{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plus og minus ved en Suzuki vrz 1800 ......?
  • #2   7. maj 2015 Det største minus er vel, at når du først har købt den, er det svært at skifte til noget større smiley

  • #3   7. maj 2015 Plus på power, køreegenskaber (ift størrelsen)

    Minus - der står ikke hd på tanken.



    profilbillede
  • #5   7. maj 2015 Køre egenskaber qua bagdæk ,hvad vil det sige
    Dårlig i sving ,skrider let , komfort .. ?
    Hvilke koblingsproblemer ? Er det et generelt problem på 1800 vrz ?


  • #7   7. maj 2015 Jeg hat hørt fra flere at de gamle modeller hurtigt får problemer med kobling og gearkasse fordi at de ikke kan holde til det moment som motoren kan udsætte dem for. De trækker simpelhen sig selv i stykker. Af den årsag skal man ikke gå efter en af de gamle modeller med mindre at den har fået skiftet gearkasse. Det var i hvert fald hvad jeg fik at vide fra flere forskellige kanter da jeg overvejede den. Om det er sandt, tør jeg så ikke udtale mig om.

    Edit: hvis man Google M109R (det hedder den i USA) gearbox problems kommer der en masse på det. Hvilket desværre understøtter rygterne.


  • #8   7. maj 2015 Hvad er gammel "årgang"før man slipper for kobling problemer

  • #9   7. maj 2015 Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er det 06-09 modellerne der kan have de problemer. De skulle være fixet i 10-modellen. den der passende nok også hedder K10. Det skal lige tilføjes at jeg ikke har personlige erfaring med modellen. Jeg synes blot at det var relevant at gøre dig opmærksom på det så at du kan tage det med i overvejelsen smiley

  • #10   7. maj 2015 Ja det er sku super
    Tak for info smiley


Kommentér på:
Plus og minus ved en Suzuki vrz 1800 ......?

Annonce