{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.400 visninger | Oprettet:

Dårligt ry ?? {{forumTopicSubject}}

Som mange nok ved er mc-center Holbæk krakket...

men er der nogen der kan sige at det har haft et dårligt ry ??

Jeg personligt er altid blevet rigtig godt behandlet der.... både af "chefen" Kenneth ... og af mekanikeren Søren


spørger fordi "et familiemedlem" til forrige ejer har startet et nyt sted op ..... kom forbi på siden .... www.henriksen1.dk
og blev på stedet enig med mig selv om at jeg aldrig sætter mine ben der... blot ved at læse forsiden !!

Så.... dårligt ry ?????????? smiley smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårligt ry ??
  • #1   29. sep 2014 Ja det var sku dårlig stil

  • #2   29. sep 2014 Ja det vil jeg nok også sige er en underlig måde at markedsføre sig selv på smiley

  • #3   29. sep 2014 Synes ose det er en hammer time pris godt jeg bor langt der fra

  • #4   29. sep 2014 Jeg har intet haft med, Mc Centeret Holbæk at gøre....

    Jeg har i flere år drevet Mc Centeret Hillerød og Mc Centeret Holbæk, sammen med min ekskone Tina...

    Modsiger han ikke sig selv pæn meget i de 2 sætninger fra hans hjemmeside ?


  • #5   29. sep 2014 Jo.... og så sidder manden og reklamerer for sig selv på div mc sider på fb, hvor han henviser til siden

    sgu da til at brække sig over smiley


  • #6   29. sep 2014 Umiddelbart synes jeg personligt at han promovere sit firma på en lidt for selvfed måde !
    Men det måske bare mig smiley


  • #9   29. sep 2014 Virkelig uprofessionelt og usmageligt. Og alligevel en strejf sjovt smiley

  • #10   29. sep 2014 Han formulerer sig muligvis bare dårligt.

  • #11   29. sep 2014 Det er sku lidt usmagelig, man bliver ikke større af at trampe på andre , jeg ville allerede vælge det fra på forsiden

  • #12   29. sep 2014 Dårlig stil....

  • #13   29. sep 2014 Hmmmmm
    "1. januar 2010 købte Rene Henriksen konkursboet Masi motor, Holbæk. MC Center Holbæk, som butikken nu hedder, er autoriseret Honda forhandler."
    http://m.magacin.dk/motorcykler/60-aar-og-still-going-strong/ar4446/


  • #14   29. sep 2014 Dårlig stil....
    Jeg har oplevede Rene,, hold op en pladespiller,
    kunne slet ikke holde ud at høre på ham.
    Havde det ikke været for de andre ansatte så havde jeg fundet et andet sted at handle.


  • #15   29. sep 2014 Det er som nævnt, Rene der holdte styr på butikken, men Kenneth der ejede stedet sammen med deres Hillerød afdeling.

  • #16   30. sep 2014 Dårlig stil og elendigt skrevet! Manden kan jo ikke engang formulere sig på et nogenlunde jævnt dansk.

  • #17   30. sep 2014 Kaasje k

    Så vidt jeg ved har Rene kun jaget kunderne væk !!

    Har personligt set/hørt ham stå og råbe og skrige inde i butikken ... Mens der var flere kunder .. Så skrider de fleste sgu igen


  • #18   30. sep 2014 Selvmål

  • #19   30. sep 2014 Et fodskud...

    Giv ham lige et par dage til at genlade, så han kan plaffe den raske fod også smiley


  • #20   30. sep 2014 En chef som behandler sine ansatte sådan i andres påhør, han er sgu selv ude om det. MEN det skal siges at hvis ikke man er lidt mærkelig, så har man heller ikke det gen der skal til for at drive en forretning. Typisk for alle forretninger der lukker er at alle synes han var en flink fyr, men det kan man som sagt ikke leve af.

  • O.D.B.
    O.D.B. Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #21   30. sep 2014 Wow en lille mand. smiley
    Kanon morsomt at han modsiger sig.

