{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FC Moto - røv og nøgler!!!
  • #1   29. jul 2015 Hvad var deres begrundelse?
    Det kunne være at der var opstået noget pludseligt hos fabrikanten.


  • #2   29. jul 2015 Standard mails gang på gang:

    "Hello Søren,
    we want to inform you, that your order is still in process. There are several reasons for a repeated delayed delivery. Some items are meanwhile possibly already sold out again and we are waiting for the delivery of our suppliers.
    The below given estimated delivery date can in certain circumstances not be the latest, e.g. if our suppliers didn't submit the latest data. Please contact our customer service if you have any questions."



  • #3   29. jul 2015 Hmm, ja, den kunne de godt have formuleret lidt pænere d. 6 gang.
    De har ikke tilbudt nogen form for kompensation?


  • #4   29. jul 2015 Bestilte 2 caberg duke hjelme i M og fik 2 andre hjelme i et helt andet mærke en i L og en i XL. Havde en del problemer med at få byttet lortet til de rigtige.... Så havde heller ikke den bedste oplevelse

  • #5   29. jul 2015 Næh, de "tilbød" at jeg kunne købe en anden hjelm, hvis jeg ikke ville vente. smiley
    Og da jeg så skrev til dem, at hvis den sidste dato (d. 1. august) også blev rykket, ville jeg annullere min ordre, var de så venlige, at gøre det for mig... smiley


  • #6   29. jul 2015 Måske du kan finde noget tilsvarende på xl moto, har kun gode erfaringer med den side smiley

  • #7   29. jul 2015 Jeg har handlet der nogle gange efterhånden. Uden problemer. Mén man skal desværre tjekke at tingene er på lager før man bestiller, da man som du kan risikere lang leveringstid.
    Jeg skrev til dem og forhørte mig om de produkter jeg ville købe, og bestilte dem så derefter. De kom indenfor en uges tid.


  • #8   29. jul 2015 Jeg kan kun tilslutte mig trådstarters opfattelse. De er noget af det værste jeg har været udsat for!!!!!

  • #9   29. jul 2015 Jeg har købt visir hos FC moto, det gik helt uden problemer, sammen med kommunikationen hos sælger. Leveringstiden var en uge længere, end jeg havde forventet.. Men ikke en dårlig oplevelse.

    Øv du har fået så sløv en betjening... Det er underligt


  • #10   29. jul 2015 Som Haddock er inde på, så fungerer det normalt fint hvis de har tingene på lager, men det lyder til at hvis man får bestilt noget der ikke er på lager, så er det et lotteri om man nogensinde får noget...
    Jeg har købt der et par gange og bortset fra et par handsker som var i restordre og først kom en uge efter resten af en ordre (de mailede mig besked om det) har det altid fungeret fint...


  • #11   29. jul 2015 Jeg har handlet hos dem mange gange, og har en gang været uheldig med et par handsker fra Icon, som de simpelthen ikke kunne skaffe hjem, ellers ingen problemer overhovedet.

  • #12   29. jul 2015 Sidst jeg handlede der tog det også et par uger mere end forventet. Det på trods af at det bestilte var "lagervarer"!
    Tror desværre det er mere reglen end undtagelsen at de ikke kan overholde de leveringstider de angiver. Men selvfølgelig, hvis de havde skrevet på lager. Lev om 3-4 uger havde jeg nok handlet et andet sted smiley


  • #13   29. jul 2015 FC Moto sucks big time. Hvis de har den hjelm du skal bruge hos Motoin.de (kan ikke huske om de også har Nexx) så køb der i stedet for.....der er ingen problemer.

