg har ikke noget at klage over.


  • #17   29. aug 2014 Det er ikke en undskyldning, at hans telefon ringer konstant eller at han har travlt. Så må man enten lave en telefon-tid, hvor han UDELUKKENDE svarer telefoner og derefter konsekvent har den slukket eller acceptere at virksomhedens er steget en over hovedet og at man ikke kan varetage butikken og kunderne på en tilfredsstillende måde..

  • #18   29. aug 2014 Bliver RASENDE når jeg ikke kan få kontakt smiley Hvis ikke man kan finde ud af at give et kort svar inden for få timer, så skal man lukke biksen !!!!

  • #19   29. aug 2014 Helt enig, Brian

  • #20   29. aug 2014 @ Jabbekot , nu er der jo helt sikkert mange som handler hos Lars, så derfor mange bestillinger !! LIGESOM når du står i kø i dit lokale supermarked så kan der forkomme lang kø ,(Man er jo også Naiv hvis at man tror at han har ALT liggende i butikken) det kunne jo også tænkes at hans leverandør bærer problemet !! men man vælger jo selv ;0)

  • #21   29. aug 2014 Tegningen, trådstarter har ventet i 2! uger?????
    Og at skyde skylden på leverandører og andre kunder, holder jo slet ikke..
    Hvis det er leverandøren, der halter, har din gode ven Lars stadig kommunikationen og pligten derved til kunderne.
    Er det andre kunder, der optager Lars' tid, ja så har Lars' butik vokset sig for stor og han må så vælge at foretage ændringer. Det kunne være at ansætte en ekstra mand. Det kunne være at lave helt klare telefontider for dag-til-dag kunder eller at lukse biksen, hvis hans psyke ikke kan magte alle de mange arbejdsopgaver, som han selv og egenhændigt har taget på sig..


  • #22   29. aug 2014 @ Brian men man kunne jo også bare besøge sin nærmeste MC-Pusher så slap man for leveringstid, MEN folk ville gerne spare Dollar Så derfor bestiller man (mig selv også) altid over nettet som oftes er Lig med lidt længere leveringstid !!!! ;0)
    GODT MAN IKKE BOR I AFRIKA ;0)


  • #23   29. aug 2014 Prøver bare at sige, at der er ABSOLUT ingen undskyldninger (bortset fra død og ødelæggelse, selvfølgelig) for ikke at deltage aktivt i den semi-direkte kommunikation med kunderne. Det være sig telefon, internet, røgsignaler eller Morse-systemet, HVIS altså man, som "firma" selv har åbnet op for en eller flere af de førnævnte muligheder...

  • #24   29. aug 2014 Tegningen, jeg tror ikke umiddelbart at trådstarter har et problem med leveringstiden.. Men derimod med den komplette mangel på kommunikation...

  • #25   29. aug 2014 Jabbekot ! skulle din lokale netto sige det samme !! men som jeg skrev til Brian, så køb da dine varer Fysisk i din lokale mc-shop og spar dig selv for besværet !!!
    Lars er ikke min ven, blot en Lokal Biks hvor jeg har fået god service ;0)


  • #26   29. aug 2014 Jabbekot.
    Det er da helt ude i hampen, at begynde at skrive om Lars' psyke på baggrund af en utilfreds munde.

    Jeg kan forsikre dig om, at Lars psyke intet fejler, og at han normalt giver god service.

    Der kan være så mange forklaringer på at kunden ikke er blevet kontaktet.

    Lad dog være, at hidse dig op på andres vegne, og lad frem for alt være med at gøre dig til dommer over andres psyke - det har du helt åbentlyst ingen forudsætninger for smiley


  • #27   29. aug 2014 Munde = kunde...


  • #28   29. aug 2014 Jeg udtalte mig ikke specifikt om Lars' psyke. Det var udelukkende ment som et eksempel på, hvad der KAN være gået galt, hvis man ikke svarer...
    Jeg undskylder, hvis det er tolket på anden måde. Dét var bestemt ikke hensigten!