    Jeg er både kommet i Hillerød og Holbæk. Ikke på noget tidspunkt har det været pga. Rene. Tværtimod har jeg altid, prøvet at undgå ham, fordi jeg ikke mener, han hører til i branchen. Han lukker bare en masse lort ud, som han absolut ikke ved noget om. Derfor har jeg altid henvendt mig en af de dygtig (og rigtige)medarbejder.

    Super uprofessionelt at blande det private ind i det hele, også dele det på hjemmesiden.

    Det er jo verdens klasse det han skriver her:

    Jeg er bekendt med hvor et dårligt ry Mc Centeret Holbæk har haft, men kan med sikkerhed sige, at jeg fortsætte med den gode service, som jeg b.la var kendt for i min tid i Mc Centeret Hillerød.

    ….Ah hva for noget.???? smiley Jeg har oplevet, at han har truet KUNDER og ansatte inde i butikken, pga. uenigheder. Utroligt at ingen har meldt ham til politiet eller MFF endnu.




  • #22   30. sep 2014 Rart at høre jeg ikke er alene om min opfattelse af tingene smiley



  • #23   30. sep 2014 Føj for satan, usmagelig reklame.

  • #24   30. sep 2014 Ja, måske gik jeg for langt, men grundet skilsmissen har jeg mistet alt og prøver nu derfor at starte på en frisk. Mc centeret holbæk har mistet rigtig mange kunder igennem lang tid og det dårlige ry der var, vil jeg ikke have på min oeron eller forretning, for det er jeg bestemt ikke kendt for.
    Og hvad angår trudsler på kunder og ansatte må du da gerne hr. O.D.B uddybe !
    Men lad nu være med at kaste med mudder når i ikke kender hele historien omlring min skilsmisse osv. Jeg har mistet alt det jeg har bygget op, så...

    OG HAVDE JEG HAFT INDFLYDELSE PÅ DRIFTEN AF MC CENTERET HOLBÆK, VAR DET ALDRIG GÅET SÅ GALT

    Venligst
    René
    HENRIKSEN MC & SCOOTERCENTER


  • #25   30. sep 2014 Jeg aner ikke hvem der har gjort hvad, eller i hvilken række følge det er sket.

    Men jeg ved, at jeg altid er blevet pænt behandlet i Hillerød afd.
    og det er af alle, både dem bag disken og dem på værkstedet.
    så jeg forsætter med at komme der .

    mvh


  • #26   30. sep 2014 René

    Måske burde du holde dine personlige årsager i det private !!!
    og ikke på din hjemmeside eller på Fb...........

    Jeg kan kun sige at jeg ALTID er blevet godt behandlet af Kenneth og Søren

    og så vil jeg holde min mening om din person privat smiley


  • #27   30. sep 2014 Til Allan.
    Jeg har ikke sagt at nogen blev dårligt behandler, men at rigtig mange kunder forsvandt grundet den dårlige service og defor gik de konkurs. Jeg havde advaret om det i meget lang tid. Søren og Rasmus, som jeg ansætter har altid udvist god service !
    Venligst
    René


  • #28   30. sep 2014 #27

    Hooooost...................................


  • #29   30. sep 2014 Men ret nu for helvede den hjemmeside så du ikke fremstår så selvfed, det duer ikke og vil helt sikkert koste dig kunder.

  • #30   30. sep 2014 # 29..... Ja den var sq ikk gået i Jylland..... Vel ej

  • #31   30. sep 2014 #30 Michael R: Og hvilken relevans har det lige? Den går jo heller ikke på sjælland, folk synes jo, uanset hvor de er fra, at manden er et fjols at høre på!

    Med mindre du mener at fjolser ikke forekommer i Jylland eller at Jyder ikke skriver tåbelige ting, sidstnævnte har du selv lige modbevist med dit eget indlæg! smiley

    25% af alle indbyggere i Kbh. er jyder, hvad flygter i fra, kedsomhed? smiley (Ironi kan forekomme smiley ....)


  • #32   30. sep 2014 Grunden til at jyder kommer til Sjælland er at nogen jo skal stå i spidsen for de virksomheder som vil bestå:)

  • #33   30. sep 2014 #32: Såsom politiet??

