{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye mc regler 2016
  • #1   7. okt 2015 Nej...
    Det ville være et rigtig fint tiltag da det ville udrydde de mange 30'er scootere på cykelstierne, men som med alle smarte forslag skal det nok blive stemt ned i sidste ende.. Præcis som det sker med registreringsafgiften på el biler og omlægningen af afgiften helt generelt.



  • #2   7. okt 2015 Ja det er nemlig også det jeg tror desværre!..

  • #3   7. okt 2015 Det er ikke med i lovforslaget
    http://stm.dk/multimedia/regeringens_lovprogram_2015-16.pdf


  • #4   7. okt 2015 Hvis de så samtidig kunne skære lidt i afgifterne så de unge rent faktisk kunne få råd til en fornuftig 125'er, kunne det jo være helt utopisk.. men det har jeg ikke den store optimisme omkring smiley

  • #5   7. okt 2015 Det kommer aldrig til at ske - desværre! Og hvis det gør, så er der mange børn der bliver glade, for så er julemanden også virkelig smiley

  • Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #6   7. okt 2015 Prøv at spørge Liselott Blixt, hun var med i det videoklip fra MCTV, hvor Mick Østergård testede 125cc.

  • mads K
    mads K Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Svar: 11
    #7   7. okt 2015 De må også godt fjerne det der med køreprøve hvis du skal en størrelse op bare du kan dookumentere 2 års kørsel

  • Ketil Lund S
    Ketil Lund S Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #8   8. okt 2015 Kunne være rigtig fint at en 16årig kunne køre Mc frem for tunet knallert. De har en færdselslov der skal holdes ligesom os andre men det ville give mening.
    Så da også gerne en begrænsning i motor effekt for unge mellem 18-20 på personbiler


  • #9   11. okt 2015 Det var oppe sidste år og blev stemt ned af alle partier udover 1.
    De mente alle at det var for farligt for de unge at kører på 15hk maskiner med ABS.
    (Som alle nye maskiner jo skal være udstyret med i 2016)

    Men han glemte jo selvfølgelig også at fortælle for mange penge de gik glip af, fra de unge.
    Så havde reglen sgu' nok været indført år tilbage.


  • #10   11. okt 2015 Der bliver ikke krav om abs på 125'erne næste år.

    Kombinationsbremser er tilstrækkeligt.


  • Ketil Lund S
    Ketil Lund S Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #11   16. okt 2015 Det ville begrænse mængden af tunede knallerter nå man lovligt kan køre på vejen og køre efter fartgrænserne. Kørte selv ofte 60-70km af gangen uanset vejre det sku trist at bruge 2 timer nå man nu kan køre turen på 45-50min og overholde fartgrænserne.

  • #12   17. okt 2015 #11 Og rent faktisk overleve. Jeg kørte 40km, hver vej på landevej i myldretiden.

    Så jeg ved efterhånden præcis hvordan en lastbil ser ud fra 10cm afstand.


Kommentér på:
Nye mc regler 2016

Annonce