{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.040 visninger | Oprettet:

Ferie uden kæresten hun er sur ... {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er nød til lige at spørge her inde for at høre om min familie er helt væk eller hvad

Fik en rejse sidste år af min far til USA på harley kyst til kyst det tog 3 uger og min kæreste synes ikke det var fedt men sagde jeg ikke ville rejse så lang tid igen

Nu er jeg så på ferie igen 3 ugers trænings ferie i Spanien med min far og hans kæreste jeg fik en kort varsel af min far og sagde ja før jeg fik snakket med kæresten over det

Hun er så pisse sur nu over jeg er på ferie af forskellige grunde
Hun synes det unormalt at rejse så længe og synes ikke jeg tænker på hvorfan hun har det
Hun blev ikke inviteret med da hun hsr mødt min far 3 gange i de 2,5 år vi har været sammen da hun ikke bryder sig om ham så gider jeg ikke presse hende til at se ham

Min familie ser ikke et problem i at rejse uden kæresten min far rejser også uden hans nogle gange og hende også

Det skal siges at vores forhold havde lidt problemer op til ferien men jeg kan virkelig ikke fatte hun skal være så sur over jeg er på ferie er det virkelig så mærkeligt det vi har gjort ??

Vil meget gern høre lidt fra jer af

God dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie uden kæresten hun er sur ...
  • #1   26. apr 2015 Det skal lige siges vi er 23 år gamle

  • #2   26. apr 2015 Hvis der ikke er børn på hjemmefronten synes jeg absolut ikke der er noget galt i at holde den ferie. Selvom man er glade for hinanden osv, så må man kunne klare 3 uger hver for sig, og nyde det på hinandens vegne.

  • #3   26. apr 2015 haha udskiftning måske smiley

  • #4   26. apr 2015 Også det jeg synes. Kan ike forstå hun ikke bare kan være glad på mine vegne istedet for bare at være pisse sur men hun siger at hendes familie og veninder synes det er fuldstændig latterligt det jeg har gjort

    Ved godt jeg sagde jeg ikke ville rejse så længe igen og har sagt ja uden ar snakke med hende om det først kan godt se det er lidt tarveligt men ikke noget vi skal gå fuldstændig amok over smiley


  • #5   26. apr 2015 Kim j

    Rr rigtig glad for hende mens begynder midt at synes at det ikke er det værd at hun skal ødelægge min ferie smiley


  • #6   26. apr 2015 Men hun synes dwt er urimeligt min far ikke har ville betale for hende så hun kunne komme med ? Det en 3 ugers ferie det sku ikke billigt ?

  • #7   26. apr 2015 Som du siger, i er 23 år.
    Når man bliver et par år ældre, så nyder man fandme at man kan få lidt kvalitetstid for sig selv, og man skal give hinanden plads. Mugger hun osse hvis du går i byen ??? ... Men det okay hun tager på cocktail bar med sine girlies...
    Sæt jer ned og få en sludder, civiliseret. Og forklar hende at i kan rejse sammen kun jer 2, Bownty.dk har deals på ferie til Spanien helt ned til 400 kr... Men samtidig, så forklar hende at du osse skal have plads i dit liv til dine ting. Alene tid er alfa omega i livet


  • #8   26. apr 2015 hvor mange ugers ferie har du mulighed for at holde ift job ? bor i sammen ?

  • #9   26. apr 2015 lige meget hvad jeg siger så siger hun bare jeg er egoistisk jeg er sku ved at tabe modet på det her forhold smiley

  • #10   26. apr 2015 Vi flyttet sammen i hendes lejlighed og har 5 ugers ferie og havde 3 tilbage i det her ferie år så skulle have brugt dem lige meget hvad men hun synes så jeg skulle have taget en uge hjemme og gå og glo

  • #11   26. apr 2015 ok , synes der er forskel på om der er brugt 60 % af din ferie sidst på ferieåret , hvad lavede din kæreste da du var på job og hun havde ferie ? (hvis hun havde det )

  • #12   26. apr 2015 Hun har kun haft en uges ferie og der var hun bare hjemme

    Hun har skod job


  • #13   26. apr 2015 MEN uanset hvad hendes familie siger eller vi siger,så hun er sur , og sure kællinger ikke til at holde ud at være sammen med , så enten må du få hende til at forstå at sådan er det og hun også kan rejse med veninder. eller du må rette ind . eller gøre lige som man gør til jul med mandlerne !

  • #14   26. apr 2015 Jeg tager på mc-ferie hvert år uden konen (Gift på 4 år, 2 børn)
    det skal det være plads til, hvis hun vil med så må hun spytte i kassen smiley
    Hvis ikke hun vil med, så er der reelt ikke et problem smiley


  • #15   26. apr 2015 Ved ikke om hun måske ee jaloux

  • #16   26. apr 2015 tja hvis jeg har råd til ferie har min hustru også .

  • #17   26. apr 2015 Kvinder på 23 passer mentalt sammen med mænd på 29, i er begge 23, dine pandelapper er ikke groet helt sammen endnu, du beslutter dig pr instinkt uden at tænke over det, sådan er det at være 23. Du er ikke specielt underlig, men det samme kunne ske for alle på din alder, det er sådan det er.
    Seksuelt skulle du være 23 og hun 29, så passede i sammen på det punkt, men det rykker sig jo rundt mens man bliver ældre, derfor er der kriser gennem livet on and of,
    3 uger er lang tid, men hvad nu hvis du var 3 uger på arbejde i den anden ende af landet, det er jo det samme, og at du er i et andet land gør jo heller ingen forskel, resultatet er det samme, i ser ikke hinanden.
    Trænings ferie, er det på bane-mc i Allicante?


  • #18   26. apr 2015 Så du mener det er forkert af mig jeg hsr jo fået rejsen af min far !:)

  • #19   26. apr 2015 Haha det styrketræning enlig ikke noget med mc at gøre bare her jeg er bruger xD

  • #20   26. apr 2015 Mig du spørger?

  • #21   26. apr 2015 Micheal b

  • #22   26. apr 2015 Hun er sgu langt ude. Hun skal da kun vaere glad for at du kommer ud og oplever noget! Jeg er i hvertfald glad paa min kaerestes vejene naar hun er ude og rejse, selv om jeg da gerne ville vaere med! 3 uger er ingen ting, jeg kunne forstaa hvis du var vaek i 3 maaneder!

    Den kaereste lyder som en egoistisk saek og det faktum at hun ikke vil se din far underbygger det bare. Det er da det maerkeligste jeg nogensinde har hoert.

    UD med hende.


