{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Cx500 prøvetur {{forumTopicSubject}}

Hej.
Kunne jeg være så heldig, at der er en i det vestsjællandske som er indehaver af en cx500 som jeg kan få lov at prøve?
Sagen er den, at jeg jagter en cykel til at lave en street tracker af, og jeg syntes at en cx'er har udseendet til det, men jeg aner ikke hvordan de er at køre på, og om jeg vil sidde godt på sådan en med mine lange stænger.. 190 høj..

Kan svare igen med prøvetur på enten en gammel VFR, eller en Varadero.

Kom frisk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cx500 prøvetur
  • #1   29. aug 2015 jeg kan se du ikke er heldig til at få hjælp.
    jeg har ikke selv en cx'er længere. Men ka da komme med min mening smiley
    da det er en 2 cylinderet er der flere rystelser i cyklen. har aldrig oplevet det som et problem. men vane mæssig ska man vænne sig til at der hele tiden er lidt røre i cyklen

    det jo ikke en racer men den arbejder faktisk rigtig fint samtidig med at den har fornuftig med kræfter i bunden.

    stellet kan godt virke blød. det samme med affjedring så vil anbefalede at påregne opgradering af affjedringen i forbindelse med ombygningen.

    Men cyklen er en rar og voldsom stabil cykel der er nem at reparere i. den eneste store svaghed er stator som sidder inde i motoren. driller den så skal motoren af og skilles ad for at komme ind til den.
    en ny renoveret ombytnings stator koster så vidt jeg husker 2500 og så blir den ikke et problem de næste mange mange mange kilometer




Kommentér på:
Cx500 prøvetur

Annonce