{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.772 visninger | Oprettet:

Køb af yamaha xj 650 (stået stille) {{forumTopicSubject}}

Hej MC-galleri

Jeg leder efter min første mc, og har fundet denne ældre skønhed. Jeg vil gerne have noget jeg kan gå og renovere lidt på, og køre et par ture på i min fritid.

Jeg har fundet en xj 650 fra 1981, som har stået stille i de sidste 5 år. Ejeren siger, at da han købte den kontrollerede han det hele virkede, og samtidigt sprøjtede de noget olie ind til ventilerne.

Han siger samtidigt, at der skal renses karburatorer og indstilles ventiler på den, og have et nyt batteri. Så skulle den gerne køre igen.

Den står flot i lakken og virker meget velholdt. Den står til 8000 kr.

Havde i haft nogle betænkninger med at købe sådan en maskine? I det jeg ikke kan høre den i gang, kan jeg jo principielt blive røvrendt og stå med en motor der ikke er noget værd. Det er dog ikke mit indtryk.

Min umiddelbare søgning på modellen er, at den skulle være stærk i motoren og samtidigt en udmærket begynder mc, som man godt selv kunne skrue lidt på.


Kommentarer på:  Køb af yamaha xj 650 (stået stille)
  • #2   26. aug 2015 Hold dig fra den. Virker som et meget usikkert køb...
    Hvor kan jeg hente den henne?
    Jeg ville ikke være nærvær for den den.


  • #3   26. aug 2015 Hvor meget kan du selv, lyder lidt usikkert, men vis du selv kan gi motoren nye lejer pakninger og pakdåser, kan jeg ikke se hvad der holder dig fra den, ikke sikker den behøver det, men der er en risiko for det.

  • #4   26. aug 2015 Jeg har ingen ide om hvor meget jeg kan selv. Men jeg tænker, at det ikke skal være alt for kompliceret. Jeg har set flere køber haynes manualer, som er meget detaljeret. Så rense og justere karburator, ventiler osv. burde være overkommeligt. Hvis der opstår problemer under vejs, må der være nogle i Aalborg området der kan hjælpe til smiley

  • #5   26. aug 2015 #4

    Der er bare risiko for pakninger osv er tørret ind når den har stået så længe, så synes du skal holde dig fra den, eller i det mindste, høre en kyndig/værksted, hvad det koster og få renoveret motoren


  • #6   26. aug 2015 Også selv om den har været opbevaret tørt og varmt? smiley

    Hvis der skal en større motorrenovering til, så går hele fidusen jo af det. Tænker det koster mange tusinde at få det gjort?


  • #7   26. aug 2015 Det er svært og sige, det er lidt et sats med sådan.

  • leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #8   26. aug 2015 køb ,der er sgu panik i folk,bare fordi en motor har stået stille et stykke tid,hvis det er den der er på billedet ville jeg ikke være bekymret.,det er jo ikke gamle læderpakninger . den er nem at gå til,mangler du hjælp,så sig til, har haft xjèr siden 1987,den jeg har i dag ,har rundet130000km.

  • leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #10   26. aug 2015 sådan skal det lyde!

  • #11   27. aug 2015 go ahead. hvad kan du risikere-8000???

  • #13   27. aug 2015 Hvad skulle den have gået af km ? Gør som Jens E foreslår, startkabler på fra en bil, så snurrer den garanteret Har selv en Diversion 600 fra 93 og 600 motoren er klippe stabil og stærk,så mon ikke 650 er det samme , hvis ellers den er blevet plejet med olieskift o.s.v. Efter udseendet at dømme, har forrige ejere plejet den fornuftigt .

  • #14   27. aug 2015 Knud jeg kan vel risikere motoren er defekt og derfor ikke 8000 kr værd smiley

    Ruben, jeg har tænkt tanken. Er bare bange for olie, osv ikke er som det skal være, og derfor splitte noget af? Hvis du kan følge min tankegang smiley Jeg ved som sagt ikke så meget om det.


