{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

suzuki gsx 600 f / katana affjedring {{forumTopicSubject}}

Jeg har næsten lige købt mig en suzuki gsx600f /katana og syndes affjedringen er elendig på den det føles bare ikke helt rigtigt at ligge den ned i svingene.
Jeg har læst mig til at man kan sætte en bag støddæmper på fra en suzuki gsf1200 bandit 04 på og strammer fjedre i for men hvor for man stammere fjedre fra.
Man skulle også kunne sætte en gsxr svingarm på for at få plads til et bredre bagdæk men fra hvad for en model

Håber der er nogen der kan hjælpe og på forhånd tak:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki gsx 600 f / katana affjedring
  • #1   28. aug 2015 det er bedst at få den fjeder der passer til din vægt .. både foran og bagpå .. Er det den originale bagdænper der sidder på den ,, dvs.. er den slidt, eller bare alm. dårlig.

    Muligvis kan man sætte en 1100 dæmper på .. men jeg ville ikke gøre, det, med mindre den blev shimset om så den passer til cyklen, og link


  • #2   28. aug 2015 Hvordan ser dæk ud mht slidtage og dæktryk?

    Du kan sagtens smide en dæmper på fra en anden maskine, så bliver affjedringen sikkert stivere, men det betyder ikke nødvendigvis bedre.
    Kontakt Hagon i England, der kan du få nu bagdæmper, som passer til din vægt, samt fjedre til forgaflen. Og hos dæk så også er i orden, så bliver den fornuftigt kørende.


  • #3   28. aug 2015 Dækkene fejler ikke noget men bag dækket er kun til 3,5 hvis nu der kommer et 4,5 eller 5,5 på sammen med anden affjedring då bliver det en helt anden maskine
    Morten: støddæmpere er bare alm. Dårlige op denne model


Kommentér på:
suzuki gsx 600 f / katana affjedring

Annonce