{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor går ik optimalt
  • #1   22. sep 2014 Når den får sjokker går den godt og med fuld gas går den som den skal

  • #2   22. sep 2014 Rens dine karburatorer og skift benzinfilter, hvis du har sådan et monteret. Det er næsten altid fuel systemet der er snasket til i den slags tilfælde.

  • #3   23. sep 2014 Er sådan en fætter med karbuer eller sprøjt ?
    Hvis det er med karbuer, så husk at du også skal tømme svømmerhusene for gammel benzin, vand og "snask"...
    Normalt er jeg ikke meget for "mekaniker på flaske" men i weekenden hældte jeg noget fuel system cleaner fra T.Hansen på min gixxer... Og det gjorde sgu underværker for motorgangen ved lave omdrejninger...??? smiley


  • #4   24. sep 2014 carsten B1 additiv fra Fuelladd virker rigtig godt, det er ikke bare løjn og latin.. hvis du har et af de der smarte kameraer der kan foldes og komme ned i små huller, så skru et tændrør af og tag det ned inden rensning og se hvordan stemplet er totalt sodet til, kør en tank eller to med fuelladd og gør det samme, det er ret vildt ^^

    Brugte det også i min bil der havde ret hård motor gang, efter det har den stadig lidt hård men det er blevet MEGET bedre.


  • #5   24. sep 2014 giv den noget gas så for svinder det karburator bliver ikke beskidt af at stå stille det spild af tid at rense dem

  • #6   24. sep 2014 der kan stadig komme kondens ind i dem = beskidt.

Kommentér på:
Motor går ik optimalt

Annonce