{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.974 visninger | Oprettet:

Magnus G
Magnus G
Tilmeldt:
21. mar 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43

Køb af Suzuki GS500 eller Yamaha XJ600N? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley jeg håber at det er i orden at stille det her spørgsmål, for jeg står i et (for mig) stort dilemma om jeg skal købe en Suzuki GS500 eller en Yamaha XJ600N, jeg er helt ny så jeg ved ikke særlig meget. Jeg har taget MC-kort på en GS500 så har i det mindste prøvet den. Jeg vil købe en af disse to fordi at mit budget ikke er til mere, og fordi at de kan fås ret nye. Jeg kigger på to fra 2004 og 2005:
GS'eren har kørt 15.000
XJ'eren har kørt 25.000
Skal jeg tage denne KM forskel med i regnestykket? XJ'eren koster 2000 mere, og jeg har vendt hver en øre, så det er i hvert fald en af grundene til at jeg har det her dilemma. (Da jeg skal leve af grød og bønner de næste to mdr hehe). Kan man tale om at Yamaha i denne klasse generelt er bedre kvalitet end Suzuki? Jeg kan se at der er mange flere GS500 til salg - betyder det at reservedele er lettere at skaffe og billigere at reparere på? Kort sagt, hvad for en ville i vælge? Håber på et par hurtige input, for kender ingen som lige kan hjælpe mig smiley De bedste hilsner, Magnus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Suzuki GS500 eller Yamaha XJ600N?
Kommentér på:
Køb af Suzuki GS500 eller Yamaha XJ600N?

Annonce