  • #23   26. apr 2015 Tag du bare af sted. Hun må affinde sig med din familie hvis hun vil være med.
    Det lyder som om hun vil have fuld råderet iver dig og din familie skal komme i anden række.
    Sådan du fungerer det ikke i et forhold. Der giver man hinanden plads og er forstående for hinandens behov.
    Hun har meldt sig ud, da hun ikke bryder sig om din far og ved du hvad........det er bare bad luck for hende.

    Hvis hun nu aktivt havde gjort noget for at være en del af familien, så havde hun sgu nok også fået en invitation.
    Man ligger som man selv har redt.

    Hav en god tur.


  • #24   26. apr 2015 Ja hun lyder lidt krævende smiley

  • #25   26. apr 2015 Kvinder er krævende, lev med det - det er ligesom at have en bil der skal til syn hver dag smiley

  • #26   26. apr 2015 Glad for st høre jeg ikke er helt fra den !!!

    Hun er meget krævende ! N


  • #27   26. apr 2015 Ligeosm nogen biler er nogen kvinder mere kraevende end andre.

    Hvis man har en Ferrari er det okay at den har lidt hoejere servicekrav, men hvis man har en gammel lorte Fiat som hele tiden skal have dyre service...jaa saa maa man hellere skifte ud med en nyere model smiley


  • #28   26. apr 2015 Helt ærligt. Så lyder der som du er ret forkælet og impulsstyret. I er et par og flytter sammen og deler derned livet. Dermed ikke sagt at i skal været groet sammen som ærtehalm. Men fra hendes side opfattes det nok som om du bare skrider i 3 uger uden at høre hende ad om hvordan hun har det med alt det her. Når man så omtaler hende som @kælling" "brokke" osv. Så taler det ikke ligefrem til din fordel.
    Det er selvfølgelig svært at sætte sig ind i for os her, da man ikke kender situationen og detaljer. At din familie ikke kan se "problemet", det skulle du så hjælpe dem med at se i stedet for at skrive her for at få opbakning for den "egoistiske" beslutning du så har taget.

    Som jeg ser det, så er din kæreste sur over at du rykker alt op og stikker af i 3 uger uden at aftale noget som helst med hende. Noget man burde gøre når man nu er et par.


  • #29   26. apr 2015 Hvis du virkelig holder af pigen, så tager du med hende på ferie. Indse, at du er flyttet hjemmefra og derfor bør passe din egen hjemmefront.
    Gør du det ikke, kan du risikere at komme hjem til en single-tilværelse.


  • #30   26. apr 2015 Hvad er det da for noget pjat Jacob og Matthias. Hvis man bor sammen burde man sgu da ogsaa kunne taale at sin kaereste ikke er hjemme 24/7!

    Det er da klart at man ikke bare smutter 3 uger fra den ene dag til den anden, men man maa sgu da som kaereste kunne forstaa at sin partner tager afsted paa en ferie med sin familie i 3 uger!


  • #31   26. apr 2015 ved ikke om du er forkert på den . fakta er at det er lige meget om jeg synes det . hun er sur og sure kvinder er trælse ! (jeg synes 3 uger er meget , men har lige inviteret vores 2 , 20 årige sønner på ferie 1 uge , den ene bor sammen med en , jeg håber da ikke det giver dem problemer )
    men jeg ville hellere 1 uge i sommerhus med min hustru end 3 uger til thailand med min far .


  • #32   26. apr 2015 Har sku ikke talt grimt om hende her inde

    Skriver her inde for at høre om vi bare er en sær familie

    Men hun havde også et problem med USA som blev bestilt et år kort tid efter vi blev kærester og ikke boede sammen

    Vi flyttet sammen for 4 måneder siden

    Har sagt til hende jeg nok skulle have talt med hende om det men Hun mener jeg max nå rejse en uge lige meget hvad

    Og ja jeg er måske forkælet men så skal jeg sigr nej fordi hun ikke får sådan en rejse af hendes familie ?

    Mathias
    Så skal jeg betale for hendes ferie når det en jeg har fået


  • #33   26. apr 2015 Det siger jeg da heller ikke. Men som jeg læser det var det nærmest bare farvel og af sted. Uden hun egenligt blev hørt og uden at trådstarter inddrog kæresten i "faderens" beslutning. Hvad med selv at spæde til så kæresten kunne komme med. Eller tak for tilbuddet farmand, men mig og kæresten er lige ved at flytte sammen så skal lige have hende med på ideen først inden je bare siger ja og skider på det hele for jeg er en uafhængig mand på 23 der ikke behøver at inddrage min partner i mit liv??? Men igen det er kondom man læser det og råd er sværre at give ud fra en side.


    Hvad med at få kæresten med på tråden : )


  • #34   26. apr 2015 Men nu er det jo ikke en rejse jeg har valgt min far ville gerne på trænings ferie ogville have mig med ?jeg har ikke været med ind over hvad lg hvor har fået et tilbud

  • #35   26. apr 2015 Jeg har ikke læst hele tråden, men jeg må indrømme, at jeg synes 3 uger er lang tid at rejse på ferie. Jeg ville nok også blive en kende utilfreds, hvis min kæreste tog på 3 ugers ferie uden mig. Især når det har været sket før, og du har sagt, at så lang tids ferie ikke vil ske igen. Og du så bare har sagt ja, uden at vende det med hende først.

  • #36   26. apr 2015 Hvis hun nu tog tre uger til Grækenland med en lyshåret single veninde mens du er afsted. Så sker der lidt for jer begge.


  • #38   26. apr 2015 Hun er sku ikke her inde og så tror jeg det ville pulse meget op xD hun er sku ikke særlig glad

    Jeg har ikke råd til at smide 10-15 tusinde så hun kan komme med ?

    Men nej det skete inden for 3 måneder men min far er meget impulsiv og det har vi sltid været og hans kæreste er fint med det


  • #39   26. apr 2015 Glæde sig på kærestens vegne? Jo da en uge ville jeg da klart sige: Fedt for dig, hav en fed uge.. Men 3?

  • #40   26. apr 2015 Praecis Henrik.

    Jeg har vaeret i den modsatte baad. Min ex-kaereste fik ofte dyre rejser af sine foraeldre. Det var sgu da lidt soergeligt at hun skulle afsted til eksotiske lokationer i flere uger mens jeg sad hjemme i kolde Danmark, men fuck hvor ville jeg da vaere en idiot hvis jeg proevede at stoppe hende fra at faa gode oplevelser med sin familie.

    Livet er sgu for kort til at vaere i et forhold der saetter regler og begraensninger. Naar man foerst for boern er der massere af dem, hvorfor ikke leve livet mens man har muligheden? Hun skal sgu da vaere glad, ikke sur!