    Og jeg har nu ikke hidset mig op. Men det kan ikke forsvares at yde dårlig service uanset, hvilket fag man er i.

    Jeg må lige slå helt fast, at jeg IKKE udtaler mig om Lars', men bare bruger tråden (og dermed også Lars) som eksempel på de generelle problemstillinger mht service hos virksomheder..


  • #29   29. aug 2014 Jabbekot.

    Sådan opfattede jeg det. Hvis du ikke har ment det på den måde, og jeg har opfattet forkert - er alt jo godt smiley

    God weekend.


  • #30   29. aug 2014 Giv dog manden en chance !! Han har da sikkert også en Familie som skal passes, Det er måske startet som en hobby hvor han kan hjælpe andre mc-ister, og som sikkert vokset sig meget stort (og som ofre sine søndage på at holde åbent) Han er ene mand som skal leve af sin indtægt og at servicerer kunder så godt som det er ham muligt Og tro mig der er mange... Han er real nok...

  • #31   29. aug 2014 @terning

    Jeg vil skide ( undskyld sproget) på hvor travlt man har, og hvor besværgelige leverandører man har. Hvis ikke man kan finde ud af at give et "kort" svar inden for få timer, så skal man ansætte nogle der kan varetage denne funktion, eller dreje nøglen. Og det er slet ikke til diskussion imo.

    Jeg forventer ( og får ) denne service stort set alle de steder jeg handler på nettet.

    Hvis ikke tosseleif kan forstå det, så er han sgu selv ude om at kunderne køber i udlandet, hvor de udover en ordentlig service også sparer penge...

    Mvh Brian smiley


  • #32   29. aug 2014 Det er jo ikke mig som kunde, der skal gætte sig frem til leveringstid, lagerstatus, levering fra butikkens leverandør, hvor mange andre kunder butikken har, om der er ferie, om der har været jordskælv i Japan eller hans bil er punkteret.

    De ting forventer jeg bare er på plads. Kan man ikek finde ud af det, så skal man alvorligt overveje, at kaste sig over en anden brance. Og jeg forstår bedre og bedre, hvorfor (net)handlen flytter udenlands.

    DERUDOVER forventer jeg, at en butik er i stand til - på EGET initiativ, at oplyse køber omkring fohold der gør, at den lovede levering ikke kan overholdes. Jeg er tilfreds med en status, der bare hedder: ukendt. Så har jeg da noget, at forholde mig til. Jeg mailer til ham: intet svar. Skriver en SMS: intet svar. Ringer til ham indenfor åbningstid: får at vide, at jeg bare kan sende en SMS. Pudsigt nok kan han godt finde ud af at svare, når jeg skriver, at jeg vil annullere - hvorfor kunne han så ikke, da jeg bare ville have en status?

    Enten har han for tralvt, eller mener andre kunder er vigtigere. Nu var det "bare" for 3000 kroner varer, men det må da også være interessant at putte i kasen. Det er ikke MIG, der skal undersøge hvorfor han ikke kan finde ud af at svare.

    Forleden købte jeg ny seng - der var leveringstid på 14 dage. De ringede efter en uge og beklagede, der ville gå yderligere 14 dage. Jeg takkede for informationen og var glad, da sengen kom i dag. Så nemt kan det faktisk gøres.


  • #33   29. aug 2014 Brian, vi er meget enige langt hen ad vejen, MEN når man handler via nettet så er det NÆSTEN altid respons og leveringstid!! Som skrevet tidligere , så er der MANGE som øjner en besparelse ved at handle online og som derfor Må forvente Længere respons...Enig ! Selvfølgelig burde han da vende tilbage med et svar...

  • #34   29. aug 2014 Søren Bøgh !! jeg skal til Glostrup i morgen og kan da godt lige køre via Touringshop om minde ham om manglende svar på mail/sms...

  • #35   29. aug 2014 #30> Hvor mange chancer er det lige, du mener han skal have?

    Mailer?
    SMS'er?
    Ringer?
    Mailer?
    SMS'er?

