{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.892 visninger | Oprettet:

Hvor Fotovogne holder, København {{forumTopicSubject}}

Tænkte lige at jeg ville skrive hvor jeg selv har oplevet at de holder med deres fotovogne, her i København. er faktisk blevet blitzet af dem alle sammen hehe smiley de holder der jo ret tit. og man køre der jo næsten hverdag, så de jo lidt nemme at huske, så kan det vel ikke gå helt galt smiley

Jyllingevej, efter Ejby Industrivej, Glostrup. ude af byen
Slotsherrensvej 4, Vanløse.
Hovedvejen 23 (roskildevej) Glostrup. ud af byen
Ingerslevsgade 110. København V.
Islevhusvej 48, Brønshøj. mod Tårnvej
P. Knudsens Gade, København SV. i begge retninger
Vigerslev Allé 15, Valby.
Sjælør Boulevard 141, Valby. jeg fik min første fartbøde der, 1000 kr og billedet, har jeg jo selvfølgelig gemt... Jeg synes egentlig, at jeg er ret fotogen på det billedet smiley smiley

I skal være mere end velkommen til at tilføje nogle steder på listen smiley


Kommentarer på:  Hvor Fotovogne holder, København
  • #1   24. feb 2015 Man kan læse på politiets hjemmeside, hvilke veje de kan og må holde på.. Så det er skam ingen hemmelighed smiley

  • #2   24. feb 2015 Efter hvad de sage i tv2 nyhederne for ikke så længe siden, så er det netop blevet en hemmelighed. da de stopper med at reklamere hvor de holder. bla fordi, de med de nye vogne kan holde steder, hvor de aldrig har holde tidliger

  • #3   24. feb 2015 Men de må sjovt nok gerne holde ulovligt parkeret, hvor de er til gene for fx cyklister.... eller i nødsporet !! smiley

    Bliver jeg blitzet af sådan en.. ryger den i retten smiley


  • #4   24. feb 2015 Gad vide hvor meget de flexer, med antallet af vogne, i de forskellige landsdele? Her i mit nærområde, har jeg ikke oplevet flere af disse vogne, sendt direkte fra helvede.. Men mon ikke, der triller en vogn forbi Kollund, når vejret bliver bedre??

  • #5   24. feb 2015 tilføk Langebro og gammelkøge landevej til din liste smiley

  • #6   24. feb 2015 Fin oplysning.
    Men jeg syntes fandme du er vildt uforsvarlig,,
    Tænk at køre 63 km/t !!!! på sjælør boulevard,,, smiley
    Men samtidig også imponerende, den gamle mazda nåede derop.....


  • #7   24. feb 2015 Ja ved det godt at det var lidt voldsom smiley jeg skammer mig også vildt meget! også på Sjælør Boulevard, sgu da godt alle børnene på skolen, var til time. ellers var de jo blevet tramatiseret den dag!

    Jeg skal nok undlade at fortælle min moster at du gør grin med hendes gamle Mazda som blev 18 år smiley hehe den kørte faktisk rigtig godt lige til det sidste smiley


  • #10   24. feb 2015 #9 "tager bagfra"??? Jeps, de røvpuler dig ganske enkelt smiley

  • #12   24. feb 2015 #11
    Ikke med mindre de har noget andet udstyr/kamera i bilen, der kan noget mere end det kamera, du ser i den video du linker til, så det kan jeg ikke forestille mig smiley


  • #13   24. feb 2015 Jeg køre med denne her app hver dag og den har pt reddet mig 2 gange
    Og den virker, klart den bedste der er syndtes jeg , og den er billig smiley

    http://www.trafikalarm.dk/trafikalarm-app.asp



  • #15   24. feb 2015 Ja men den og de andre er ik lige så præcis har prøvet alle sammen

  • #17   24. feb 2015 Den opdateres hele tiden som gps , men der er mange flere bruge på den, dvs større chance for man kan undslippe de svin , også skriver hver bruger hvilke. Side den evt står på og om den er blå hvid eller sort, også kan man bekræfte eller afkræfte om den står der stadig når man kommer forbi, meget rart for de næste der så får besked , og man får besked indenfor 2 km samt man kan også få besked på kø eller vejarbejde
    det er bedre grafik og mere præcis som jeg skriver ,
    Man kan vist prøve en gratis periode på 14 dage ,


  • #18   24. feb 2015 Nu kom jeg lige til at se nummer #11's billed..
    Gad vide hvad der ville ske hvis man rev nummerpladen af bilen og hamrede ind i en af deres kammeraer ned med lidt for meget fart på? :b
    De skal alligevel pakke noget sammen før de kan komme afsted og der kan man jo være long gone.. Er der nogen der melder sig frivilligt til at give det et forsøg? smiley


  • #19   24. feb 2015 Jeg bruger også fartkontrol.nu den virker. Har kørt forbi flere kontroller hvor jeg er blevet advaret inden. Har også kørt forbi falske alarmer , men hellere sænke farten en gang for meget end en gang for lidt. smiley
    Den kan klart anbefales.


  • #21   24. feb 2015 Efter hvad jeg kan læse, så er de rimelig ens de to Ap. Fartkontrol gør det samme, men igen,den er gratis. så tror det er hip som hap hvilken en man vælger. smiley

  • #23   24. feb 2015 Haha han køre sgu med klaten, ham ingemann smiley

  • #24   24. feb 2015 Hahaha!
    Sådan skal det gøres!
    Hvis vi alle lige lover at tage en næste gang vi ser dem kan vi da hurtigt komme af med de 100 vogne der smiley


  • #25   24. feb 2015 Nu har jeg også kigget lidt nærmere på div video indslag om deres nye udstyr.

    Mig bekendt er der ikke noget der hedder "kamera i begge retninger"

    Til gengæld bliver de nok stillet så den kan måle og tage billede når man kører "den anden vej".

    Der må man så bare håbe man kører over 130% af fartgrænsen.

    Så gælder retssikkerhedsprincippet nemlig stadig, og i og med de ikke har et billede af føreren andet end bagfra, så kan de ikke bevise hvem føreren er og så kan de ikke straffe nogen.
    Hurra.


  • #26   24. feb 2015 umiddelbart.. ...

  • #27   24. feb 2015 De er pisse ligeglad hvem føeren er..
    De sender bøden til personen der ejer køretøjet..
    Og så er det moster Olga til at opkræve de penge fra sønnike Brian der lige lånte bilen..


  • #29   24. feb 2015 Ved ikke om det er aktuelt i denne debat men en ting der har slået mig er kan fotovogne egentligt fotografere Motorcykler har et par kammerater der mener at de også har kamera foran men har aldrig hørt om det smiley

Kommentér på:
Hvor Fotovogne holder, København

Annonce