  • #41   26. apr 2015 Nu er det jo ikke en drenge tur men en familie tur med min far hans kæreste og min lille bror på 3 måneder ved helt om det er det samme om single tur med veninden

    Ved godt jeg skulle have snakket med hende først men vi er næsten kommer så langt ud ku ar jeg ikke må rejse for hende mere hvis vi skal være sammen


  • #42   26. apr 2015 Sjovt at se at alle dem som er paa din kaerestes side er over 40 aar. Maaske det kommer med alderen at man bliver bitter og ikke kan glaede sig paa andres vejene. Der er fandme ikke noget mere ynkeligt en kaereste par der ikke kan lave noget uafhaengigt af hinanden.

  • #44   26. apr 2015 Jeanette

    Dejligt men en kvinde i denne samtale
    Men jeg synes da også 3 uger er lang tid og savner hende da men vil da gerne oplevet livet har kun et og som Nikolaj skriver ville jeg aldrig forbyde hende at rejse eller hvsd hun ellers ville ?!?


  • #45   26. apr 2015 Og det ikk fordi jeg har slukket telefonen har snakket med hende flere gange i 1,5 times tid og skriver med hende i løbet af dagen så det ikke fordi jeg bare har sagt fuxk dig ses om 3 uger

  • #46   26. apr 2015 "42" prøv at læs indlæg nr "17" smiley

  • #48   26. apr 2015 Nico vi er i hvert fald ikke helt på bølgelængde ang. Dit problem og det er. Også helt fint. Du ved og kender jo også hele situationen. Men det der undre mig lidt er at din familie ikke inddrog din kæreste. Den tanke burde de da have tænkt. Det kan da virke lidt som en kold skulder over for kæresten. Men familier er naturligvis skruet forskelligt sammen. Jeg siger ikke at de bare skal betale, men tag hende dog med i beslutningen så man ikke føler sig udenfor.

  • #49   26. apr 2015 Jacob

    Ja gør det måske men det en dur ferie og som jeg skrev tidligere har min kæreste af en eller anden grund noget imod min far selvom han kun vil mig det bedste

    Men hun har som sagt set ham måske 3 gange på 2,5 år ?!? Så skal han sige fint nok jeg giver hende en rejse til 10-15 k uden ar kende hende ? I 3 uger ?

    Hun har ikke været intresseret i at møde min fsr og lærer ham at kende hun synes han er for direkte

    Jeg er da heller ikke super glad for hendes mor men jeg har da taget med hjem og spise og ser mindst en gsng om ugen de bor 200 meter fra hende


  • #50   26. apr 2015 Nej det helt fint vi ikke er enige søger ikke bekræftogrlse som sådan men at prøve og se om det virkelig så så slemt så vi skal gå fra hinanden. Fordi jeg har sagt ja til en ferie på 3 uger igen

  • #51   26. apr 2015 Anders ja det er det og har jeg også indrømmet over for hende ig sagt jeg nok skal gøre det fremover da vi er et par men er bare 100 på hun vil nægte

  • #52   26. apr 2015 det her lyder sgu som noget der skulle tages op med mads og monopolet smiley

    ej hvis jeg må give min mening til det, så vælger du en af de 2 ferier du har fået tilbudt med din far

    men så må du give hende noget igen så må dig og kæresten sgu holde en 2 uger senere hen bare får at hun ikke går helt i spåner

    jeg holder nok lidt med hende 3 uger det er da lang tid hvis i virkelig er glade for hinanden, og så kan hun se i fremtiden at så går der ikke lang tid så er du væk igen i 3 uger

    på den anden side så kan jeg også se det fede i du får nogle gode uger med din far, men jeg må nok holde mig til du vælger en af de 2 ferier og så tager du et sted hen med kæresten senere


  • #53   26. apr 2015 Hun er måske kun sur fordi hun faktisk holder af dig. Hvis hun var ligeglad skulle du nok for alvor bekymre dig. Prøv at spørge hende hvad du kan gøre for at gøre hende glad igen. (Og mener ikke at blive hjemme). Men hun kan vel nok blødes op.

  • #54   26. apr 2015 Har sagt vi skal ud og rejse sammen og vil jeg da også gerne med hende

    Jeg synes også 3 uger er lang tid men at forhold skal gå i opløsning det et år siden jeg rejste sidst


  • #55   26. apr 2015 Kort og godt: Hun går glip af en 3ugers gratis ferie, hvor hun kan slikke sol samt sende snaps til hendes veninder om hvor godt hun har. smiley

  • #56   26. apr 2015 Pernille
    Har jeg snakket med hende om og det eneste ee jeg enten skulle tage en fly billet hjem en uge før eller aldrig rejse igen max en uge


  • #57   26. apr 2015 kan du ikke lave et kompromis, webcam´e på skype hver dag eller noget i den stil



  • #59   26. apr 2015 Har ringet med hende og alt det der men det ikke godt nok smiley

    Vil heller ikke gå glip af det


  • #60   26. apr 2015 Men har købt et spa ophold til os i slutningen sf næste måned men hun mener bare jeg kæber hende istedet for at løse det

  • #62   26. apr 2015 Køb hende en dildo:-)

  • #63   26. apr 2015 Ja jeg er over 40, men er hverken bitter eller smålig! Jeg ville aldrig holde 3 ugers ferie væk fra min kæreste. Og heldigvis er han enig og ville heller ikke holde 3 uger uden mig smiley

  • #64   26. apr 2015 Jeg holder 1-2-3 ugers ferie alene hvert år da konen ikke er til motorcykelture og ved at det er min måde at slappe af på. Vi sætter begge to pris på at kommer lidt væk fra hinanden. Hvis hun har brug for eller lyst til at tage på ferie med veninderne eller andre, så rører det mig ikke. Det handler om at give hinanden lidt frirum og ikke sidde lårene af hinanden.

    forstår godt at hun kan være mobset over ikke at blive taget med på råd, men der er også grænser for hvor meget suppe man kan koge på den sten...


  • #65   26. apr 2015 Åhhh.... sådanne "damer" har jeg også haft. Jeg fandt aldrig løsningen.
    Så min lønsning har været byt til nyt, livet er simpelthen for kort til kontrollerende kvinder.

    Lad dine sten falde til bunds i pungen, og "sæt hende på plads" - Jeg tvivler på at det virker - gør det så kan du noget jeg ikke kan, virker det ikke så har du 2 valg.
    1. Bryd forholdet og find en ny,
    2. Bliv og lev under "hendes" regler.

    Jeg gætter på at hun er den Jaloux type.

    Jeg siger ikke at det er hende der har et problem men jer, og du er muligvis selv skyld i problemet. Jeg har uden tvivl selv været skyld i nogle af mine mislykkedes forhold.