    Skal jeg bare forsætte med at være til grin de næste 14 dage og vente på det passer ham bedre, at jeg forstyrrer ham? Mener du seriøst, at jeg bare skal give ham en chance. Come nu on.


  • #36   29. aug 2014 Undskyld Søndag !!

  • #37   29. aug 2014 #34> Det var ellers pænt af dig, men det behøver du slet ikke - ordren er annulleret (og det kunne han på besyndelig vis godt svare på).

  • #39   29. aug 2014 Det lyder som om, at han ikke evner at drive forretning. Tak fordi du deler din erfaring. Så kan vi holde os væk, hvilket må være en win-win.

  • Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

    MC-er: 1 Svar: 78
    #40   29. aug 2014 Jamen så har du prøvet, og så bare videre og aldrig handel der igen.

    I sidste ende er det ikke dig der mister noget, men dem. God weekend !


  • Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

    MC-er: 1 Svar: 78
    #41   29. aug 2014 Andet end ventetid selfølgelig smiley

  • #42   30. aug 2014 Jeg har bestilt olie og oliefilter der og fik det i løbet af et par dage.

  • #43   2. sep 2014 Hej Søren ... dette er vist løbet helt af sporet :o) Forsøgt at kontakte dig uden held efter den forspørgsel du lagde på min Facebook side. Beklager forløbet og som aftalt er bestillingen annulleret.
    Forsøger at gøre det bedste, det er bare ikke altid godt nok!
    God sæson,
    Mvh Lars, touringshop.dk


  • #44   2. sep 2014 Hej Lars

    Ja, det er da selvfølgelig beklageligt, at man er nødt til, at forhøre sig blandt andre brugeres erfaringer med en webshop, når man ikke kan komme i kontakt med butikken.

    No harm done. Jeg har fået annulleret ordren og bestilt/modtaget fra et andet sted. Om ikke andet skal du dog have tak for din tilbagemelding her, men desværre kom den lidt sent.

    God dag smiley


  • #45   3. sep 2014 Har kun fået god behandling og service hos touringshop.dk. Vis mig lige den butik, der ikke har haft et par utilfredse kunder!?

    Mvh
    Mikkel


  • #46   3. sep 2014 Jeg synes da at Jabbekot og Søren har ret.

    Forestil jer at I spadserede ind i en fysisk butik, og I efter 14 dage endnu ikke havvde fået øjenkontakt med en ekspedient.

    DET ER IKKE I ORDEN, AT MAN IKKE FÅR NOGEN REAKTION!!!!


  • #47   3. sep 2014 #45> Det anfægter jeg slet ikke - der vil altid findes utilfredse kunder, men forskellen ligger i hvordan man tackler dette.

    Ingen reaktion overhovedet er noget af det mest ligegyldige og er nok det største selvmål en butik kan lave. Bare lige et "Hej, den er forsinket..." eller "Hej, den er udgået..", så var jeg tilfreds - men intet svar, så handler jeg bare andre steder fremover.

    At Lars så efterfølgende skriver her i tråden og beklager, at han har lavet en fejl synes jeg der er al mulig grund til, at have respekt for. Det ændrer bare ikke rigtigt på helhedsindtrykket.


  • #48   3. sep 2014 Havde han ikke svaret dig på facebook Søren?

  • #49   3. sep 2014 #48> Jo, efter jeg måtte annullere.

  • #50   3. sep 2014 Morten GSXR:

    Den holder jo ikke. Der er en del mennesker, der ikke har en profil, og en del af dem der har, benytter den ikke.

    Det må shoppen da være bekendt med:-)


  • #51   3. sep 2014 Det bidder sig selv i halen... Touringshop.dk er kommet på min "vi handler der ikke" liste...

    Kan man ikke finde ud af at svare, så er man ikke seriøs nok til mig. Livet er for kort til alle de frustrationer det frembringer i min lille knold, når jeg ikke føler der er kontakt..

    Mvh Brian


  • #52   3. sep 2014 #50: Knud, du kan ikke mene at hvis kunden vælger at bruge en kanal til at få kontakt til forhandleren, der i dette tilfælde er facebook, så ikke accepterer efterfølgende at få svar via samme kanal?

