{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FZR 1000 STJÅLET I ÅRHUS C
  • T.O.
    T.O. Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 37
    #2   1. sep 2014 Stod den parkeret på fortov eller hvordan?

    Holder øje i Aarhus!


  • #3   1. sep 2014 Søren p:
    Hvordan holder vi det nede i resten af landet?
    Og hvordan kan du konkludere at de er bange for at gøre noget?


  • #6   1. sep 2014 Søren P.
    Jeg har de sidste 2 timer kørt rundt i Gellerup og kigget diverse skumle steder, og gør det igen i aften. Så lidt gør man da selv for det, og det ved jeg der er mange af de andre bestjålne motorcykelister i århus også har gjort.


  • #9   1. sep 2014 FOR B.... TYVEPAK smiley
    Skal nok kikke efter den
    Mvh jens


  • #10   1. sep 2014 Fint hvis du er en 15-20 og voldsmadrer en folk perkere.. De lærer sgu ik noget af det, de er opvokset og opdraget af tæsk.. Det eneste man vil få ud af det er man er 100 på de vil tage hævn med alle deres indavls fætre og brødre.

    Jeg er fra Århus v, og tager gerne med på en kigger senere. Jeg kører selv li en runde når jeg har fri i eftermiddag og kigger!!



  • #11   1. sep 2014 PIS!! Holder øje med denne også....

    Sikke et konstruktivt indlæg Søren P! Jeg giver også gerne et tilskud til billetten hvis du kan komme over og løse dette store problem? Husk at tage det tunge skyts med for de er nemlig ikke kun mange men også bevæbnede med både knive og skydevåben....Go for it!!


  • #12   1. sep 2014 Jeg kan godt forstå frustartioner, men

    Hvor er det bare dumt, at mange af jer bliver ved med at snakke om at tæve nogen.
    For det første, man skal aldrig ned på deres niveau....vold er noget de svage mennesker bruger. I stedet for, skal I samle masser af folk og gå en tur til rådhuset, kontakt medier, sørger for at der komme fokus på problemet, brug jeres hjerne ffs..alt andet end vold.

    For det andet, hvad tror I det ender med, hvis i tæsker noget eller bare prøver på?
    I den BEDSTE tilfælde, bliver af taget af politiet og få pletter på jeres straffeattest og skal af med erstatning.




  • #15   1. sep 2014 Søren P, hvis du går ud i Gellerup og kræver en stjålen MC tilbage, så er du heldig hvis du slipper med et par på hovedet, og det er lige meget hvor mange af dine kammerater der er med. De er på "hjemme" bane og har fordel i forhold til antal og våben. Politiet tør ikke engang køre der ind.

    Århus er ikke Korsør, der er mange afstumpet mennesker blandt invandre milijøet i Århus. Husk på at langt de største Syrien krigere f.eks kommer fra Århus.


  • #17   1. sep 2014 Fatter ikke at folk er så bange for 2g,er De er kun smarte når de er mange,, de spiller jo netop på frygt og Mange folk bliver pissebange, hver gang de spørger "har du et problem" Glem Ikke at vi er efterkommer af VIKINGERNE..Surt med din mc , håber at du finder den..

  • #19   1. sep 2014 Der er en god grund til at frygte mennesker, som ikke har noget at tabe og er derfor ligeglade med konsekvenser.

    Specielt når det er tale om DK, hvor straffen er ofte latterlig i forhold til forbrydelsen.


  • #20   1. sep 2014 Syntes det hele tager lidt en drejning her?
    Diskussionen om at have nosser nok til at tæve indvandre bedes i tage et andet sted:)
    Men tak til de af jer der holder øje, og bidrager konstruktivt til at få en stjålet mc hjem igen:) Gamle røver historier fra da ruder konge var knægt, får jeg desværre ikke min mc tilbage af;)


  • #21   1. sep 2014 du skriver bare hvis du får brug for hjælp med noget, er i århus hele ugen smiley

  • #23   1. sep 2014 Håber du finder den igen !!!!!!! Det sgu trals....

  • #24   1. sep 2014 Selvtægt Søren, hvad er det for et Slagelse du kommer fra, lyder ikke til at det er det samme Slagelse jeg er fra... Ja der er rødder, men det er jo ingen ting i forhold til Gjellerup eller Mjølnerparken eller en af de andre hårdt belastede områder.

    Min generalle holdning er stadig at selvtægt er lige så slemt, men den har vi vist diskuteret.

    Men jeg har selv været den heldige at bo i Slagelse, og et smut i Ringsted (hvor der er en del rødder) og så 3 år på Nørrebro med udsigt til Mjølnerparken. Og tro mig det der er mest af i lille hyggelige Slagelse er halm i træskoen....

    Idag bor jeg tæt på Rosengården i Malmø som skulle svare til Gjellerup, og tro mig det er ikke et sted du selv tør trampe ind med dine træsko og gi håndmadder sammen med dine venner...

    Men klart på Bornholm eller en lille flække på landet ville jeg da ikke være så bange for at hente noget der er mit eget, men du lever i en anden verden.


  • #25   2. sep 2014 Det viser jo bare hvor nemt for dem at stjæle vores mc'er - vi skal væe bedre til at passe på vores ting....

Kommentér på:
FZR 1000 STJÅLET I ÅRHUS C

Annonce