    Jeg har nu heldigvis fundet en kæreste der respektere mit behov for frihed. Jeg prøvede lige at spørge hende om det var ok at jeg nappede en tur med vennerne på 3 uger, og det var kun "ej hvor lyder det fedt god tur" jeg fik ud af det.

    Om hun så tænker "fedt så kan jeg knalde posten i 3 uger" ved jeg ikke smiley


  • #66   26. apr 2015 Ja, der kan ske meget på 3 uger, men vær gode venner inden du rejser, ellers er det ikke sikkert hun er der når du kommer hjem.

  • #67   26. apr 2015 Foreslå hende at hun tager 14 dage på Mallorca sammen med et par veninder..

    smiley


  • #70   26. apr 2015 Har også haft sådan en kæreste engang.
    Det har jeg ikke længere, min nuværende kæreste er helt med på at vi ikke er siamesiske tvillinger og vi har ingen problemer med at gøre ting hver for sig.

    Tag afsted og se om hun er det når du kommer tilbage. Drop det der med at ringe hjem hver dag, hun ødelægger bare dit humør og din ferie


  • #71   26. apr 2015 Det er jo sådan set komplet ligegyldigt hvad vi synes - især når vi kun høre den ene side af historien. Mennesker er forskellige og hvis i holder nok af hinanden finder i nok et kompromis i begge kan leve med. Om det så er hende der affinder sig med du rejser i 2-3 uger eller dig der skære ned til 1-2 uger må i jo så snakke om, men bare at lade den ene part bestemme er i hvert fald at være på ret tynd grund.

    En ting er sikkert; du bliver ikke klogere på din kæreste eller dig selv ved at skrive herinde (medmindre du skriver med din kæreste...)


  • #72   26. apr 2015 statistikken viser at i med stor sandsynlighed ikke er sammen mere end 5-7 år

    - Mon hun orker så lang tid - man kunne forestille sig at hun efterhånden føler sig ret nedprioriteret og at TS rent faktisk ikke gider ferier med hende.....


  • #75   26. apr 2015 Sæt hende på plads, eller byt til nyt.
    Taler af erfaring smiley


  • #77   26. apr 2015 Jeg har haft en kæreste med præcis samme holdninger som dig, og var sammen med hende i 4år, før hun slog op, Vel og mærke mens hun var ude og opleve verden mens jeg bare sad hjemme i danmark. Jeg har nu har nu en kæreste, forholdet er stadig ungt, men vi har begge behov for vores egen kvalitets tid, og det er simpelthen guld værd, ingen sure miner, ingen brok over jeg tager ud og får nogle beers med gutterne, og jeg er endda også på MC ferie med gutterne hvert år. Det er simpelthen en lettelse at være i sådan et forhold kontra det jeg var i før,... Så jeg synes på ingen måde at du er galt på den, til gengæld er hun helt afmarcheret.... Hun kan bare ikke lide at det ikke er hende der har bestemt det og at du har taget en beslutning inden dronningen blev hørt.

  • #78   26. apr 2015 Jonas du har selv været i samme problem. Dit forhold gik i stykker.
    Måske bliver det også løsningen for Nico. Du har nu fået det til at virke. I aftaler sikkert jeres ferie med hinanden og ikke bare selv tager beslutningen uden at spørge partneren først?
    Når man som de fleste kun har 5 ugers ferie, så ville jeg ikke finde mig i, at partneren bare tager afsted i 3 uger uden det på forhånd var aftalt.


  • Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

    Emner: 17 Svar: 454
    #79   26. apr 2015 Du er 23år, selvfølgelig tager du på en betalt ferie.

    Hvis din kæreste fra start havde givet din far en chance, så ville han måske endda have inviteret hende med. Under de givne omstændigheder forstår jeg til fulde at hun ikke er en del af hans ligning.
    Og helt ærligt, så er hun fanme egoistisk, at hun har set din far 3 gange på 2,5 år - det er sgu da himmelråbende idiotisk "fordi han er for direkte". Når man går ind i et forhold, så giver man også de mennesker der står den anden part nær, en fair chance for at lære dem at kende. 3 gange på den tid er ikke at give en chance.

    Ellers er jeg enig med Tånie!


  • #80   27. apr 2015 Har været i forhold som det retter du ind bliver det kun være ! Og ender med du skal sælge MC og købe strikke pinde ! Når det er sagt så har du lovet at du ikke vil rejse 3 uger igen ! Og nu gør du det uden at spørge, det viser set fra hendes side at du er lige glad med hvad hun syntes og at hvad din far siger betyder mere for dig end hende ! Så råd sæt dig ned fortæl at hun betyder alt for dig og at det var fejl du sagde ja uden at snakke med hende først da du havde love ikke at rejse så længe ! Og ingen men ! Og i fremtiden vil du, fordi jeres forhold er vigtigt for dig altid lige snakke med hende først, dermed ikke sagt du ikke skal rejse selv ! Så kort sagt undskyld og rejs med god samvittighed om hun så tager den eller ej og forvent hun nok prøver at lave en eller anden for for gengæld !!!

  • #81   27. apr 2015 Mega lang tråd - så har måske misset en pointe eller to - MEN:

    Du har fået en betalt ferie - af en person som hun egentlig ikke kan fordrage - men alligevel skal vedkommende betale for at hun kan komme med også - naaaaaaaaaa den holder sgu ikke i min verden.

    At du ikke skulle kunne tage på ferie "alene" holder jo heller ikke. Kunne forstå hun var lidt mopset - hvis du skulle på drukferie til Sunny Beach - eller hva' det nu hedder - sammen med alle gutterne.

    Den med at du sagde ja - igen - uden at høre - det var så ikke helt så smart - men så må der sgu snakkes for din syge moster - så trunten bliver god igen. Sker det ikke - så må du/i jo "videre".. smiley


  • kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 62
    #82   27. apr 2015 syntes at det er dårlig stil af dig at du ikke lige snakker med kæresten om det.. i bor trods alt sammen og har en hverdag der skal fungere.
    når det så er sagt skal ens kæreste også kunne unde en at tage på ferie især når man får den betalt. meeeeen 3 uger er nu altså også lang tid. men i er unge og "dumme" så giv den gas


  • #84   27. apr 2015 Nico, tag du bare afsted, så skal jeg nok passe kosten mens du er ude at rejse....jeg tager en for holdet smiley

  • #85   27. apr 2015 Præsenterede lige tråden for kæresten. Hun læsten den og kom medfølgende:
    1. Hvorfor i alverden søger du råd og vejledning i et MC forum. Halvdelen kommet med åndssvage råd og den anden halvdel lyver om deres egne handlinger. Brug dem der er dig nærmest og som kender situationen. Ikke kæreste og ikke farmand.
    2: naturligvis skal du rejse hvis de rigtige forudsætninger er der. Det lyder det ikke til at der er pt. Din kæreste føler sig måske udenfor og at din familie er imod hende. At du laver det her nummer for dig til at fremstå på deres side og imod hende, hvor I jo burde være sammen.
    Hendes råd er: bliv hjemme eller mist kæresten. Ikke fordi hun ikke vil lade dig tage af sted i 3 uger, men fordi hun ikke føler at hun er en del af dig og din familie.