    Jeg har oplevet det samme som trådstarter HVER gang jeg har prøvet at bestille noget hos FC, og det er ALTID end med jeg har anulleret ordreren


  • #14   29. jul 2015 Jeg køber mine hjelme i Miami , og får sendt dem som gaver , så slipper man for at betale told/moms af de første 3250.-
    Det giver som regel en gratis hjelm og i et design du ikke kan få i dk


  • #15   29. jul 2015 Jeg har både købt hjelm, jakke, sko, handsker og rygskjold. uden problemer smiley

  • #17   29. jul 2015 Jeg begriber bare ikke, at selv om en vare ikke er på lager, så burde 2 måneder da være nok tid til at få varen hjem på lager?!
    Også selv om den evt. skal købes hjem på en lager-/værks- eller samleordre, kald det hvad du vil.
    Og når man så alligevel har rettet en leveringsdato én eller måske to gange max, så burde man altså kunne regne med det.
    Det siger min erfaring i hvert fald.
    Men ikke hos FC Moto.
    "Ordnung muss sein" - not.


  • #18   29. jul 2015 Nu skal man jo lige huske at selv om tyskere er dygtige, så har de ikke meget begreb om logistik - i hvert fald ikke alle

  • #19   29. jul 2015 Ja, som en af mine kammeraters far siger: "De ka brænd in mæ djær lårt"

    Nu køber jeg den her i stedet for:
    http://rossihelmets.com/buy-rossi-replica-helmets/buy-agv-gp-tech-valentino-rossi-donkey-helmet/
    smiley


  • #20   29. jul 2015 Problemet ligger i hvis du laver en stor ordre, for mens du venter på at en enkelt vare kommer hjem, så de kan sende hele ordren samlet. Så bliver en anden vare måske udsolgt imens.
    Det skete for mig, hvor min ordre blev udsat, jeg spurgte hvilke varer der var udsolgt, fik svar og lavede en ny ordre hvor jeg fandt nogle nye ting som de havde på lager, derefter blev hele min ordre sendt.
    Kunne ikke lide støvlerne så dem sendte jeg tilbage og fik bestilt et par nye støvler.
    Alt i alt, havde jeg en god oplevelse, dog lidt utilfreds med at da jeg i første omgang bestilte det hele, så stod der at alle tingene var på lager.
    Men da jeg kiggede i anden omgang fandt jeg faktisk nogle andre ting jeg bedre kunne lide, så helt skidt var det nu heller ikke.. smiley


  • #21   29. jul 2015 Frederik:

    det er den værste undskyldning for sølle forretningsdrift jeg endnu har set - har du aktier i FC-Moto. Så skulle de da være de eneste i hele verden der ikke kunne reservere en vare til aftalt levering??? De er nogle lusede amatører, hvis du spørger mig!


  • #22   29. jul 2015 For en måneds tid siden tilbød de faktisk, at de kunne sende hjelmen alene, hvis de fik den hjem først.
    De fik den så bare ikke hjem...


  • #23   29. jul 2015 Det lyder fantastisk - ikke også....

  • #24   30. jul 2015 Knud, det er jo det man må acceptere når nu de har så billige priser på tingene. Fordelen ved den måde de kører deres forretning på, er at de ikke har særlig stor lagerbinding, hvilket gør at de kan køre med så lave priser. - Og nej, jeg har ikke aktier i FC-Moto..
    Men går man efter hurtige leveringstider og stor lagerbeholdning, så må man også acceptere højere priser.
    Jeg købte en hjelm for 3.500 kr. og det billigste jeg kunne få den for herhjemme i DK, var 5.000 kr. Så jeg er nu ganske tilfreds med min oplevelse med dem smiley


  • #25   30. jul 2015 Frederik: Nu ved jeg jo ikke hvordan du ser på tingene, men jeg ser i hvert fald sådan på dem at mit gode humør også har en pris, og dit eksempel med priser kan jeg slet ikke følge, Kigger man sig lidt om kan man sikkert også købe en hjelm som din(og min ) til samme pris andre steder. Du køber hvor du gerne vil; men ikke om jeg vil rekommandere nogen, der driver useriøs forretning.

