{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

MCB 540 SV klodser på en lørdag... {{forumTopicSubject}}

Hey...
Jeg står desperat og mangler et sæt forbremseklodser.
MCB 540 SV
(Det er til en 4stemplet brembo)
Nogen der ved hvor på sjælland jeg kan være heldig at finde det i morgen?
Ligger nogen inde med et sæt køber jeg gerne.
(bor i Nordsjælland, men kører gerne en del for det)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MCB 540 SV klodser på en lørdag...
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   31. jul 2015 Hvilken MC skal de sidde på?

  • #2   31. jul 2015 Det er på en Cagiva Mito 125, men klodserne passer på en del andre maskiner, derfor mål og modelnummer smiley

  • #3   1. aug 2015 Er du i nærheden af enten Biltema eller Thansen, har de til de fleste smiley

  • #4   1. aug 2015 Tak Ruben, var i Biltema tidligere i dag, de har dem ikke og Thansen har et sæt der ligger i Middelfart. Har lige købt maskinen til min datter og hun er næsten lige så utålmodig som mig.
    Jeg har kørt på den, men det duer ikke uden forbremse mere end rundt om blokken...
    Hun har kun kørt et år så hun må pænt vente... smiley


  • #5   1. aug 2015 Enkelte Ducatier fra 90erne kørte med dem, jeg ringer til Italian Bike Store i morgen og håber de har dem på lager.. ellers måske Yamaha Ringsted da klodserne også bruges på SZR660...

  • #6   1. aug 2015 Ja , det er træls når man "bare" kan se på den smiley Men hellere vente til mandag end hun eller andre kommer til skade smiley ønsk tillykke herfra med den og god vind smiley

  • #7   1. aug 2015 Naturligvis får den lov at vente, det er jo ikke sådan at vi ikke har andet at køre på, MEN finder jeg klodserne i morgen er det jo bare braaaaap deruda... Derfor denne tråd... smiley

  • #8   1. aug 2015 Jeg plejer gerne at være den første til at brokke mig over de danske MCforhandlers evner til at yde service.
    Italian Bike Store på Ålekistevej viste tydeligt at nogen forstår det.
    Kanon vejledning i telefonen, god tålmodighed og evne til at lytte og forstå det jeg ønskede.
    Da jeg skulle afhente det jeg havde købt fik jeg monterings fif og de kontrollerede lige at det jeg ønskede også var det jeg reelt havde behov for.
    Det var det og jeg kørte hjem med en fornyet tro på at ikke alle forhandlere er tåber og snydepelse...


Kommentér på:
MCB 540 SV klodser på en lørdag...

Annonce