    Personligt blev jeg skældt ud for at kalde dig egoistisk. Hvem ville ikke tage på En 3 ugers ferie. Så hermed undskyld for det. Men du skal nok erkende, at det her nok nærmere drejer sig om et tillidsforhold der ikke er helt på plads og ikke så meget om at hun ikke vil lade dig rejse.


  • #86   27. apr 2015 Jacob (Odense) x>> Hold da kæft din kæreste er sgu da en kost. Så samtlige folk her på siden er enten åndssvage eller løgnere?

  • #87   27. apr 2015 Ih ja Tommy du skal da tage det helt bogstaveligt.

  • #88   27. apr 2015 Din kæreste ser dig som en hund, hun skal give dig længere snor!

    profilbillede
  • #89   27. apr 2015 Og vil du venligst lade være med at kalde hende for en kost. Det bryder jeg mig ikke så meget om.

  • #90   27. apr 2015 men alligevel lidt?

  • #91   27. apr 2015 www.woman.dk

    Mere er der ikke at sige til den tråd.


  • #92   27. apr 2015

    profilbillede
  • #93   28. apr 2015 Puhaaaa
    Hun ligger som hun har redt.
    Man skal ikke elske svigerfamlien, men man skal leve med dem, du ser hendes famlie jævnligt og accepeterer dem, og det SKAL hun også.
    Jeg havde svigersøn med i USA sidste år, 3 uger i autocamper, med fly etc.
    og han er også med i sommerhus, Spanien, fordi (selvom han er en Apple idiot) han er en del af familien OG GØR SIG til en del af famlien.
    Og ja jeg er over 40 smiley


  • #94   28. apr 2015 Kaeft mand der er godt nok nogen ynkelige eksemplarer af maend her paa McGalleri.

    Taenk at lade sig selv blive hunset saadan rundt med.


  • #95   28. apr 2015 Hold da k... alle de indlæg der er på denne tråd. Har helt opgivet at læse dem alle...
    Men Nico, der er ikke nogen rigtig løsning på dit dilemma. Det er et spil om din fremtid og du skal spille på det resultat du tror er det bedste for dig, når "kampen" er ovre. Det heder konsekvens...
    Hvis du vil spendere fremtiden med denne pige, bør du nok lytte til hende - din far vil altid være der og vil sikkert også forstå at i har klokket i det, hvis det ender med at du bliver hjemme.
    Håber i finder en løsning der passer jer alle smiley


  • #96   28. apr 2015 Inviter hende ned til jer i 2. Uge i er der, så får hun en oplevelse og du får fjorten dage til at træne, afbrudt af lidt ferie/ hvile med kæresten, hvor du så allerede kender stedet og kan vise hende rundt.

  • #97   29. apr 2015 Jeg har ikke læst de Andre kommentarer så undskyld hvis jeg siger noget der er sagt mange gange før. Men din kæreste lyder til at have et problem hvis hun synes 3 uger fra hinanden er et problem. Jeg kunne forstå at hun følte sig lidt presset derhjemme hvis du skulle på en måneds drengetur med en masse singler til Thailand. Men selvfølgelig skal du kunne tage på 3 ugers ferie med din far/familie.hvis det var min kæreste der var sådan var jeg i hvert fald taget afsted alligevel. Et forhold er intet værd hvis ikke man kan give hinanden fri til den slags ting. Held og lykke med det. Men i mine øre lyder hun meget jaloux og hvis det er tilfældet er det bare om at få skiftet hende ud så hurtigst som muligt for den slags bliver kun værre

  • Yasmin G
    Yasmin G Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #98   29. apr 2015 smiley hejsa

    Hm... Jeg er kvinde og kører selv MC.
    Hvis min kæreste kom hjem, med en billet til route 66, ville det ikke røre mig...
    Er ikke selv intresseret i route 66.
    Jeg ved hvilke oplevelser han ville få, og dermed ville jeg få en mere positiv og energisk kæreste hjem.

    Din kæreste skulle få sig nogle nære veninder.

    Du får den fedeste tur....og vil fortryde hvis du ikke tog afsted.


  • #99   29. apr 2015 Velkommen tilbage på drengeværelset hjemme hos far..... Sgu ikke sikkert du bor i hendes lejlighed ret meget længere......

    ps.... God ferie... smiley


  • Yasmin G
    Yasmin G Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #100   29. apr 2015 Glemte...

    Det er nu I skal leve livet, inden der bliver talt om småfolk....
    Såfremt i ikke for udlevet Jeres drømme.

    Knækket foreholdet før eller siden, når der er småfolk.


  • #102   29. apr 2015 Der skal være plads til ferie smiley og så lang tid er 3 uger heller ikke smiley jeg kan forstå hvis hun skulle stå alene med børn, men hvis i kun er jer to, så skal hun ikke være sur.. Ellers prøv at planlæg en længere ferie med hende? smiley hun savner jo sikkert bare at mærke at du også har lyst til rejse med hende smiley

  • Erik J
    Erik J Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #103   29. apr 2015 Alright i bund og grund er der nok et eller andet galt i jeres forhold. Det er nok ikke noget du ænser, men hun går muligvis og er indædt over et eller andet og så går det ud over dig når du "stikker af", som hun nok ser det.

    Hvis du er herinde for at spørge om hvorvidt det er "okay" for dig at smutte afsted, så er svaret "Selvfølgelig er det det!", for I er ikke gift, I har ikke unger og hvad end ansvar du har hjemme ka' sgu ikke stå i vejen for at du får en fed tur med din far.

    Jeg synes din kæreste overreagerer og når det så er sagt, kan der sagtens være andet i vejen, men lur mig om ikke hun bare har lavt selvværd og går og tror at hun ikke er god nok til dig, siden du smutter væk i (hendes øjne) så "lang tid".
    Det kan du ikke fixe, du kan kun prøve at gøre hende glad på andre måder eller at skifte hende ud med en der bliver glad på dine vegne.

    I øvrigt - Hendes veninder og mor og hvad ved jeg, har INTET at skulle have sagt i jeres forhold. Hvis hun ikke selv kan finde ud af hvad hun synes er i orden, så er det jo klart at hun er utilfreds. Hun skal nok have tid til at vokse op og blive sit eget menneske. Uden at vide mere kan jeg kun sige "flygt for livet" og brug energi på at gøre dig selv glad, i stedet for andre.