  • #26   30. jul 2015 Kig på https://www.sportsbikeshop.co.uk/

    Synes priserne matcher FC-moto og de har også nogle gaver med næsten hver hjelm. Jeg fik bestil min Shoei NXR og selvom den var ikke på lager fik jeg den i 1 uges tid. Jeg kan kun anbefale dem!

    PS: Selvom de har ikke GP Tech (da den er fra 2009) så har de AGV Corsa Rossi Elements til en rigtig god pris med 40% rabat.


  • #27   30. jul 2015 Har kun gode oplevelser. På trods af jeg endnu har tilgode at beholde noget af det som jeg har bestilt hos FC. Det er jo ikke deres problem at jeg ikke kan passe det jeg bestiller, men deres retur system virker, g der er ingen problem med at få betaling retur.

    Sidst var det på varer de ikke havde på lager, så jeg fik også en enkelt af de auto vi beklager mails, ikke noget jeg opfattede som træls.

    Mvh Brian


  • #28   30. jul 2015 For nogen tid siden bestilte jeg et par vinterhandsker til min søn. Efter 6 uger havde jeg endnu ikke modtaget en ordrebekræftelse. Jeg rykkede og så fik jeg den sammen med en besked magen til trådstarters. Jeg meddelte dem at dette var utilfredsstillende, og fik så et par handsker da jeg truede med at kancellere ordren - efter 2 dage ankom de. De har givetvis ligget på deres lager!!!!!

    DET KAN IKKE KALDES ANDET END MONKEY BUSINESS!!!


  • #29   30. jul 2015 men det gik da ganske fint for dem, da jeg skulle have mit. så måske er du på dårlig kunde listen? smiley

  • #30   30. jul 2015 Muligt, men så er jeg jo ikke den eneste:-) og hvem har så råd til det - altså at have kunder man ikke vil handle med

  • #31   3. aug 2015 Har købt for mange penge ved dem, men de er faldet af på den, mange af de varer de har på deres side har de ikke hjemme eller kan ikke skaffe det.

    Har på det sidste hørt på en del.. så slut med at handle med dem herfra, har fundet en ny i England.


  • #32   3. aug 2015 Martin.

    Har du set den GP Tech til salg..

    Solgte min og det var den bedste hjelm jeg har haft.


    profilbillede
  • #33   5. aug 2015 fc moto har stort set ikke en skid af det de siger de har men bestiller det andre steder når fok laver en bestilling hos dem derfor den lange leverings tid de er kort sagt til at lukke op og skide i .... smiley smiley

  • #35   5. aug 2015 jeg bestilte en vare i start juni fra fcmoto.

    først sendte de en forkert vare, så sendte de den rigtige vare til frankrig.
    det resluterer i at fcmoto beder gls undersøge hvorfor pakken er endt i frankrig, men i slut juli ringer fcmoto så og beder mig sende varen retur, de refunderer portoen..

    ikke fedt at mangle essentielt udstyr hele sommeren pga dét.
    Men så har sommeren "heldigvis" været så dårlig at det har sparet mig for en masse andre skuffelser smiley
    der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget andet


  • #36   3. mar 2017 FC-moto skal man holde sig fra!! Jeg står selv og venter på en ordrer, som på deres hjemmeside ville tage 2-3 dage at sende afsted. Indtil videre er der gået 3 uger og de har endnu ikke sendt pakken afsted. Og med alt hvad jeg har hørt og læst om dem, frygter jeg at jeg aldrig vil modtage min pakke. LAD VÆRE MED AT SPILDE JERES PENGE OG TID PÅ DETTE FIRMA. har aldrig oplevet den slags før med andre virksomheder.

  • #38   3. mar 2017 FC må stå for Fuckedup Company.....det er heller aldrig lykkedes mig at modtage noget fra dem på trods af at tingene skulle være på lager og kunne sendes med det samme, så er der INTET sket efter 3 uger.......jeg har annulleret ordren hver gang.

