{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Peter S
Peter S
Tilmeldt:
2. aug 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Opbevaring og servicering af MC nær Køge {{forumTopicSubject}}

Jeg søger et sted jeg kan opbevarer og fået lavet service samt diverse ting på min MC nær Køge.

Jeg har desværre utrolig dårlig erfaring med Køge MC Center så søger alt andet end dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbevaring og servicering af MC nær Køge
  • #1   22. aug 2015 Holtug MC måske. Ved bare ikke om han har vinteropbevaring. Det ligger så også 20 km syd for Køge ca.

  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   22. aug 2015 Tak for svar. 20km er ok. Bare jeg kan undgå Køge MC

  • #3   22. aug 2015 Holtug er sgu flinke og reelle nok. Og du er ikke den eneste der ikke er fan af Køge MC ;0)

  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #4   22. aug 2015 Hvad er der dog sket hos Køge MC siden du ikke vil der hen?

  • #5   22. aug 2015 Tror der er mange der ikke gider Køge MC Center. De har et mildest talt dårligt rygte. Prøv at forhør dig lidt omkring her på galleriet.

  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #6   22. aug 2015 Ok, er der noget konkret, eller er det bare rygter?

  • #7   22. aug 2015 Altså det jeg har hørt og set er fra en del år siden. Og det var kilometer og stand der slet ikke hang sammen. Og det tror jeg passer. Det var bla nogle vfr 400 fra Japan. Jeg har lige købt en fireblade fra 92 der har kørt 78000 som er i virkelig meget bedre stand end de cykler var. Og de skulle efter tælleren har kørt 1/10 af hvad min har kørt. Plus skiverne var helt slidt ned. Så enten havde de kørt race, hvilket de ikke havde sagde Køge MC. Det var ihvertfald noget uldent ved det. Men lav evt et opslag herinde og spørg hvad folk syns' om Køge Mc Center. Så er mit gæt at der kommer en del nyere oplevelser med dem.

  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   22. aug 2015 Mine oplevelser har virkelig været dårlige. De yder ingen service. Jeg kiggede på en fireblade - cbr900 men han gad generelt ikke gøre en cykel klar så man kan prøve den, fortalte han. Da han så havde en cbr600 stående spurgte jeg så om jeg måtte prøve den hvilket han håneligt grinede af og sagde jeg var en forvirret nybegynder hvis jeg troede jeg kunne sammenligne en cbr600 med 900. Hvilket jeg nu heller ikke havde tænkt mig. Jeg spurgte ham hvor mange cykler han solgt hvor folk ikke prøvede den først og det kunne han ikke svare på.
    Jeg er rimelig rolig anlagt men generelt var han så flabet og provokerende at hvis jeg ikke havde haft mine kone og lille dreng med så havde jeg virkelig sat ham på plads!!
    Jeg forstår egentligt ikke han tør opføre sig sådan, jeg bor i samme område og Køge er et forholdsvis lille samfund. Derudover er jeg rimelig købestærk og hvis jeg var forhandler ville jeg være ret interesseret i en køber som mig, der samtidig går op i at støtte lokal samfundet.

    Jeg sætter ikke min ben derinde igen og kan kun anbefale alle at holde sig væk.


  • #10   22. aug 2015 Jeg kiggede også på en gsxr 1000 k6 hos dem. spurgte om en prøve tur hvor efter han lavede elevator blikket på mig. (stod i heldragt med slidte knee slider) og sagde ja hvis jeg havde tænkte mig at købe den måtte jeg da godt få en tur. Det skal lige siges at begge forgaffel ben var utætte. så han ville have jeg skulle købe en maskine med defekt forgaffel inden jeg prøvede den???? arrrrrr det tror jeg nu ikke. 3 uger senere købte jeg en hos en privat gad sku ikke støtte dem! mega arrogant stodder!

  • #11   22. aug 2015 He he he. Tænkte sgu godt i kom på banen med historier fra Køge Mc Center.

  • #12   22. aug 2015 Sjovt nok så har jeg fået rigtig god service hos dem og regningen fra værkstedet var 1000 under hvad de havde givet overslag på. Jeg har været der flere gange og spørge om forskellige ring ang. MC og altid har de svaret på diverse spørgsmål.
    Jeg har købt en sv1000 privat og fik stillet ventiler og synkroniseret den for 2300 og det kører da fint.
    Jeg havde også hørt dårligt om dem men efter at have været nede og spørge og altid fik gode svar så tænkte jeg at jeg ville give det en chance og jeg blev da overrasket positivt.


  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #13   22. aug 2015 Lyder til det er undtagelsen der bekræfter reglen smiley

  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #14   22. aug 2015 Men jeg tror faktisk heller ikke deres værksted er så slemt som salgsafdelingen

  • #15   22. aug 2015 Som sagt jeg har også altid hørt at man skal holde sig væk.
    Men jeg har da haft en positiv oplevelse.
    Jeg bor selv i Køge og indtil de laver noget lort eller er det mindste arrogante så vil jeg da bruge dem.


  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #16   23. aug 2015 Kender I noget til Vordingborg MC-center? Kan læse de skal have 450kr for en vinteropbevaring. Ved en så fornuftig pris skal de jo have service osv. med i handlen. Nogle erfaringer?

  • #17   23. aug 2015 vordingborg mc center er da et udmærket sted at handle,men sørg for at få alle aftaler skriftligt.


  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #18   23. aug 2015 Skal du så langt fra Køge, kan jeg også anbefale Ducati i Sorø. Der har jeg haft en Yamaha FZ6 stående en vinter med service om foråret, jeg mener det kostede 2000,-

Kommentér på:
Opbevaring og servicering af MC nær Køge

Annonce