  • #15   27. aug 2015 ved 30 sek søgning , kan jeg finde en meget fin en ,med nyt bagdæk etc der står til 14 (mon ikke den kan købes til 10-12000 )
    den du kigger på koster 8000 , nyt batteri ,og nye dæk så er du på 10000kr , og så er der alle de ubekendte ting ved den.


  • Leif N
    Leif N Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Svar: 7
    #16   27. aug 2015 Startkabler og frisk benzin. Cyklen står rigtigt flot, så få liv i cyklen mens den står hos sælger. Det burde han da være behjælpelig med, hvis han ønsker at sælge.

  • #17   27. aug 2015 Når sådan en har stået stille i 5 år, er alle lejer, pakninger og stort set at tæret og mørnet! Men en cykel der står 6/7år ved en forhandler og bliver solgt som overgemt fejler intet? Det er da lidt underligt, eller er det bare mig smiley :

  • #18   27. aug 2015 #17 jeg sage bare der var risiko for at pakninger er tøret ind, og det er da dum ikke og skifte lejer, pakdåser vis man har den åben.

  • #19   27. aug 2015 #17: Pakdåser og pakninger på en ny maskine som har stået i 6-7år, har ikke været udsat for samme temperaturudsving, som en MC der har kørt i 25 år, og så er stillet hen i 6-7år

  • #21   27. aug 2015 Glem nu alt om indtørrede pakninger osv. Købte selv en gsx f 600 i 2013 som ikke havde kørt siden 2006 ...ikke en "svedperle" overhovedet nogen steder , men til gengæld gammelt "snask" i kaburatorene pga.benzinen var blevet "sur" og gammel. For lige at starte den op og høre om den snurrer fornuftigt , betyder det ikke en prut om olien er gammel , bare lige check at der er nok på inden opstart smiley

  • #22   27. aug 2015 #20: Tjaeee. Det er nu hvad jeg har set på de maskiner jeg har haft fingrene i, som har stået stille nogle år.
    Om det er stilstanden eller tiden der er årsag, det kan jeg så ikke sige noget om med sikkerhed.
    Men hvis du mener der er noget forkert i det jeg har skrevet, er du velkommen til at rette mig.


  • #23   27. aug 2015 Jesper:

    Hvis motoren aldrig har gået er det ofte et problem. Har diverse ringe og pakninger fået olie bare en gang, tager de oftest årtier om at udtørre


  • #24   27. aug 2015 Jeg takker for alle svarene. Umiddelbart ser der lidt beskidt ud ved motoren, kan det være fordi den er utæt?

    profilbillede
  • #25   27. aug 2015

    profilbillede
  • #26   27. aug 2015 Sælger har en erklæring fra tidligere ejer, hvor han skriver den kørte perfekt inden den blev indenfor til opbevaring smiley Det må vel også tælle for noget. Jeg skal ned og se den i næste uge.

    Det virker for mig mærkeligt, hvis man kun har passet godt på det ydre af maskinen og forsømt det motoren. Det vil ikke give mening i min verden, men ja smiley


  • #27   27. aug 2015 Det ENESTE der bekymre mig i denne sag er at sælger gemmer sig bag " jeg ved ikke noget" .... Det betyder desværre alt for ofte at der er noget galt smiley

    Men som knud sagde, den koster ikke mere end en weekend i kbh. Jeg løb risikoen . men kommer man ikke over et tab på 8000,- så skal man nok være varsom smiley


  • #28   27. aug 2015 Kasper , har du fået oplyst hvad den har gået af km ?

  • #29   27. aug 2015 Sælgeren virker ikke til at gemme sig, han kommer nu med en masse ærlige svar omkring det. Han er ikke motorkyndig, men siger det ikke burde være et problem at starte den, netop fordi de tjekkede inden han fik den. Samtidigt viser han jo den erklæring hvor tidligere ejer sagde den kørte perfekt.