    MotoIN kan jeg derimod anbefale


  • #39   3. mar 2017 Hvorfor fc moto ??????

    FORDI DU ER SÅ FUCKING NÆRIG AT ALT SKAL VÆRE BILLIGST MULIGT smiley smiley smiley

    Hvis man vil drive forretning ved at sælge sine vare med mindst mulig avance, så skal man have RIGTIG mange kunder gennem systemet... Og så opstår denne slags problemer...

    Jeg er klar over dette, og bestiller aldrig varer fra fc som jeg ikke har tid til at vente på.. Man kan ALDRIG stole på levering fra steder hvor varen ikke er på lager.....

    smiley


  • #40   3. mar 2017 Ja det er virkelig skidt! er også igang med at forsøge at annullere min ordre nu, men bliver spændende at se om de svarer. Det er virkelig spild af tid. Kunne have bestilt fra så mange andre udbydere og haft mine ting nu. Petersen, de skriver til mig 2 uger efter at min ordre er bestilt at den er under behandling, men at den er forsinket og at dette kan skyldes forskellige årsager. Og det er til trods for at der på hjemmesiden klart og tydeligt står at varen er på lager og vil blive sendt indenfor 2-3 dage. Men med det jeg har læst fra andres erfaringer frygter jeg at der kan gå flere uger, hvis ikke måneder før jeg modtager pakken (hvis jeg overhovedet nogensinde modtager den). Som sagt skal den bare annulleres hurtigst muligt. Som sagt er det ikke et firma jeg vil anbefale til nogen som helst.

  • #42   3. mar 2017 Jeg formoder, at grunden til at de kan sælge deres tilbudsvarer billigt, er at de køber restlagre op rundt omkring (á la Jensen). Så de bestiller IKKE en vare hos producenten, til fuld pris, bare fordi der er en enkelt kunde, der bestiller en. Så når man bestiller hos dem skal man være meget obs på, om varen stadig er på lager EFTER man har valgt størrelse OG farve..
    Jeg har selv bestilt hos dem flere gange, (sidst i november '16) og har altid fået mine varer i løbet af 1-1,5 uge..


  • #43   4. mar 2017 Har handlet hos FC Moto mange gange, uden de fjerneste problemer.....

  • #44   4. mar 2017 Nu har jeg handlet og bestilt hjem ca. 5 gange fra FC Moto for over 10.000 kroner gennem de seneste 2 år. Jeg har givet dem 5/5 i review hver gang. Har købt Alpinestars jakker, Interphone, Kriega tasker i alle størrelser mv.

    Eneste problem er, når varen ikke er på lager, for så ved de ikke hvornår den kan leveres. Der kan gå flere måneder. Køb på lager, så er alt derfra perfekt.

    Mvh deres yderst tilfredse kunde.


  • #45   5. mar 2017 Køb på lager dur detsvære heller ikke ved dem for det meste for de sammenarbejder med mange og går ud fra deres lager så der er tit problemer detsvære jeg er helt stoppet med at handle med dem... deres service er helt ude i hampen efter mine oplevelser med dem ...

  • #46   5. mar 2017 Trådstarter har efter min mening ret. Det er røv og nøgler

  • #47   5. mar 2017 Har i fredags bestilt et Givi Plx stativ. De skrev det ikke er på lager men sender det så snart det er. Og har derfor endnu ikke trukket beløbet på min konto.

    Jeg giver dem 2 uger....


  • #48   5. mar 2017 Jeg har bestilt derfra en gang, og det kom inden for en lille uge, så jeg har kun gode oplevelser med at handle der

  • #50   30. mar 2017 Bestilte et sæt Alpinestars undertøj hos dem i lørdags. Det ankom igår (onsdag)..
    Det var både rigtig farve og rigtig størrelse smiley


Kommentér på:
FC Moto - røv og nøgler!!!

Annonce