{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor køber jeg billigt MC tøj?
  • #1   31. mar 2015 Blå avis. Eller her :))

  • #2   31. mar 2015 Med frygt for at få på puklen for at informere dig omkring dette, så vil jeg alligevel nævne at som så meget andet, er det langt billiger at købe på den anden side af grænsen. Vi snakker besparelser på over 50%.
    Det kan også købes fra diverse netshops som fc-moto.de m.m. , men der vil jeg anbefale at du ved hvad størrelser du skal bruge inden du bestiller.


  • #3   31. mar 2015 thansen

  • Mike L
    Mike L Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 58
    #4   31. mar 2015 Som ny i mc verdenen ville jeg anbefale dig at betale det, det nu koster og få noget ordenligt tøj og vejledning. I stedet for for stort tøj med beskyttelse der flytter sig, dårlige sygninger osv.

  • #5   31. mar 2015 Der er også rådgivning at hente i butikkerne syd for grænsen. De snakker udmærket dansk. Slå det sammen med en tur hvor man alligevel skal ned og købe sodavand og øl.

  • #6   31. mar 2015 Kan se at du er fra Sydsjælland,så prøv at kigge ind hos Bikx her i påsken.De plejer at have nogle gode tilbud når der er åbent hus.

  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 2 Svar: 7
    #7   31. mar 2015 Louis.de og hvis du vil derned tager det kun en time nede i Tyskland de har ALT til fornuftige priser..

  • #9   31. mar 2015 mc-x i næstved har et stort udvalg.yamaha forhandler.

  • #10   31. mar 2015 Lad nu være med at købe det billigste af det billigste skrammel du kan finde, det er din egen sikkerhed det handler om.

  • #11   31. mar 2015 der findes bunkevis af brugt kvalitets mc tøj, nogle gange har det kun været brugt få gange.
    Herinde,DBA, G&G, FB.


  • #13   31. mar 2015 Det gør du f.eks. på aliexpress. Der kan du købe det hele. Kig evt. efter "komine" Godt japansk mærke.
    Det meste andet er noget Kinahalløj, men kan virke fint alligevel


  • #14   31. mar 2015 Som ny har man tit en ide om at man køber noget billigt hvis det der MC ikke er noget adligevel og lige det kan være skyld i det ikke er noget at som nogen siger kæmper med beskyttelse der sidder af h til eller fryser om for og efterår og hammersveder om sommer !!! Mit råd er et sæt godt textil med for der kan tages ud til de dage det er koldt eller der kan komme vand og et sæt læder til sommer og dage hvor man hygger gerne to delt så man kan købe kevler bukser og bruge jakke til dem hvis man skal ud og gerne på MC uden alt tøj og støvler ja det samme et på vinter godt foret og et par lidt mere sommer aktige og hjelm er alt efter hvad man er til arie er jeg til og hvor ja ud og prøv det i butikker hjem og tjek net for priser og giv nu butikken en mulighed for at give dig ca samme pris tit er de til at handle med bare mit råd smiley

  • #15   31. mar 2015 Hop på bussen til Lübeck...:-)
    http://www.skanrejser.dk/index.php/busrejser/tyskland/bordershop-endagstur
    De sætter dig gerne af ved rundkørslen nær filialen. Probiker er deres eget mærke. Det er helt ok til prisen.
    https://www.louis.de/service/filialen/louis-megashop-luebeck/69
    Polo Motorrad ligger lige overfor, den er lidt dyrere, men design er osse en tand bedre.
    Det er den billigste vej til beklædning.


  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 2 Svar: 7
    #16   31. mar 2015 Kan kun give "Vildand" ret..

  • #17   1. apr 2015 Om det så er i Tyskland, så tag i en butik og få den rigtige vejledning, samt prøv tøjet. Når du er ny, ved du ikke hvornår noget sidder rigtigt eller forkert og om du har det rigtige udstyr. jakke, bukser, hjelm, handsker, støvler og evt ekstra udstyr som rygskinne etc.

  • #18   1. apr 2015 Jeg har haft held med at handle brugt, der kan være mange penge at spare og til tider sprit nyt tøj at finde.

    Du bør dog købe dig en ny hjelm.


  • #19   1. apr 2015 Jensens MC har sku da mere end Louis, og der er også rabat fra 10 til 70%.

  • #20   2. apr 2015 Familien og jeg skal da til Jensens MC og kigge. Det kan da ikke betale sig at tage til Tyskland med de priser. Har lige været på nettet og tjekke Jensens side.

  • #21   2. apr 2015 Jensens Vs Louis. Louis vinder klart!
    Jensen billigste jakke: 809 kr. (Dvs 100 € +) af mærket DIFI og ser absolut skrabet ud. + benz og bro. Så kan man ligeså godt tage i Thansen. (Jeg noterer mig, at det skal være billigt)

    Til sammenligning starter Louis på 60€ for den billigste ellers derop af og jakkerne bliver bare bedre før vi overhovedet når 100 € (og ja. Louise har osse udsalg). Transport er et par 100 for bussen + bybus fra Louis til centrum.
    Herudover er Lübeck er en helt fantastisk by hvor I sagtens kan bruge et par timer efter Louis. + blå Cola en masse ved Bordershoppen. Ved selv hvad jeg ville vælge, Men det er naturligvis op til dig. smiley



Kommentér på:
Hvor køber jeg billigt MC tøj?

Annonce