    Den har gået ca. 65.000 km smiley

    Jeg tager min svoger med ned og ser på den, han skal forestille at have forstand på det smiley


  • #30   27. aug 2015 God ide - få den op at gå. Den skal nok være OK, og du lader jo til at have den rette slags mod på sagerne:-)

  • #31   27. aug 2015 Den er sgu da kun lige tilkørt med 65 k på klokken smiley , Tjek lige skidtet på køleribbene, men jeg tror bare det er gammelt støv og skidt han ikke har fået vasket af..
    Får du brug for lidt hjælp når / hvis du får den , er vi et par gamle gubber, som roder en smule med vores mc,er her i Aalborg med bla. carbtune på værktøjstavlen smiley PS..den ser fane.. godt ud på billederne smiley


  • #32   27. aug 2015 Det lyder bare helt perfekt Ruben smiley

    På billederne ser den nemlig rigtigt godt ud - lad os håbe de svarer til virkeligheden!


  • #33   29. aug 2015 I kunne starte med at rykke ALLE tændrør ud og se om de ser ok ud, er et helt ved siden indikerer det jo en fejl som i så må afkode.

  • #34   29. aug 2015 Jeg havde en aftale med ham om at se den, men nu skriver han jeg ikke må købe den, fordi jeg stiller for mange spørgsmål. Jeg skrev netop vi ville starte den når vi kom, men så måtte vi lige pludselig ikke købe den. Skide fuskere smiley Så jeg er stadigvæk på jagt. Men tak for alle svarene.

  • #35   29. aug 2015 Jo flere spørgsmål du stiller som sælger ikke kan svare på, jo lavere bliver prisen.
    Nogen købere har kun det beløb de køber for, derfor stiller de 100 vis af spørgsmål, og nogen af de købere er så kritiske at de burde købe sig en ny, det er pengene så bare ikke til.
    Køb en nysynet der kører perfekt, så går det ikke helt galt,


  • #36   29. aug 2015 Så havde han måske ikke helt ren mel i posen alligevel , men frisk mod på Kasper , der er nok cykler til salg derude p.t. smiley

  • #37   29. aug 2015 Jeg ville give ham prisen han forlangte for den, da den var meget rimelig smiley

    Men ja, selvfølgelig kunne man godt købe noget nysynet, vil nok også være det klogeste. Det er bare tanken om at købe en der er i lidt ringe stand, og så selv renovere den hen over vinteren, jeg synes er så fantastisk smiley

    Min kammerat sagde jeg skulle købe mig en honda cx 500, og dem er der også mange til salg af, og han siger den var forholdsvis nem at skrue i. Men nu må vi se, er åben over for det meste - men de gode bliver sjovt nok solgt for næsen af mig smiley


  • #38   29. aug 2015 Kasper hvad er max budget på køb af cyckel ? Spørger fordi der står en rigtig flot og velholdt diversion 600 til salg i hjørring....det var jo ikke så langt for at køre op og se den smiley

  • #39   29. aug 2015 Jeg vil bruge et sted mellem 8000-15000 kr på en mc. Jeg har haft tankerne om man skulle smide noget mere, og gå efter noget sv 650, xj 600 eller bandit 600. Men jeg har fået en mærkelig ide om, at det skal være noget af det gamle fra 70'erne og midt 80'erne. Jeg er ikke afhængig af en evt mc, eftersom jeg har egen bil. Det er udelukkende en søndags cykel hygges om og nydes! smiley

  • #40   29. aug 2015 Kan godt følge dig ..havde selv triumph Bonneville og Daytona 500 , fik så en Boldor 900 , men gamle cykler ER gamle ...feks. Boldoren der var gaffelrørene så slidte på at jeg skulle have special mål på nye pakdåser til dem , så hvis du ikke gider at rode med den mens vi andre kører ture de få dage med sol og mc vejr , skal du nok kigge efter lidt nyere model smiley kik på G&G på den jeg nævnte , den står til 16.5 men hvis du byder ham 15 mon så ikke du kan få en handel på den ? hvis altså det er din smag smiley

  • #41   29. aug 2015 Har faktisk snakket med en ide om 2 cb900 smiley Det er en voldsomt fed maskine. Jeg er bare bange for den er for svær motormæssigt? Men det er nok en fjollet tanke, det er vel noget nær det samme det hele smiley Selvfølgelig kan man komme ud for at det går helt galt med det gamle, og det bliver dyrt. Men omvendt kan man jo være ligeså uheldig med en nyere model. Der er jo altid en risiko.

