{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Torben H
Torben H
Tilmeldt:
14. apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

FORLYGTE PÆRER TIL SUZUKI GSX650F {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som har erfaring g med at skifte til xenon pærer. Jeg ved ikke om det H4 eller H7. Er der nogen som har forslag til gode pærer som giver et godt lys OG som er holdbare? Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FORLYGTE PÆRER TIL SUZUKI GSX650F
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #1   2. aug 2015 Osram Nightbreaker.

  • #2   2. aug 2015 nu nævner han også holdbar..... det er slet ikke min erfaring med nightbraker.
    Skiftede fra org. til osram nightbraker på bilen. Skulle skifte pære ca hver 3 måned, hvor de org. holdte flere år.

    Jeg har derimod kun stor ros til overs for philips x-treme vision.
    Har ligenu kørt 1 1/2år med dem i bilen, og de er endnu Ikke blevet udskiftet.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #3   2. aug 2015 Det var dem der holdt længst på min SV efter jeg skiftede forlygte, så det er vist lidt tilfældigt.

    På bilen kører jeg med nogle som hedder Lensa Extremeview både i nær og fjernlys (H1 + H7 eller omvendt) - de er gode og ikke mindst billigere end de mere kendte mærker.


  • #4   2. aug 2015 jeg køre med nightbreaker både i bil og på mc.. jeg skifter hver andet år ca. så det holder ikke..

    Nightbreaker er en oki pære til prisen og x-treame vision fra phillips er ikke en skid bedre.. !

    Jeg syntes også der er blevet ligesm med mobiler en hvis religion omkring auto pære.

    Ligesom iphone og samsung, nogle sværger til det ene og andre til noget andet. smiley

    Min erfaring siger mig du skal prøve den billige nightbreaker og hvis du får dårlige erfaringer med den, hvilket jeg ikke tror du får, men hvis du gør kan du købe en dyrere pære om et år eller to.. smiley
    Det er helt til grin.! smiley


  • Torben H
    Torben H Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   2. aug 2015 Er de svært at skifte dem på en gsx650f? Nogen youtube?

  • #6   2. aug 2015 ej hold nu lidt.. vi snakker om at skifte en forlygte pære.. gå da ud i værkstedet og prøv.. smiley

  • Torben H
    Torben H Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #8   4. aug 2015 Hvilket mærke xenon har du sat i nærlyset? Tak for hjælpen. En sidste ting, er det nemt at skifte pærer? Mvh Torben Jensen

Kommentér på:
FORLYGTE PÆRER TIL SUZUKI GSX650F

Annonce