{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.081 visninger | Oprettet:

tyveri ved Aalborg {{forumTopicSubject}}

Sakset direkte fra facebook :

Hej alle del gerne det her!! Natten til søndag blev min motorcykel taget fra min bopæl i Gug og den blev fundet bagved Aab´s baner i Aalborg øst og ved Aalborg hunde Club, hvor de havde taget alt det de kunne bruge og brændt resten, men stel nummeret var stadig på, så politiet kunne se det var min. Det er den på mit profil billede og lægger billeder ind af den som den ser ud nu. Den eneste måde nogle bliver taget til ansvar på er, hvis der er overvågning på den strækning de har været på og hvis nogle har set det også henvender sig til politiet, ellers er det hele tabt. For politiet gør ikke mere i sagen. Håber stadig, men det er som om en del af mig selv er taget fra mig. Pink Lady MC er væk(død) efter fire år i mine hænder!!! Håber i vil høre efter, hvis nogle snakker om noget eller nogle har fået nye ting eller bare kan sige hvem det er, så må i meget gerne sige det til politiet eller skrive en privat besked til mig!

enhver som kan/må have set et eller andet giv meget gerne besked " mcen som den så ud :


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tyveri ved Aalborg
Kommentér på:
tyveri ved Aalborg

Annonce