    Har lige luret lidt på den, det er den grønne går jeg ud fra. Men det er ikke min smag lige umiddelbart smiley


  • #42   29. aug 2015 Hehe ok , ja nogen vil ha konen andre datteren smiley Boldoren er en fed tur cykel , men lidt tung når du skal bakse den rundt med motoren slukket ( bakke - vende ,osv )

  • #43   29. aug 2015 Boldor er dyr med dele i topstykket, eller den var, kender ikke priserne idag, men den er da fed, som 1ste eller anden bike, for tænker at hvis du først får kørt seriøst på noget nyere, så vil du blive forskrækket over at komme over på sådan en gammel svend.

  • #44   29. aug 2015 Jeg har aldrig haft en motorcykel før, og sad sidst på en da jeg tog kortet som 18 årig. Jeg er lige blevet tilbudt denne boldor for 8000 kr.
    Den har original udstødning, er fra 1980 og kan starte og køre fint siger sælger.



    profilbillede
  • #45   29. aug 2015 Den trænger dog til at få et stort service smiley

  • #46   29. aug 2015 Der er kun en ting at gøre...op på nakken af dyret og prøv en tur på den..men som Allan siger , prøv noget nyere inden du slår til , for der er ganske rigtigt forskel smiley

  • #47   29. aug 2015 Der er sket rigtig meget på 35år.... Hvad der dengang var toppen af poppen er for mange af os i dag bare noget gammelt forkneppet lort... sbt..

  • #48   29. aug 2015 jeg er enig med Brian , hvis man vil købe sådan en mc , skal det være fordi man er vild med stilen på dem , en gs500 køre bedre ,hurtigere ,end en gammel honda.

  • #50   30. aug 2015 Hans Henrik : det skal du vel sige smiley

  • #51   30. aug 2015 Gs kører da ikke bedre end nogen som helst Honda smiley

  • #52   30. aug 2015 #51: Ahhhh ret skal nu være ret. En GS500 kører en del bedre, end flertallet af discount kinøjserne.

  • #54   30. aug 2015 Jens E:

    Jeg kan godt følge dig, men glem ikke at vi taler om købers marked i disse tider. Dit synspunkt er OK hvis du ikke SKAL sælge.


  • #55   30. aug 2015 Jeg stillede ikke en milliard spørgsmål, og jeg var fuldt indforstået med at der skulle laves nogle ting ved maskinen. Jeg ved godt at den var billig. Men det ændre ikke på, at det er mærkeligt man ikke må forsøge at starte en maskine man gerne vil købe smiley Sælgeren skrev selv den bare skulle have et service også var den så god som ny.

  • #56   30. aug 2015 HVis jeg ikke måtte prøve at starte dyret, ville jeg også være løbet skrigende bort!

  • #57   30. aug 2015 Jeg er også af den opfattelse at sælger inkluderer stempler i service smiley

  • #58   30. aug 2015 Man har vel lov at skrue et tændrør eller 2 ud og kigge på dem, ellers er sælger sgu noget sart.

  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #59   31. aug 2015 #58
    Ville du tillade en tilfældig køber at skrue et par tændrør af din maskine? (jeg er klar over, at den maskine trådstarter henviser til, ikke kan starte) Men mere princippet? Personligt ville jeg aldrig tillade nogen at skrue tændrør eller andet af min mc, bil eller båd - for hvem skal betale, når amatøren overskruer et tændrør?


  • #60   31. aug 2015 Ad 59, selvfølgelig ville jeg tillade det, Om ikke andet kunne jeg jo selv sætte det i igen! Nu stopper vi sgu lige en gang! Lortet skal vel sælges!!

  • #61   31. aug 2015 Når jeg sælger en mc kan den køres og prøves, eller også er den defekt og tages med som sådan.