  • #104   29. apr 2015 Jacobs frøken har fat i noget meget rigtigt, er der sådan set flere af folkene herinde der har smiley
    Jeg kan sagtens se det fra din(og andres) side, at uha hun er krævende og uforstående og bla og bla, men jeg ville personligt også synes det var en anelse mærkeligt hvis min kæreste pludselig kom og sagde: Skat jeg tager sgu lige på 3 ugers ferie, hej hej! Det bidrager ydermere til hele den situation du kort har beskrevet, at hun ikke er en del af familien pga nogle småkonflikter (som sikkert kunne reddes lidt hvis de rent faktisk lærte hinanden at kende og gjort sit til at kunne enes for din skyld).
    Når man er i et forhold og endda BOR sammen, så er det sgu vigtigt at man tager hensyn til hinanden, både med hvor toiletbrættet er placeret samt hvilke andre mere seriøse valg man træffer. Hvis man vil sit forhold, så må man forstå at det ikke længere er "mig og hende" men OS! Selvfølgelig skal der være plads til at man kan være sig selv, trække vejret og gøre det man har lyst til, men alting med måde smiley

    Når det så er sagt - forhør dog dine venner og veninder om den her slags i stedet, de kender forhåbentligt din kæreste bedre end vi MCG folk gør smiley


  • #106   29. apr 2015 To Ting:

    Man vælger sig kæreste, Men man vælger ikke hans /hendes familie, den lever man med!!!

    Man vælger at være sammen med et andet menneske ved at stille dette menneske i en særstatus.

    Der er altså en overvejelse til Jer hver. Din kæreste skal tænke meget over, hvor meget hun skal blande sig i dine affærer

    men du skal tænke meget over om du har en kæreste eller en "varmedunk" til din seng!!!


  • Erik M
    Erik M Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 3 Svar: 130
    #108   29. apr 2015 @Nico ø,
    Hvis, to unge mennesker på 23 ikke kan ordne sådan en "bagatel" indbyrdes - så skal i ikke forsætte livet i hinandens samvær.... I har livet foran jer, men nok ikke jer to sammen....!!


  • #109   29. apr 2015 Erik M:

    Du kan desværre nok have ret

    NICO ø: Hvis du nu viser kæresten dette, skal du være indstillet på at I skal hver til sit!


  • Lene B
    Lene B Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 2
    #111   30. apr 2015 Hej synes da ikke der er noget galt i at gøre noget hver for sig, hvad enten man er ung eller ældre, vi har altid givet hinanden plads og er nu efter 33 års samvær blevet mand og kone smiley man kan og skal ikke sidde lårene af hinanden så kvæler man forholdet og kærligheden,
    Stol på hinanden ,giv plads til frihed og nyd livet.


  • #112   30. apr 2015 33 år! Det var da noget af et tilløb.....................

  • #113   30. apr 2015 Umiddelbart synes jeg hun lyder som lidt af en sæk, at hun ikke for forholdets skyld har gjort bare en lille indsats for at acceptere din far/familie.
    Forestil dig hvor besidderisk hun vil blive hvis i først får en unge, drop den trunte, du har 3 uger til at komme over hende


  • #114   30. apr 2015 Nico Ø:

    Nu skal vi jo ikke bestemme, hvad I skal. Mon ikke I begge er en smule for grønne til det her med tosomhed. Det har ikke noget med alder at gøre men - Hun giver dig ikke den plads du mener at skulle bruge, og du forstår ikke at tre uger er længe for hende. I har begge noget at lære inden I binder jer!


  • #115   30. apr 2015 Kvinder, det er nemt, sig hvordan du vil have det, og hvis hun laver kvindebøvl, bliver det et kæmpe NEJ TAK herfra, kvinder søger grænser som et lille barn eller en hund, sæt dem, hun SKAL NOK sætte hendes, og hvis man ikke kan med hinandens grænser, VIDERE!

  • #117   30. apr 2015 Lyder som om Christians kone har sagt han skulle skrive sådan, hehe.

  • #118   30. apr 2015 #117

    Ahahahaha


  • #119   30. apr 2015 med masser af kæster bag mig...


  • #120   30. apr 2015 Det er vel ligesom med cyklen, hvis den skaber sig for meget så skifter man den ud smiley

  • #121   30. apr 2015 Christian:

    Nogle forskelle:

    MC en er ligeglad med at du kigger efter en kønnere model!
    MC en er ligeglad med om du har gammelt lappet tøj på!
    MC en er ligeglad med dit forhold til din familie.
    MC en skal have lidt benzin af og til - prøv lige at give kæresten det!
    det samme med olie!!!
    ..der er bare så mange forskelle.....


  • #122   30. apr 2015 Haha

  • #123   30. apr 2015 På et tidspunkt har i to truffet den beslutning om at danne par og det må din far acceptere og så enten invitere man begge to eller ingen og så på den anden side ser det ud som din kæreste har fravalgt din far / mor fra og det er 50% af dig hun har sagt nej tak til, 50% af et forhold er svigerfamilien, den vælger man til og ikke fra, medmindre at kæresten ikke har kontakt til sine forældre, at flytte ind i kærestens lejlighed har jeg ikke gode erfaringer med, lidt som at være 3. hjul, nej så er det nok bedst at finde et helt nyt sted for begge parter, så at sige at man mødes på mitten. Det lyder som om i vil få meget bøvl med hinanden på sigt, magter i det i længden?

  • #124   1. maj 2015 Jeg kan godt forstå din kæreste, kan ikke helt se fidusen i at din far og han kæreste kun invitere dig? hvis han vil have dig med på ferie følger din kæreste ligesom med nu hvor i har valgt og være et par og bo sammen.

    Tror hun er sur pga. hun ikke føler sig accepteret i din familie nu hvor hun sikkert føler hun bliver valgt fra, også er 3 uger også en del til og bruge fra hinanden hvis du har 6 ugers ferie på et år.
    Hvis du ikke ønsker og bruge det meste af din ferie og fritid på din dame hvorfor så være sammen med hende ?

    Kunne forstå hvis i havde børn og hverdagen kunne blive træls pga. bleer og opkast hele tiden at man så havde brug for et par dage.

    Havde det været mig havde jeg sagt til min far at han var nød til og respektere dit valg om du nu havde den kæreste du nu engang har og hvis han virkelig vil havde dig med på ferie så invitere han også hende med, det er da ikke en fed føelse at blive holdt udenfor.


