{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Papirsnummerplade til toldsyn {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg nu bestiller papirsplader til toldsyn i dag f.eks, kan jeg så selv bestemme hvilken dag de skal bruges?

Skal man låse sig fast, på en bestemt dag. Hvis det nu pis regner eller sneer, kan man så bare vente et par dage eller er det så bare ærgerligt?

På forhånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Papirsnummerplade til toldsyn
  • #1   18. dec 2014 De gælder til en dag (du vælger selv og datoen står på "pladen")eller flere hvis du betaler for det, mener at det er 100kr. pr. dag. Jeg var inde i en synshal i mandags, for at aflevere en plade, og forhørte mig lidt om det, da jeg også tænkte at det er lidt svært at vide hvordan vejret ser ud en uge frem, særligt på denne tid af året. De kunne have den med højest 2 dages leveringstid, så mon ikke du har et synssted i nærheden der kan det samme? Så er det lidt lettere at regne med vejrudsigten, skat kan snildt bruge en uge på at få den frem til dig, og så er måske snestorm!

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   18. dec 2014 Regn med 4 dages leveringstid. De lover 2 men det holder sjældent.

    De kan endda være så snotdumme at de sender pladen samme dag den gælder fra så man Ikke kan bruge den til noget.


  • #3   18. dec 2014 Faktisk burde de i dag lande direkte i din skattemappe på nettet og du bør kunne printe dem derfra!

    Er der ikke lige en der har gjort det der kan bekræfte det?


  • #4   18. dec 2014 ok, så må jeg bare satse. Jeg har spurgt vedr. papirsplader ved det lokale synstest i byen og dem kan man ikke bestille papirsplader igennem.

  • #5   18. dec 2014 Det du får i din skattemappe er kun en kvittering og den må du IKKE bruge til kørsel!

  • #6   18. dec 2014 Som vejret er nu, kan du max. løbe ind i en gang regn, hvis du ellers undgår meget tidlig morgen- hvad er problemet det skal ske EN gang!

  • #7   18. dec 2014 Den skal først toldsynes efter nytår, for så er mc'en 35 år. = lavere afgift.
    Og så var tanken bare, at jeg ville bestille papirspladerne nu, så de var klar til d. 2 januar. Men det ser ud til at der kommer frost igen de næste par uger. Men hvis man låser sig fast på en bestemt dato, så fanger bordet åbenbart og den kan ikke flyttes/ændres.


  • #8   18. dec 2014 Enkelte steder kan man købe prøvepladen og straks få den med. F.eks. hos Skat i Padborg.
    Søg på Skats hjemmeside for at finde flere steder.


  • #9   18. dec 2014 prøveplader "her og nu" kan du kun få ved et af de 4 Skattecentre, hvis adresser du finder på SKAT's hjemmeside.

  • #10   18. dec 2014 Jeg har bestilt mange prøveplader på dagen og selv printet ud fra skattemappen. Har hørt mange meninger og forklaringer på om man må dette, endda modsiger de hinanden hos SKAT når man forhører sig på telefon. Kan forresten ikke finde noget på skrift der siger at man ikke må.

    Den eneste forskel på den du selv printer og den tilsendte er det selvklæbende papir.


Kommentér på:
Papirsnummerplade til toldsyn

Annonce