  • #62   31. aug 2015 @Hans J

    Man kan se RIGTIG meget på et tændrør, Afmontering er også et must hvis man skal kompressionsteste.
    Hvis man ikke mener mulig køber er kompetent med en tændrørs nøgle, så skru dog selv de tændrør ud..... Tvivler på køber vil brokke sig over ikke selv at få lov smiley


  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #63   31. aug 2015 Okay hver sin sælger. Jeg er udmærket klar over, at man kan se meget på et tændrør, men uden at kende jer, tvivler jeg nu alligevel lidt på, at I ville tillade ret meget på jeres maskiner - eftersom man den ene gang efter den anden kan læse herinde om, hvad folk vil gøre hvis nogen bare så meget som satte deres fedtede fingre på deres/jeres maskiner.

    Nu sælger jeg ikke lort, så jeg ville aldrig tillade en evt. køber at skrue på min maskine, så må han skam finde en anden smiley


  • #64   31. aug 2015 Hans J

    Har du NOGENSINDE solgt nogetsomhelst????


  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #65   31. aug 2015 Ca 25 biler, 2 motorcykler og to både, så ja det vil jeg mene smiley


  • #66   31. aug 2015 OK det overrasker mig med din attitude, men det passer jo når du siger det:-)

  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #67   31. aug 2015 Du må jo selv om, hvad du tror smiley Jeg køber som jeg sælger - forstået på den måde, at jeg ikke ville tillade mig at skrue på sælgers køretøj, til gengæld tillader jeg det heller ikke på mine. Det er imo ret simpelt, for er jeg i tvivl om varens kondition er der enten at finde en anden, eller satse smiley

  • #68   31. aug 2015 der er altså helller ikke nogen der er begyndt at skrue på noget jeg havde til salg !

  • #70   1. sep 2015 Hæ hæ hæ Hans... smiley
    Det kan godt være du ikke sælger lort, Men hvis det du sælger er af samme årgang som dit profilbillede, så er det ikke uhøfligt at tage en kompressionstest.

    Man læser oftere herinde om folk der har købt katten i sækken, end folk der piver over andre de kender røre deres mc.

    Jeg piller gerne tændrørene ud af mine maskiner, eller lader evt køber gøre det, hvis han ligner en der kan justerer en momentnøgle smiley


  • #72   1. sep 2015 Ved det godt Hans Henrik... En mulig køber hos dig vil garanteret ikke nå at spørge før du har pillet rørene ud og lavet en snor lige komp test, samtidigt med at du lyser ned i cyl og fortæller alen lange historier og de høj komp stempler du har fået special lavet smiley smiley smiley smiley smiley

  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #73   1. sep 2015 Hans Henrik ?? travl med hvad?

    Det er godt du er så god Brian smiley Jeg piller ikke sæder og tank af min, for da at hive et tændrør op for at vise en evt. køber hvor fine de måtte være smiley Men det kan være du også afmonterer kåber på købers forlangende? smiley - der kan jo gemme sig meget skidt under dem...


  • #74   1. sep 2015 Det er klart en racer maskine med kåbe ikke er nem at have med at gøre, men er det en gammel hund hvor rørerne stikker lige ud i snotten på en, så er det jo en smal sag.

  • #75   1. sep 2015 Kåben skal jo af for at skifte oliefilter. Det tager 3 min. .. No problemo. Hvis det har relevans for køber, så piller vi da kåben af.. Sgu da ikke noget problem ....

    Prøv engang at se hvad folk egentlig kan nå mellem 2 pas på en trackday..


  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #76   1. sep 2015 Jeg kan ikk lige se relevansen med folk der kører trackday. I formel 1 skifter de jo også hjul på 3 sek, men det betyder jo ikke at jeg eller andre kan gøre det samme i hobbyværkstedet smiley

    Nok om det. Jeg finder det yderst prisværdigt at du vil gå så langt for at sælge din mc - Det har aldrig været nødvendig for mig, og bliver det heller ikke smiley


  • #77   2. sep 2015 Køb køb køb.. Her er min xj 650

    profilbillede
  • #78   2. sep 2015

    profilbillede
  • #79   2. sep 2015 Er der compression, har den en chance. Kan bedt mærkes med en Kickstarter....

    Starter den, handler det om farven på røgen.

    Blå røg, betyder at man skal holde sig væk.
    Hvid røg betyder at der er vand i forbrændingen.
    Sort røg handler om blandingen.

