{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

dårlig tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og pige.

Jeg har nok brug for lidt hjælp, Da jeg har problemer med min mc (Honda cbr 600 F4) fra 2000. Når jeg er ude at køre og jeg så skal holde for et kryds og skal køre igen (uden at blæseren køre) er tomgange fin. Men så snart jeg holder stille i længer tid (trafikprop) og blæseren begynder at køre går den a h til i tomgang og går ud hvis jeg ikke lige giver den lidt gas end i mellem.

håber der er nogle der kan hjælpe og tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig tomgang
  • #1   27. aug 2015 følger lige lidt med. har præcis samme problem, min er bare fra '99.

  • #2   27. aug 2015 Hvad holder i tomgangs omdr før blæser går i gang ? Lyder lidt som biler også gør, når blæsermotor til køler går igang.....Intet unormalt i det, omdr tallet falder fordi der kommer et væsentlig mer forbrug af strøm til blæseren..medmindre det er specielt på en mc smiley

  • #3   27. aug 2015 prøv at slukke lyset, næste gang, og se om det hjælper på det, hvis ja så mangler i amp volt.

    mvh


  • #4   31. aug 2015 Nu har jeg prøver at slukke lyste for at se om det virker og det gjorde det. Så er næste trin jo hvordan man kan få det til at køre sammen. ? Den køre med 1400 omdr ca og når blæseren begynder at køre svinger den fra 0 til 1400 omdr.

Kommentér på:
dårlig tomgang

Annonce