    Vi er helt enige i at det er "for dårligt" hvis Touringshop har modtaget en ordre fra Søren, og så ikke har svaret tilbage på hans henvendelser via telefon/mail.

    Men det er sgu ikke butikkens skyld hvis de, som i dette tilfælde, skriver til Søren på facebook at de ikke har modtaget hans ordre. Har du et ordrenummer Søren?

    Hvis du har det, så kan det ikke være andet end butikkens fejl. Har du ikke, synes jeg "klagen" er uberettiget.


    profilbillede
  • #53   3. sep 2014 #52> Ja, naturligvis har jeg et ordrenummer. Ja, naturligvis har jeg mailet og SMS'et til butikken INDEN jeg skrev til dem på FB - jeg har endda stadig SMS'en i min telefon, som jeg fik meget få minutter efter ordren blev bestilt: "Hej Søren, tak for bestilling af Rizoma dele...[]". Det var så det sidste jeg hørt inden jeg 14 dage efter annullerede ordren.

    At ordren så siden hen ikke kan findes, tror jeg næppe du skal klandre mig for.


  • #54   3. sep 2014 Jeg klandrer ingen for noget smiley

    Jeg blev bare nysgerrig omkring forløbet smiley


  • #55   3. sep 2014 #54> Beklager, at det fremstod sådan smiley

  • #56   3. sep 2014 Morten GSXR:

    Det er meget muligt at jeg er et gammeldags røvhul, men jeg er også forretningsmand, og jeg kender INGEN SERIØSE forretningsfolk, der vil forlade sig på et socialt medie!!!! (Legeplads)


  • Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

    Følgere: 3 Svar: 313
    #57   3. sep 2014 Hej Knud

    Er det virkelig rigtigt?

    Så TDC, LEGO, (Imerco), Falck m.fl. blot for at nævne nogle "små" lokale firmaer, og Walmart, Microsoft, VW m.fl. blot for at nævne nogle af verdens største firmaer er altså ikke SERIØSE forretningsfolk i dine øjne?

    Det er alligevel utroligt.


  • #58   3. sep 2014 Seriøse erhvervsdrivende er der, hvor deres kunder er. Og i 2014 betyder det bl.a. Facebook, Twitter og LinkedIn. Men så kan man vende det om: Når den erhvervsdrivende har valgt at være til stede på et medie, så forpligter det altså, for kunderne har en forventning om, at der så er kort responstid.

  • #59   3. sep 2014 smiley smiley

  • Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

    Følgere: 3 Svar: 313
    #60   3. sep 2014 Der mangler forresten en smiley i slutningen af mit sidste indlæg. Det er skrevet i spøg smiley


  • #61   3. sep 2014 Esbern Snarre

    Nu ved jeg ikke helt, hvad du mener med #60, men jeg kan garantere dig for, at disse firmaer ikke nøjes med f.eks. Facebook - de er der, men der ligger andet ved siden af:-)


  • #62   5. sep 2014 Touringshop/Lars er en bundreel fyr. Jeg har handlet der mange mange gange i forskellige sammenhænge. Han kan skaffe ting, som andre forhandlere blot afviser som umuligt. Han er som regel alene om at drive sin butik, og der er travle og mindre travle perioder. Én ting, jeg er helt sikker på: Lars snyder ikke nogen.
    (Jeg har ikke aktier i firmaet)


  • #63   5. sep 2014 - Og Knud... #61 smiley
    Touringshop er en fysisk butik, som du fra Ølstykke burde besøge, hvis du nogensinde mangler et eller andet spændende til dine motorcykler.
    mvh
    Steen Frederikssund.


  • #64   5. sep 2014 Jeg kan også kun tale godt om Touringshop. Indehaveren er super flink; jeg tror det var første gang nogen sinde jeg blev tilbudt kaffe i en butik.

  • #65   7. sep 2014 Jens. Jeg må da sige at jer er dybt imponeret. Har du virkelig fået kaffe?

    Ironi kan forekomme


Kommentér på:
Touringshop.dk

Annonce