  • #125   1. maj 2015 Når man kun er 23 år, så er det med at komme ud og opleve noget hvis man har muligheden for det. Ma skal ikke begrænse hinanden i det man gerne vil, så længe man ikke har de store forpligtelser sammen, som børn, hus m.m.

  • #126   1. maj 2015 Det er rigtigt Stine, men denne her pige bliver "kørt over" Beslutningerne træffes hen over hovedet på hende, og det skal der gøres noget ved

  • #127   1. maj 2015 Snak med hende - ved godt vi mænd hellere vil tænke :-).......

    På den ene side - Ka hun trække vejret gennem ørene? Næ - jamen så skift hende ud...

    På den anden side har jeg selv været der - Hej kæreste jeg smutter 1/2 år på uni i London - ska du med? Nå det ville hun ikke
    Da jeg så tog bagefter 6 mdr praktik i dk og derefter med 14 dages varsel meddelte at nu snuppede jeg 6 mdr mere i London - var hun noget ked/muggen
    Med af sted skulle jeg - så blev hun sku pludselig selvstændig satte lejligheden til salg - renoverede badeværelse osv.. Sårn noget pis pludselig var hun i den grøft jeg havde efterlyst smiley ..... Nå anyway vi har vist 20 års jubilæum i år eller næste år.... 3 børn og elsker hinanden over alt på jorden.....
    Eneste fejl hun har nu er at hun ikke kan trække vejret med ørene og ikke ligger guldæg....
    Gør hvad du selv syntes - du skal leve med det bagefter - hun skal måske leve med det bagefter...
    I kan ændre verdenen men ikke hinanden


  • #129   1. maj 2015 Blod er tykkere end vand...

    smiley


  • #130   1. maj 2015 og???????

  • #131   1. maj 2015 Hvis kæresten er sur, så lad hende være sur - forholdet er jo ikke tudsegammelt og skrøbeligt. Hvis de to holder smamen, så har de mange år og oplevelser sammen foran sig.

    Farmands tid er til gengæld lidt mere begrænset i forhold til disse former for ferier sammen.

    Og når nu kæreste og farmand ikke går godt i spænd med hinanden, så er det da oplagt at de ikke skal på ferie sammen. Ergo må Nico jo vælge (hvilket han jo også har gjort).

    Om forholdet kan bære det valg eller ej, må tiden så vise. Men går det i stykker af den grund, så var det so wie so nok også krakeleret før eller siden.


  • #132   1. maj 2015 Jeg er helt med på 131, men jeg terrer stadig ikke hvad du mener med 129 - måske er det bere mig. der er fatsvag

  • #133   1. maj 2015 Det er et gammelt citat der betyder at blodets bånd (familien) vejer tungere end "ydre" relationer (kærester osv)...

  • #134   1. maj 2015 #133 Det er jeg helt klar over, men hvad betyder det i denne sammenhæng??? At det er OK at lave en aftale med farmand hen over hvedet på en kæreste - for det er jeg slet ikke enig i!

  • #135   1. maj 2015 Dog, sålænge begge opfører sig som de gør, så mener jeg ikke, de har nogen fremtid sammen!!!

  • #137   2. maj 2015 interessant argumentation, at fordi faderen har kortere levetid så er det ham der skal prioriteres højest.

    - Lidt skarpt skåret ud og fortolket, men ok. Men jeg prøver at sætte mig lidt ind i deres situation.

    Det skal siges at min kone og mine forældre har et sindsygt godt forhold, så en situation der nævnes i oplægget kommer aldrig på tale - min far ville aldrig invitere kun mig. Han ville invitere både min kone og mig.

    Men mit svar er givet ud fra mit forsøg på at sætte mig i TS sted. Vælger han at sige "nej" til far pga hensynet til sin kæreste, risikerer han at det bliver noget han kommer til at fortryde, den dag han ikke har sin far mere. En far er et livslangt venskab, der slutter når man selv er i sin bedste alder (hvis tingene går som naturens gang foreskriver) og den kvalitetstid man kan have med sine forældre skal også udnyttes fuldt ud.

    Nu er det ikke alle der har et anstrengt forhold til svingermekanikken som TS kæreste har i dette tilfælde. Langt de fleste kan vel med hinanden og nyder også at være på ferie med hinanden. Men tilsyneladende ikke i Nico's tilfælde, derfor er han jo nødt til at træffe nogen beslutninger, der ligger lidt ved siden af dem, vi andre ellers finder narturlige.


  • #138   2. maj 2015 Som der er andre der har skrevet i tråden allerede handler det her nok ikke så meget om hverken de 3 uger af sted eller forholdet til svigerfaren, men om at kæresten ikke er blevet taget med på råd! Jeg kunne godt komme af sted i 3 uger eller lade konen tage af sted i 3 uger, men ville da bestemt også blive noget knotten hvis man ikke i det mindste var blevet indvolveret i beslutningen?

    Ja, ganske rigtigt som mange andre skriver, så skal der i et forhold være plads til at man har tid hver for sig, men samtidigt skal man i et forhold også respektere og involvere den anden part - det vel i bund og grund det et forhold betyder!?


  • #139   2. maj 2015 ville da bestemt også blive noget knotten hvis man ikke i det mindste var blevet indvolveret i beslutningen?

    - Det kommer jo lidt an hvorhenne i forholdet man er. Nu er jeg jo snart 50 år og er gift med den kvinde jeg har været sammen med i 8-9 år. Bliver jeg tilbudt en uges kompetencegivende kursus, så tilmelder jeg mig først og orienterer hende bagefter. Men kommer vennerne og tilbyder mig en plads på flyet med udsigt til 3 ugers drengerøve-ferie på Cuba, så afstemmer jeg nok lige med fruen først.

    Men er man i en alder af 23 år og ikke har videre forpligtelser udover sit job og sin økonomi, kærsten er er sur på farmand og man gerne vil med på ferie med farmand, så er det nok nemmere at få tilgivelse end tilladelse i Nico's tilfælde.


  • Erik M
    Erik M Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 3 Svar: 130
    #140   2. maj 2015 23 år gl. og "kaster" sådan et personligt problem ud i forum, blandt vildt fremmede mennesker..... Noget er helt galt....!!!!!

    @Nico ø, søg proff. hjælp!


  • #142   2. maj 2015 23 år gl. og "kaster" sådan et personligt problem ud i forum, blandt vildt fremmede mennesker..... Noget er helt galt....!!!!! @Nico ø, søg proff. hjælp!

    - Erik - en professionel er da også vildt fremmed....! Og på hvilken måde skulle en "professionel" hjælpe Nico med hans dilemma?

    smiley


  • #143   2. maj 2015 Så skulle en psykoterapeut, som selv er fraskilt, give gode råd til kr 1.000 i timen, hehe?

