{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værdig af Kawasaki Ninja 250R fra 2009
  • #1   6. sep 2014 om den kører ordenligt. men god begynder cykel og 22kilo er billigt:)

  • #2   6. sep 2014 Den har kørt 22.000 killometer smiley men ligger de til 20-30.000kr? eller hvor ligger vi henne af? smiley

  • #3   6. sep 2014 25.000 kr maks, hvis i god stand og med anden udstødning end standard.

  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #4   6. sep 2014 Midt i tyverne, hvis den er fejlfri. Nye overgemte kan fås til 40 hos forhandler.

  • #5   6. sep 2014 ja som de andre siger. men er den velholdt, overholdt service og intet skal skiftes og alt efter årgang så ca 25-28.000kr

  • #6   6. sep 2014 de er meget svære at sælge lige pt. pga. det lægger i en rigtig træls kategori, folk vil ha max hk på deres mellem kørekort, 34hk vs 48hk der er stor forskel.

  • #7   6. sep 2014 Ja okay, den skulle nemlig gerne være let at sælge igen, hvis den ikke er mig smiley


  • #8   6. sep 2014 kan tilgengæld sige det er en super fed begynder cykel, og den er rigtig lækker at køre på, har kørt rigtig meget på min blandt andet 2000km i sverige og 3000 i harzen, aldrig svigtet.

  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #9   6. sep 2014 Enig med Elias, hvis du har boller nok til at kun have 250cc foran grillbaren, så er det en genial cykel til pengene. Jeg savner min..

  • #10   6. sep 2014 Jeg har haft min i 4 sæsonner nu og er stadig super glad for den. Har kun ofret olie + filtre ved service og et enkelt batteri. Den starter hver morgen som den skal. Hvis du lynhurtigt skal kigge efter noget, så kig efter rust på forgaflen og slid på tandhjulene. Tag ud og prøvekør en, hvis du er alt for høj (+185cm) så kommer du på ingen måde til at sidde behageligt på lidt længere ture.

  • #11   6. sep 2014 Okay tak for responsen smiley og hvornår er det normalt, at skifte olie på sådan en? per 10.000km eller 15.000km?

  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #12   6. sep 2014 Mener serviceinterval er 6000 km. Eller engang om året

  • #13   6. sep 2014 du skal ikke gå efter om du taber på at sælge den igen. alt taber værdi, det er din kører glæde og at den starter hver gang, at der ikke er nogen problemer med den.

    men smiler når du kører på den og følger du sidder nice så tag den.

    hellere start på en lille maskine end at købe en stor racer man ikke kan styre. smiley
    ninjaen kører bedre end aprilia rs 125 smiley startede selv på rs125 og gik op til r6 senere hen 2 år efter:)


  • #14   6. sep 2014 faktisk lægger intervallet på 12.000km, skiftede min omkring de 10.000 hver gang
    men som sagt alt man køber taber man på at sælge igen... medmindre du køber en gammel pony til 5000 kr (bil) eller sådan noget, sådan er det jo med brugte køretøjer det er ikke helt det samme som med et hus smiley


  • #15   8. sep 2014 Lad os en gang for alle slå fast, at en 250R ikke er mere begynder mc end bilister der "kun" kører 1,6 og ikke 2,0 Turbo. Motorstørrelsen har ikke en dyt at gøre med køreevnerne. Det er noget forvrøvlet vås. Derudover kan jeg kun anbefale en 250R. Personligt ville jeg ikke sælge min for under 30 k. Svenson.

  • Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

    Følgere: 3 Svar: 313
    #16   8. sep 2014 Svenson, det er noget fis.

    Jeg har engang set en gut køre galt på en R1 i krydset ved Vibenhus Runddel i København.

    Fra han startede i krydset og til han ramte træerne på den anden side, gik der måske 2 sekunder, og han nåede formentlig op i nærheden af 100 km/t på den tid. Han var i hvert fald helt knust.

    Uheldet skete med garanti BARE pga. en dum kørefejl, hvor han vred håndtaget 1 cm for langt, blev forskrækket over at blive hevet i armene og - som resultat - fik vredet håndtaget i bund. Inden han nåede at tænke sig om og korrigere, var han død.

    Den situation opstår alt andet lige lettere, jo mindre rutine man har, og den er altså sjovere/mindre livsfarlig på en 250 ccm end på en 1000 ccm.

    Og din evt. gode eller mindre gode fornuft kan INTET gøre for dig, når det går galt.

    Punktum.


  • #17   8. sep 2014 #16 Forstår godt hvor du vil hen, men problemet ved MC-folket er netop, at de altid tror de skal måle sig ift. en R1 racer, og det er jo helt ude af proportioner, især på 2 hjul. Groft sagt svarer det jo til, at alle biler som ikke er en formel 1 racer er begynder biler smiley

  • #18   8. sep 2014 Hvilket også er derfor du stadig har din ninja 250r svenson smiley Du kommer hvert fald ikke af med den for 30.

    og jo. cc afgør også om det er en god begynder cykel eller ej, især når vreden kommer op i en. De tilgiver langt lettere for fejl, feks forkert gasgivning ud af sving hvor baghjulet kan få så meget kraft på at det glider ud, det kan det ikke på en ninja 250.

    En mc er noget helt andet end bil, for man kan fucke op så meget nemmere end i bil med 4 hjul og airbags. Derfor er det vigtigt at starte let ud, og kan derfor ikke sammenlignes med det at købe et begyndekøretøj


  • #19   8. sep 2014 Hyperventilerer Elias; har du begået dine første dyrekøbte erfaringer med din nye cykel, siden du taler om forkert gasgivning? smiley Det jo faneflugt at sælge sin 250R, som leverer varen. 250R forever, når man også skal have råd til sin Alfa Romeo smiley

  • #20   8. sep 2014 Nej dog ikke den gsr sidder fast som en stærk magnet på et stykke jern, i svingene har bare set et par YT videoer, og hørt fra folk smiley

  • #21   8. sep 2014 Jeg ville mene at med 22.000 på klokken skal den koste 24-25 tusinde. ikke mere i hvert fald, der findes en del af dem og mange af dem til cirka 30000 har kørt under 10.000 smiley

Kommentér på:
Værdig af Kawasaki Ninja 250R fra 2009

Annonce