{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiet jagter fartsyndere denne uge
  • #1   20. okt 2014 Landevejsrøveri...

  • #2   20. okt 2014 Det går nok. 125'eren har svært nok ved at nærme sig fartgrænserne alligevel, så intet at frygte smiley

  • #3   20. okt 2014 Jeg vil nærmest blive en art mundlam eller overrasket, hvis Aygo'en kan klemme sig op på en fartbøde.

  • #4   20. okt 2014 Sørgeligt, jeg kan tælle 48 fartkontroller lige nu der sidder og fiser den af for vores skattekroner mens de udskriver ekstra-ekstra skatter i stedet for at bekæmpe kriminalitet og voldsforbrydelser.

    www.fartkontrol.nu er din ven.

    JimR


  • #5   20. okt 2014 @Jim R
    De fiser den af, mens de laver noget og bruger vores skattekroner samtidig med at de kradser penge ind til os. smiley


  • #6   20. okt 2014 Der er squ ikke noget at sige til at politiet ikke kommet hvis der er indbrud, skyderi eller andet de burde tage sig af, når de altid er på jagt efter skattekroner. Politiet, din tryghed. Vor herre bevares??

  • #7   20. okt 2014 napper lige en uges ferie så , Suzuki splashens 68 hk er svære at tøjle , ja de skal nok til spare op til julegaver derinde smiley smiley

  • #10   20. okt 2014 "Fartkontrol, og det er sgu Vlado der står der!"
    Jeg elsker min by. smiley


  • #11   20. okt 2014 Jeg syntes det er skide fedt at de sidder der og bruger deres tid på fart synder, for så kan jeg køre, stenet og skide fuld i min møj spand med manglende lys og bremser dito. Men bare rolig jeg overholder fart begrænsningerne, jeg skal jo lige have tid til at regere hvis der sker noget. smiley

  • #12   20. okt 2014 færdselspolitiet jager næppe indbrudstyve og voldsmænd - så det er da fint de holder derude og henter lidt money-money hjem til os trafikale-morfædre der aldrig kører over 80 ;o)

  • #14   20. okt 2014 fuldstændig enig Rene Wagner.
    Der vil altid være tosser der tuder over at færdsels politiet laver det de, faktisk er ansat til at lave.

    Tag jer sammen og kør pænt


  • #15   21. okt 2014 Syntes det er helt vildt som jeg er blevet overhalet af biler i min egen bil trods jeg kører 90km/t ()speedo) på landevejene?? folk skal jo hellere ikke lægge og køre 110-120 som halvdelen af alle oppe i nordsjælland. Syntes det er fint nok. smiley Lige været på ferie i nordjylland, der var det faktisk endnu værre??? trods vanvittigt regnvejr lå alle og kørte 105-110 på landevejene...

    Med det sagt er min skygge da engang imellem ude og kører en små 200 på mc på landevejene, men skyggen acceptere hvis fælden klapper.. Fart er fedt engang imellem, men er meget dårlig vane som alt for mange har hver eneste gang de starter bilen op. Så go for it! Er træt af billygter i bakspejlet \o/


  • #16   22. okt 2014 Carsten (Oxie) H

    Ja Ja
    vi kan tage os sammen og køre ordentligt.
    Men jeg syntes sku de der hastigheds nedsættelser der er sat op alle vejene har taget overhånd. Det tager mig nu længer tid at køre ind og besøge min moore en da jeg var ejer af en gammel fiat der havet en top fart på 120 i medvind.

    så på trods af udviklingen af sikkere biler både for den der køre i bilen medtræfikanter syklister og fodgænger, afvikles trafikken nu langtsommer end for 25 år siden, samtidig skal vi være mobile på arbejds market.


  • #17   22. okt 2014 Det kan godt være der er nogle hastigheds begrænsninger der ikke rigtig giver mening, men når de nu engang er der, er det fordi de skal følges.

    Men det ændrer ikke ved fakta, at færdselspolitiet er ude og lave det de er ansat til. De er ikke ansat til at efterforske indbrud og lignende.
    Hvis folk overholder de regler der nu engang er, så ville der ikke komme alle de xtra penge i kassen, og folk ville ikke græde snot over at blive stoppet.

    Er det virkelig så svært at forstå?

    Skal politiet så også holde op med at give folk bøder, når de snakker i mobiltlf mens de kører? Undersøgelser viser jo at det er lig med, hvis ikke værre end spritkørsel, men alligevel er der masser af idioter der gør det og de piver også når de bliver stoppet.


  • #18   22. okt 2014 Fint nok, men hvorfor fa'en laver de så ikke deres fartkontroller der hvor det er mest farligt når folk kører for hurtigt, f.eks. foran skoler om morgenen eller i centrum af byerne..??
    Men nej nej, de holder altid de steder hvor de ved at folk tit kører for hurtigt fordi fartgrænserne er lige lave nok i forhold til vejstrækningen = nemt at udskrive en masse bøder..



  • #19   22. okt 2014 F.eks en vejstrækning her ude på bøhlandet hvor man i alle de år jeg kan huske har måtte køre 80kmt, så her for nogle år siden satte de pludselig fartgrænsen ned til 60 km ?
    Og siden da har de holdt den ene kontrol efter den anden, da de ved at der er penge at hente, kender flere der er kommet kørende helt alene og røget i fælden der, det har sgu ikke noget at gøre med at få folk til at køre pænt, det er udelukkende for at krasse nogle penge ind..


  • #20   22. okt 2014 Selvfølgelig ville de få alle de penge ind, selvom hvis alle overholdte loven.

    Det ligger implicit i dét, at det indgår i et budget. Så er det penge man SKAL have ind og så justerer man bare indtil pengene kommer ind - pengene skal nok komme ind.

    Færdselspolitiet er i dag - uagtet hvad man måtte mene om dem - en stor pengemaskine, der skal kradse flest mulige penge ind. Fra tid til anden fyldes man med løgne om, at det skulle foregå i trafiksikkerheds navn. Fakta er, at det udelukkende er for pengenes skyld.


  • #21   23. okt 2014 Måtte vinke opmuntrende til en enkelt dyngvåd Harry Haps, der sad sammenkrøbet på en bro over Århus - Låsby motorvejen og forsøgte at falde i med autoværnet mens han rettede lazeren mod de, der ikke havde opfattet meningen med de modkørendes energiske blinken med lygterne!

    Selvfølgelig skal der kradses kroner ind på hastighedsforseelserne.
    De er nemme og billige at administrere.
    "Du har kørt for stærkt - du får en bøde" i modsætning til "du har begået kriminalitet, du skal arresteres, du skal varetægtfængsles, du skal stilles for en dommer, politiet skal efterforske, du skal i retten, en kvik advokat anker, du skal i retten igen, du skal i spjældet"!
    Altsammen uhyre omkostningskrævende.
    Så er det en bedre fidus, at smide en overvægtig Bent Betjent ud i en ATK, bevæbnet med lunken kaffe, citronmåne og Kiwi til Ecco-skoene!
    Så kan han føle, at han har tjent til sin løn!
    Og hvem fa'en bekymrer sig om spritbilister og polakker på vej til grænsen med andre folks ejendele bag i Ducato'en!


  • #22   24. okt 2014 Rød blok har jo budgeteret med x antal bøder for at financere importen af perler,og nu er der kommet flere perler til landet en de har budgeteret med så er politiet jo nød til at straffe den arbejdende del af befolkningen så rød blok ikke er nød til at opfinde endnu flere besparelser på svage danskere børn handikappede ældre osv.


Kommentér på:
Politiet jagter fartsyndere denne uge

Annonce