    Good luck.


  • #80   2. sep 2015 81 er en gammel cykel. Har selv haft et par stykker (xj650, xj750, xj900). Den ser fin og original ud på billedet, men at den ikke starter betyder at alt i princippet kan være galt med den.
    Gummi, lejer, plastik. Alt mørner og slides. Hvis ikke du er lun på at skille motoren ad om nødvendigt, så skal du holde dig fra den. Værkstedregninger kan drive dig til vanvid og den vil aldrig køre som ny alligevel.

    En 81'er der ikke kan startes? 3.000 kr.

    Hvis du gerne vil ud at køre, skal du købe noget der kan... Helst nysynet.

    Vh og pøj med det hele.


  • #81   2. sep 2015 Sort røg kan dække over blå røg!

  • Paul K
    Paul K Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 2 Svar: 1
    #83   2. sep 2015 Hvor den flot! jeg kender XJ650 helt tilbage fra 1981(hvor jeg også havde en selv) og har løbende serviceret dem siden. ikke for at blande mig i en handel men prøv at foreslå sælger, at sælger bringer den til at køre imod en merpris. Så er du ud over X faktor.

  • #84   2. sep 2015 Som jeg skrev længere oppe, så var sælger kun interesseret i at handle, hvis handlen foregik med transport firma. Jeg måtte ikke komme og hente den selv, og heller ikke forsøge at starte den. Så handlen blev ikke til noget smiley

    Er der nogen der kan forklare mig meningen med et tilbagerykkersæt? Hvorfor er der så mange der montere disse?


  • #85   2. sep 2015 De originale fodhvilere sidder ofte ikke som racer folket vil have dem, og de kan ofte også justeres lidt frem og tilbage, regn med mindst et par tusinde for kvalitet, måske 5-700 for noget kineserværk fra nettet.
    Dem med mange huller i grundpladen kan justeres:
    https://www.google.dk/search?q=rearsets&rlz=1C1CHMO_daNO561NO562&espv=2&biw=1093&bih=522&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI95TZhKzZxwIVC1wsCh0INgow


  • #86   3. sep 2015 Fordi en motor har stået stille længe er den ikke ødelagt , hvis der er kompression på alle cylindre og den ikke ligefrem er rustet sammen ville jeg godt turde købe den . Pakninger og O ringe i en moderne motor tager ikke skade af stilstand . Prøv det smiley

  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #87   3. sep 2015 Kun transportfirma, det lyder meget lyssky.

  • #88   3. sep 2015 Inden du starter en motor der har stået stille i 5 år, så skal du skifte olien. 5 år gammel olie er ikke meget bevendt nu. Du skal også kassere benzinen, hvis der er noget tilbage. Husk også at tage tændrørene ud og køre den lidt på starteren, så olien kommer rundt i lejerne INDEN de belastes. Jeg ville tage springet, men være meget bevidst om at det altså er en gammel sag. Hvis du ikke kan skrue selv, ville jeg finde noget andet, det bliver meget hurtigt dyrt hvis du skal betale værkstedstimer på en veteran.
    Den er nemlig så gammel at du kan registrere den som veteran, så slipper du med 160 kr i årlig afgift og en plovmand for forsikring .Der er visse begrænsninger, du må f.eks. ikke køre til arbejde på den, men du må gerne køre på arbejde en enkelt gang og sige "se hvad jeg har". Veteran betyder lejlighedsvis kørsel, og hammeren falder tungt hvis det opdages at man kører daglig kørsel med den.


  • #89   3. sep 2015 Motorcyklen hvis han ikke må købe den , får han nok ikke lov til alle de ting , uanset hvad forsikring siger smiley

  • #90   3. sep 2015 Er der et link til den mc, så vi kan se annoncen osv, lyder da som en sjov fyr?

  • #91   3. sep 2015 Han har slettet annoncen smiley

  • Simon B
    Simon B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #92   5. sep 2015 Kæft den er flot, køb helt sikkert!

Kommentér på:
Køb af yamaha xj 650 (stået stille)

Annonce