  • #34   1. okt 2014 Er der ikke kommet politiskole i Jylland?


  • #36   1. okt 2014 Rolig Mikkel dreng. Det jeg mener er at er man en smule for selvfed, så får man problemer med at drive forretning i Jylland.. smiley
    Det er det vi herovre kalder " for Københavner smart " Så skub du bare sutten ind igen og ro på.....


  • #37   1. okt 2014 Så fik jeg sku et lille brev fra Rene han er sku sjov,,hahahahaha smiley

    DET ER NOK IKKE MIG DU HENVISER TIL, FOR MIT NAVN ER René

    Nu kan du roligt handle der i Hillerød, for jeg er væk. I det mindste for en tid-vent og se

    Venligst
    René
    HENRIKSEN MC & SCOOTERCENTER

    Jo det er lige netop DIG jeg mener, men Rene du behøver ikke skrive privat til mig for jeg gider dig slet ikke.
    Men vender du tilbage til Hillerød som du påstår du gør, så finder jeg bare et andet sted at handle, der er jo flere mc forhandler i Hillerød smiley
    God aften til Dig


  • #38   2. okt 2014 #37: Ja der er Per Harms med MC Hjørnet, som du også kan læse om i forum...

  • #39   2. okt 2014 MC hjørnet og per harms er det den/ham der for 12-15 år siden lå i valby?

  • #40   2. okt 2014 #39: Ja den samme

  • jesper H
    jesper H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 104
    #42   3. okt 2014 Er det mig der er helt blank,har godt nok Influenza,men hvad er det på den hjemmeside der er så galt og usmageligt,har læst den flere gange nu,og stadig ik helt forstået.mvh Jesper Gsx 1400,har i kørt på sådan en fyr kører i aldrig på andet.

  • #43   3. okt 2014 Du er helt blank.. og siden er kraftigt ændret siden denne tråd startede... smiley


  • #44   3. okt 2014 NICE, THUMPS UP
    Sitet er betydeligt mere indbydende nu end det var for en uge eller to siden.
    BRAVO


  • #45   3. okt 2014 Ja... Godt at se den er rettet til smiley

  • #46   3. okt 2014 Hahaha MIchael, det er præcis der du og alle andre bliver små nervøse når i ser mere end 4 huse på den samme vej smiley

    Det har intet at gøre med at være Københavner, sjovt nok er forretningen også beliggende i Hillerød, måske du skulle konsultere et Atlas en smule oftere knægt, hvilket du må være når nu mine 32 år gør mig til en citat: "dreng"!

    Manden er bare et fjols, de findes alle steder, ikke kun på Sjælland(det du i sin helhed refererer til som værende København!) Men det er da en belejlig undskyldning, hver gang man føler sig en smule kuet eller intimideret eller måske bare når nogen gør noget man ikke bryder sig om, så bare at råbe "københavner"!

    Ja, som sagt belejligt, men pænt træls at høre på i længden og også udtryk for en dem og mig mentalitet, der ofte skjules under sarkasme, grundet mindreværd og frygt!

    P.s. Min mor er fra Aalborg, min far fra Nørrebro i Kbh. og christ hvor skulle vi høre på mange idiotiske fordomme fra Familien i Nordjylland - København fungerer som en stor boksepude som man kan slå på hvergang der er noget galt, uden nogen form for selvkritik! Patetisk hvis du spørger mig!

    Derfor jeg ser en smule rødt, hvergang den der "københavner" ting dukker op, for selvom det forsøges skjult som sjov, så ligger der års mindreværd og what not gemt under det! Kom nu over det, vi er et land, et folk, bitte lille! Det tager ca. samme tid at køre 9 blokke i en taxa i New York i rush hour, som det gør at køre på tværs af dette lille land, så større kan forskellene altså ikke være! smiley


  • #47   6. okt 2014 Rene:

    Sdste år købte jeg et komplet sæt Interphone IF 5 XT af DIG og INGEN ANDEN. De blev ikke leveret til aftalt tid, jeg rykkede, der blev pænt undskyldt af en dame. Efter 14 dage rykkede jeg gen, og der blev pænt undskyldt af samme dame. Jeg skulle afsted på ferie, og mit liv var for kort til det her, så jeg sagde til damen, at så skulle hun glemme det!!!! Det bekræftede hun så noget brøstholdent, at hun ville gøre!!!

