{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas nu på derude
  • #2   8. sep 2015 Formålet er vel at folk tænker sig en ekstra gang om ude på vejen.

  • #3   8. sep 2015 Jeg forstår heller ikke denne postning af død i trafikken.

  • #4   8. sep 2015 Fint hvis i er klar over faren , overskriften ,indikerer ret tydeligt emnet , hvorfor ikke hoppe videre ?
    Jabbekot :Gør mig ondt for ham og jer .


  • #5   8. sep 2015 Tak

  • #6   8. sep 2015 Kunne vi ikke engang for alle droppe de her indlæg, vi ved det er farligt, det er umuligt at undgå at vide! Det er sørgeligt, men det handler om familien til den efterladte og ikke os andre! Folk dør hver dag, også i trafikken! Det er også farligt at være hjemme, størstedelen af alle ulykker sker i hjemmet, men derfor spammes IdENyt's internetfora ikke med indlæg, hvergang en person skærer sig i fingeren eller falder over dørtrinnet! Disse indlæg har mere karakter af sensationsnyt, "semighørmig" er det ikke synd - jo det er synd, men det er fuldstændig underordnet for os herinde at vide, vi er her fordi vi kan lide MC'er, ikke fordi vi konstant ønsker at blive konfronteret med faren ved det, det ødelægger glæden - vi kender faren, vi get it, men vi kører alligevel, så vi har ikke brug for sørgelige historier og løftede pegefingre! Og nej, man kan ikke bare gå uden om disse indlæg, for at læse bare overskriften på forsiden af MC galleri, er nok til at blive mut - så slet nu det lort!!! Det er ikke din eller andres pligt eller RET at ødelægge vores andres dag med historier om tilskadekomne på MC'er!

  • #7   8. sep 2015 "6" hvem er de "vi " du omtaler ? er du talsmand for en gruppe eller ? jeg synes faktisk du skal slette dit indlæg ,og oprette en selvstændig tråd . hvis du mener det er vigtigt , her synes jeg ihvertfald ikke ,sådan en bandbule hører hjemme.

  • #9   8. sep 2015 Synes faktisk Mikkel rammer den lige i røven... Vi har ikke mistet et familiemedlem eller en nær bekendt hver gang en motorcyklist mister livet. Vi har en fælles interesse ( eller det bilder vi os i hvert fald ind)
    Det er sørgeligt for nogle hver gang en dør. Men jeg kender ikke vedkommende. Men ved at der dør millioner hver dag, nogle pga alder, nogle pga sygdom, nogle pga ulykker og en masse pga ondskab.....

    Så stop dog det RIP haløj!!!

    Ingen passer mere på hverken sig selv eller andre blot fordi endnu en fremmede er blevet kørt over ....

    smiley


  • #10   8. sep 2015 Nej men det har trådstarter , så måske det var muligt at komme med disse hårde indlæg i en anden/egen tråd . slut fra mig.

  • #12   9. sep 2015 MIchael b: Hvorfor i alverden skulle jeg vælge at sige det i en anden tråd, det har reelvans her, ikke alle mulige andre steder! Og hvad giver dig ret til at bedømme hvad der er relevant eller ej, hvad der har berettigelse og hvad der skal slettes!? Kom lige ned fra din pony! smiley

    Og jeg skriver vi, for som du selv kan se er jeg ikke alene med min holdning og det vidste jeg på forhånd! Disse tråde har været oppe og vende en million gange og de er stadig lige irriterende!

    Og lad os nu lige spise brød til, det er hans venindes papfar - Så jo, netop i denne tråd er det mere end fint at give udtryk for at man måske skulle afholde sig fra at lægge den slags op! Havde det nu været en der havde mistet sin Bror eller Mor eller hvad ved jeg, så havde jeg afholdt mig fra at skrive noget af det jeg gjorde, ikke fordi det havde været mindre relevant, men grundet følelserne der er involveret! Så kort sagt jo, denne tråd egner sig fortrinligt til mit indlæg!


  • #13   9. sep 2015 Ja men det er jo dejligt for dig, at du er så sikker på dig og dine holdninger. . jeg bruger min energi på noget mere fornuftigt.end debat med med dig.da det vist ikke rykker synderligt.

Kommentér på:
Pas nu på derude

Annonce