{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC Touring Club
  • #1   27. aug 2006 Rabatten i Top DK har jeg ikke brug for da jeg arbejder i BG Bank som samarbejder med Top DK, så der får jeg bedre priser end gennem Touring Club. Hvad koster Bike om året?

  • #2   27. aug 2006 det er sku godt med anmelders af ture og kværn og giver rabat på benz og falck

  • #3   27. aug 2006 hejsa.
    MCG er en skøn blanding af alle typer mennesker og alle typer MC, gudskelov for det.

    Enkelte af indlæggene ovenfor signalerer en manglende forståelse for andre bikere end netop deres egen stil og type.

    Jeg har selv gavn af mit medlemskab af MCTC. De 190,- kr. om året er let tjent ind på de 20% rabat hos Topdanmark idet jeg får 587,50 i rabat på min forsikring og i tillæg de månedlige magasiner.

    Hvis der er noget man ikke bryder sig om hos MCTC kan jeg kun slutte op om Hekto's indlæg at møde op på generalforsamlingen og gøre sin indflydelse gældende. Sådan virker demokrati.

    Hilsen "morfar" der hverken kører på baghjul, brænder gummi men ej heller er væltet.


  • #4   27. aug 2006 Jeg tror jeg har fundet en løsning på mit spørgsmål. Jeg går ned i en bladbutik og køber et nummer af bike og låner et nummer af Touring Nyt af min genbo. På den måde kan jeg finde ud af hvilket blad jeg synes bedst om. Synes ikke medlemsfordelene er så store hos Touring Club (ud over de 20 % hos Top DK som jeg alligevel har). På denne måde "spilder jeg ikke de store penge".

  • #6   27. aug 2006 det er sgu da nogle gode blade du får til prisen
    syntes da det er alle pengene værd


  • #7   27. aug 2006 Jeg syntes til sølle 190 kr ( eller 160 hvis man vil være passivt medlem ) får man sgu meget for pengene. Bike koster 60 kr pr gang og er et ok blad som MCTC. Men dyrt i forhold. Begge gode blade og værd at købe...

  • #8   28. aug 2006 Falck abonnementet er der heller ikke behov for at BG Forsikring har det der hedder Tophjælp, som dækker nøjagtig det samme, men er bare billigere. Derud over får jeg også rabat på dette.
    Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været i sverige, hverken i bil eller på mc. Men hvis jeg skal på knutten så skal jeg da muligvis med færgen.


  • #9   28. aug 2006 Fuck topdanmark. Jeg fik en regning da jeg meldte mig ind, som betalte ansvar og tophjælp i helårlig præmie + en der var halvårlig som dækkede det samme. jeg betalte så den helårlige. 1 måned efter får jeg en rykker på at jeg ikke har betalt den halvårlige. Jeg tager op til dem og får at vide jeg har to konti i samme cpr-nummer men med en mindre stavefejl i mit navn på den ene. Jeg får slettet den forkerte og tror at alt er godt. Sidste uge knækkede min gasrulle da jeg startede den op til fyraften og ringer derfor til Tophjælp, men får at vide jeg ikke har betalt for Tophjælp... Jeg siger så at det må vi diskutere senere og får heldigvis hjælp, på betingelse af at jeg indvilliger i at de sender mig en ny regning på Tophjælp. Den har jeg lige fået og har gået mine papirer igennem og kan tydeligt se at jeg har betalt for det én gang. Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor meget jeg ikke kan døje folk der spilder min tid, fordi de simpelthen er for dumme til at varetage deres job. Puuuha.

Kommentér på:
MC Touring Club

Annonce