    14 dage senere ringede DU til mig og fortalte at nu kom varen endelig hjem, og DU bad mig så mindeligt om at tage den. Jeg sagde "NEJ TAK" for i mellemtiden havde jeg handlet andetsteds.

    KOM IKKE HER OG SNAK OM DÅRLIG SERVICE _ DU SÅ MIG IKKE IGEN OG DU SER MIG IKKE IGEN!


  • jesper H
    jesper H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 104
    #48   6. okt 2014 En ting der altid har undret mig er,når man har talt med en person i 10 sek.blir man altid gjort ops.på at vedkommende er fra Jylland,på en måde som at det borer lidt for kvaliteten.jyder har aldrig brudt sig synderligt meget om københavnere,alligevel er flere hundrede tusinde flyttet herover,det er da underligt,omvendt mange med anden etnisk ikke ligger skjul på at de kommer pga.vores goe Sociallov.Og når man så efter 20 sek.for at vide at de skam stadig har kontrakt med Fååårsvaret,så er jeg altså stået af.

  • #50   6. okt 2014 Rolig Mikkel skub nu chokeren ind igen og slap lidt af....... Lyder til at man bliver en smule stresset når der er mere end 4 huse i rækken....

    Jeg stresser heldigvis ikke , har jo ikke noget jeg behøver at forsvare så hidsigt ...... smiley

    Og for en go ordens skyld. Jeg har intet imod Københavnere el sjællændere.
    Fruentimmeret er fra øen..... Og Busa smiley


  • jesper H
    jesper H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 104
    #51   6. okt 2014 Nu har jeg aldrig handlet i den butik,men kunne godt finde på det efter det jeg har læst,for så kan jeg garantere for at det varer et stykke tid før han råber igen. så kommer han til at leve af tomatsuppe nogle mdr.hvis nogle kan regne ud hvad det betyder.

  • #52   7. okt 2014 Man må godt nok sige han har fået skudt sig selv i foden efter alt den dårlige reklame han har skaffet sin nye Butik..


  • #53   9. maj 2020 Lidt sjovt jeg lige faldt over den her gamle tråd´´´´´´´

    Opfølgning

    Rene Henriksen havde jo åbnet ny butik,,, Henriksen MC & Scootercenter i Holbæk

    Som i kan læse ud af tråden fik han jo en rigtig dårlig start/Rygte PGA han hængte sin tidliger kone og familie ud på Firmaet hjemmeside og på Facebook....

    Rene søgte Bla mekaniker her på MCG til hans butik

    Hele Renes Butik endte i kaos med trusler netop PGA Renes utrolige dårlige service og Falske Reklamer........

    Jeg hørte fra flere af Renes kunder at lige så snart de kom ind i Butikken så var det eneste Rene kunne tale om, det var at svine sin tidliger familie til og det gad kunderne simpelthen ikke høre på,,,,,
    de kom for at købe mc resavedele....
    Så kunderne forsvandt...

    De mekaniker som Rene havde ansat fik ikke deres løn og det endte med de prøvede og tage pant i nogle småting for at bare få lidt at deres løn...
    Hvorefter Rene truede dem med alverdens ulykker og hængte dem ud på Facebook.
    De gik så til fagforeningen og fortalte at de ikke fik deres løn og de trusler som de blev udsat for og så om et oversavet jagtgevær som Rene så blev fængslet for....

    I dag sidder Rene som Internetkriger på Facebook og prøver at bekæmpe muslimer.....
    (Kig selv på hans profil.. Rene Henriksen )

    Det er lidt komisk når man tænker på Rene giver alle andre skylden for hans mange konkurser..


    profilbillede
  • #54   10. maj 2020 Uhhh .... Den er mange år gammel, og ærligt gider jeg ikke spilde et sekund mere på den klovn smiley

Kommentér på:
Dårligt ry ??

Annonce