{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

GSX600F vs Bandit {{forumTopicSubject}}

Okay, sidste indlæg.
Tusind tak for alt jeres hjælp har virkelig været herligt. Men har et aller sidste spørgsmål inden jeg tager mit endelige valg:

Har nu et valg:
GSX600F sort, 2006, Perfekt stand, 20.000 km
pris: 30.000 kr

vs

Bandit Blå, 2003, perfekt stand, 61.000 kilometer
pris: 31.000 kr (kan nok skubbes lidt ned)

Begge ny servicerede.

Hvordan er gsx600f når den har kørt over 50.000 km ?? og på vej der op? er der meget vedligeholdelse ?
Søger en cykel jeg kan have længe og ikke skal bruge for meget tid på. Køber nok et projekt senere.

Hvad jeg kan lurer, har Banditten og gsx600f samme motor med carbs'ne indstillet forskelligt og begge er mid-range power cykler


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSX600F vs Bandit
  • #2   19. sep 2014 GSXF er gammel og træt med 0km på klokken. Tá banditten.

    ( F er vel hade bike nr 1. Hvis man spørger bredt smiley )


  • #4   19. sep 2014 Banditten! Mest hooligan af de to smiley

  • jens r
    jens r Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 157
    #5   19. sep 2014 Undskyld mig, men har gsfx ikke samme motor som gsf? - og har de ikke stort set samme stel? Så er spørgsmålet vel mest om udsende og 20.000 km kontra 61.000 km, hvor den der har kørt længst koster 1.000 kr ekstra og er tre år ældre.

  • #7   20. sep 2014 Naked bike smiley smiley

    Elsker simpelt hent at køre naked smiley

    Har os hørt at de f'er der sku være forholdsvis kedelige.. smiley

    Så inden du når at blive træt af den så vælg da banditen smiley


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #8   20. sep 2014 Banditten skal da ikke koste mere end max 25.000kr

  • #9   20. sep 2014 Brian S, normalt ville du have ret, men er fordi den er fuldkåbe, og dem er der næsten ingen af. Det gør den mere attraktiv og der af dyrere smiley ville ønske det var 25.000 den kostede så have jeg ikke været i dilemma

  • #10   20. sep 2014 GSXF er det ikk den man kalder "havelågen" ?

    jeg kan slet ikk snuppe udseendet af den cykel, især i falmet rød...


  • #11   20. sep 2014 Havelågen, badekaret.
    Kært barn har mange navne smiley men den her er nu sort og en af de nye modeller så er med en pæn bagende


  • #12   20. sep 2014 En F er IKKE et kært barn.. Og det er ikke bagenden der er grimmest.
    Det er først med 650eren den bliver fornuftig at se på..
    Den er teknisk som en ´82er cykel. Vel at mærke i den billige ende.


  • #13   20. sep 2014 Nu er du advaret. Tag en prøvetur på F'eren, så giver det nok sig selv. Den har en udmærket motor, der sikkert er masser af kilometer i. Kører du mest ligeud ad landeveje og motorveje mærker du sikkert ikke noget til den utilstrækkelige affjedring, stel og bremser, men såsnart der er et bump eller et sving på vejen mærker du hvordan cyklen flexer under dig og der mangler sammenhæng mellem dit styreindput og cyklens reaktion. Den tåler ikke sammenligning med andre cykler af samme årgang, for den var allerede outdated den gang.

Kommentér på:
GSX600F vs Bandit

Annonce