{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørekursus
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #1   2. apr 2015 Om det er http://www.dmc-kursus.dk/?page=2.1 eller MC-sikkerhed, gør ingen forskel. Det er super kompetente folk og kurserne har høj kvalitet.

  • #3   3. apr 2015 Ahh Steffen J. 1/2 pris i forhold til FDM den holder vist ikke. FDM Grundkursus koster 1300 og MC Sikkerhed koster 1200 smiley
    Du kan vel ikke sammenligne med de FDM kurser hvor der køres 2 dage på en rigtig racerbane som er klasser over MCS.
    Jeg har prøvet på DMC (Det samme som MCS) og FDM.


  • #4   3. apr 2015 Jeg har været afsted en enkelt gang med mc sikkerhed og det var fint, kan varmt anbefales..

  • #6   3. apr 2015 Lytter med, overvejer også et kursus. Men ved ikke om det hellere skulle være mestersvinger hvis det stadig findes

  • #7   3. apr 2015 Steffen J hold nu. MCS er et kravlegårdskursus hvor kørekort tingene gentages og passer sgu da kun til svage og begyndere. Det samme med FDM begynder.
    FDM A er sgu da noget helt andet, og det var først der jeg lærte at køre MC. Du kan sgu da ikke sammelligne fedten rundt på en parkeringsplads med fed kørsel på en rigtig bane og svingteknik.
    Måske du skulle genoverveje dine mc evner og opfattelse smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #8   3. apr 2015 MCS / Bronze kursus er lige så meget for begyndere som f.eks mestersvinger er - det er træning af basale færdigheder i førerens eget tempo.
    Nogle har mere brug for det end andre, men ligefrem at påstå det kun er for svage og begyndere, synes jeg ikke passer. Man har efter min mening misforstået et eller andet, hvis man bilder sig selv ind at man ikke lærer noget af at kunne fræse rundt på aflukket område og lave nogle køretekniske øvelser.


Kommentér på:
Kørekursus

Annonce