{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

Mc galleri. i er for seje :) {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skrev for noget tid siden et oplæg her i forum.

som omhandlede at jeg har denne dame, som savlede lidt for meget over racer cykler. og som syntes min cruiser var dejlig at side på (marauder 800cc). men at racere bare var sejere.. så ville leje en racer og give hende en tur. ''hun aldrig glemte''

jeg fik så mange tilbud, både i emnet men også pb'er. om at jeg bare kunne komme ud og låne en af jeres cykler. jeg blev sindssygt overrasket. da jeg nu har været mest på bilgalleri, og der låner man sq ikke bare en bil ud til en fremmed :). men aligvel fik jeg så mange tilbud her.

Jeg kom så i kontakt med en her, som ikke lige vil nævnes ved navn. som lånte mig hans racer cykel. den dejlig fin og lidt speciel cykel, derfor bliver den heller ikke nævnt... jeg kommer ud og hilser på manden, og så drikker vi en kop kaffe måske for lige at se hvem jeg er. og han stikker mig bare nøglerne og siger ''du giver den bare røvhul''.. jeg kører så hjem og prøver den lige af og krudter den godt af. så henter jeg damen. og kører en god tur..

med alt hvad remmer og tøjler kan holde til.. den fik både baghjul og forhjul.. og en skrigende dame bagpå.. jeg kører så ud med cyklen igen (med damen bagpå). og afleverer den og henter min egen... siger pænt tak til manden og stikker ham en 200 lap. det ville han egentlig ikke have. men jeg fik nok brugt lidt brændstof og slidt lidt bremser. noget for noget...

Da vi så skifter over på min egen cruiser igen.. som gerne trækker godt til. men på ingen måde er en vild cykel.. ånder hun lettet op og siger ''det gør vi ikke igen, den her sidder jeg godt på''....

og nu piver hun ikke mere :). - Tak for hjælpen allesammen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc galleri. i er for seje :)
Kommentér på:
Mc galleri. i er for seje :)

Annonce