{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Atv Hyosung TE 450 hjul . fælge afbalancering??
  • #1   18. mar 2015 det hjælper ikke noget at afbalancere dem da en atv skal køre med en anelse toe in.. smiley Du kan eventuelt prøve at justere det til lidt mindre, det har jeg gjort det hjalp en del men begyndte at æde dæk, så nu har jeg fundet den gyldne mellemvej..

  • #2   19. mar 2015 Hvad har afbalancering og toe-in med hinanden at gøre?

  • #3   19. mar 2015 ikke en skid... men kunne forestille mig han ville have den afbalanceret fordi han syntes styret ryster lidt når han kommer over 120km/t ?

    Men undskyld jeg er her selvfølgelig ikke for at forestille mig ting.. smiley Det var jo ikke sådan ment.

    Men atv'er ryster lidt når man kommer der op og det kan en afbalancering ikke gøre noget ved.

    Men vi er nok lige nød til at spørge hovedpersonen om det er pga, dækskift eller rystelser? smiley


  • #4   19. mar 2015 Grunden til afbalancering er at se vægt klodser der er på nu skal af pga hjulene skal poleres op

  • #5   19. mar 2015 nåå jamen jeg har sådan set aldrig set atv fælge der var blevet afbalanceret, så det undre mig da gevaldigt.. Men fred være med det. Men det kan vel ikke passe at din lokale mc mand ikke kan klare den for dig.. eller en knallert forretning hvor de sælger scootere med 10" hjul eller lignende

  • #6   19. mar 2015 har ringet til flere og ingen kunne klare sådan en opgave.. men tror jeg har fundet løsning :)på arbejde havde vi en omformer til fælge i foskellige størrelse..

Kommentér på:
Atv Hyosung TE 450 hjul . fælge afbalancering??

Annonce