  • #144   2. maj 2015 Det er vist snarer en sag for Mads og Monopolet...

    smiley


  • #145   2. maj 2015 Nu gider jeg ikke lige læse alle svarene, og muligt nogle har skrevet det samme.

    For det første er der ikke noget galt med at rejse uden sin kæreste, men når i er så unge som i er, så er "facebook" mentaliteten stor, man skal kontrollere sine omgivelser hele tiden, man må endelig ikke gå glip af noget. I jeres alder.

    Men.. Du skriver at du har sagt til hende efter usa turen at du ikke vil rejse fra hende i så lang tid igen.. Og alligevel gør du netop det... Det er IKKE iorden at love hende noget du ikke er mand til at holde.
    Enter holder du dine ord, eller lader du være med at være en tøffelhelt og sige ting du ved hun gerne vil høre, men du ikke kan (vil) holde.


  • #146   2. maj 2015 MC tur ok, tur for at løfte vægte ikke-ok!

  • #147   3. maj 2015 Godt tilbud fra far , men hvis det er hende du ser dig med i fremtiden var dette slet ikke et problem , du ville automatisk have haft hende med i regne stykket fra starten inden du sagte ja , kik på hende og tænk det igennem igen , hvis du ikke rigtig kan se jer sammen om 20 år så gør jer begge en tjeneste at få det overstået nu , kan du rigtig godt se jer sammen om 20 år og hvad der med tiden vil opstå at kriser osv skal du nok gennemtænke et løsnings forslag , hun skal ikke bestemme for det kommer der ikke noget godt ud af , men er hun ikke den rette skal du heller ikke spilde hendes tid og din egen , jeg taler af erfaring efter 2 skilsmisser har jeg fundet kvinden i mit liv , som gerne giver plads til hvad der interessere mig og kræver plads til det der interesserer hende , man kan ikke få det 100 % som man selv vil , men 50 % er faktisk ikke dårlig dårlig og vis lidt interesse for hvad hun synes er dejligt , lidt cafe kikkert i solen , sæt dig på en bænk udenfor butikken og kik på menisker men hun shopper og sig til hende at hun bare skal give sig god tid , spis lidt mad sammen og spørg til hvad hun tænker på , du vil se en ny verden åbne sig for dig og det gør måske at hun godt forstår at du og vennerne skal ud og kører , lidt ferie og have håndtaget i bund på motorcyklen for at få et kik . Husk hun ønsker en mand der står op og pisser og har en mening men også gerne vil høre hendes og give noget tilbage , husk at være en mand og kæreste samtidig

  • #148   3. maj 2015 Jeg tror at jeg vil sige at en tur der ikke er forhåndsaftalt med kæresten er et NO -GO!!! Så kald mig bare en tøsedreng, men der er vel en grund til at man har en kæreste!

  • #149   3. maj 2015 Jeg tror at jeg vil sige at en tur der ikke er forhåndsaftalt med kæresten er et NO -GO!!! Så kald mig bare en tøsedreng, men der er vel en grund til at man har en kæreste!

    - Jamen i en alder af snart 50 år, så er jeg af samme mening - men hvordan havde du set på det i en alder af 23 år? (du vil givetvis sige: "Fuldstændigt på samme måde", ikk?)

    Der er forskel på at være 23 år og 53 år og stå i dette dilemma... syntes jeg.


  • #150   3. maj 2015 Jodet med de 23 og 50 år har selvfølgelig en betydning . Men derfor kunne de 23 årige måske godt lære noget som kunne hjælpe den til et berðer liv og fordi vi ikke er 23 år ved har vi måske en erfaring som kunne hjælpe Nico , man bliver som regel ikke dummer med alderen på hvordan man takler par forhold

  • #151   3. maj 2015 man bliver som regel ikke dummer med alderen på hvordan man takler par forhold

    - Parforhold er jo næsten en uddannelse man aldrig bliver færdig med, uanset alder. Jeg skal ikke sidde og kloge på om Nico og hans kærestes parforhold er sundt og velfungerende, men de har stadig masser af lærdom foran sig - denne situation som de står i lige nu, kan være noget de drager gode erfaringer af på den lange bane, hvis de ellers holder sammen.

    Man skal lære sålænge man lever. Og som det ses af svarene på denne tråd, så er der bare ikke nogen færdigsyet løsning på dette dilemma. Erfaringen og læren af den er 100% individuel og afhænger jo helt og holdent af Nico og hans kærestes måde at takle dilemmaet på efterfølgende, når Nico er kommet hjem igen.


  • #152   3. maj 2015 Det er ikke mange updates der kommer fra trådstarter smiley

  • #153   3. maj 2015 Han er jo på ferie med farmand....

    smiley smiley


  • #154   3. maj 2015 Altså, jeg har både en voksen søn og en ditto datter. Jeg håber IKKE at nogen af dem nogensinde ville tage med mig eller nogen anden uden at stemme det af derhjemme først. Jeg tror heller ikke det ville komme på tale.

    Jeg ville heller ikke som 23 årig have reageret anderledes -ikke hvis jeg ville have en fremtid med pigen, og ville jeg ikke det var det ikke blevet afgjort pga sådan en sag!!!


  • #155   3. maj 2015 Er normalt ikke jaloux, men jeg var sammen med en tøs som regelmæssigt fik udlandsrejser foræret og jeg aldrig blev inviteret med ville jeg nok blive en smule utilfreds i starten. Forlanger ikke at jeg partout skal med fra starten af, men havde vi været sammen i et år eller 2 så ville jeg da synes det muligvis var lidt underligt at jeg ikke skulle med

  • #156   3. maj 2015 Danger Dane:

    Det er meget forståeligt - især hvis du blive præsenteret for aftalte arrangementer du intet vidste om i forvejen!


  • #157   2. jul 2015 Noget nyt fra fars dreng?

  • #158   23. jul 2015 Mig ?

  • #159   24. jul 2015 Hvordan gik ferien og hvem er kærester og hvem er single?

  • #160   25. jul 2015 Allan, vi er sikkert flere som er nysgerrige, men din måde at spørge på er formentlig ikke fremmende for at svar smiley

  • #161   25. jul 2015 Ikke den mest diplomatiske måde at spørge på, enig, men der er så mange tråde der ikke ser en naturlig afslutning, hvad var i stykker, hjalp rådene her, eller gik det en helt anden vej?

  • #162   27. jul 2015 Det her er da vidste det eneste der er at sige til det her topic!
    Altså at hun bare har at holde fucking kæft når farmand giver 3 ugers ferie!


    profilbillede
  • #163   27. jul 2015 Totalt grineren smiley


Kommentér på:
Ferie uden kæresten hun er sur ...

Annonce